Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Петруня, В. Ю.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Літовченко, Б. В. (кандидат економічних наук; доцент; заступник завідувача кафедри менеджменту ЗЕД Академії митної служби України).
    Середовище менеджменту: еволюція культурних цінностей у контексті інтернаціоналізації / Б. В. Літовченко, В. Ю. Петруня // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Економіка" : науковий журнал. - 2010. - N 1. - С. 65-72 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
УДК
ББК 65.290-2
Рубрики: Економіка
   Менеджмент

   Экономика

   Менеджмент

Кл.слова (ненормовані):
людські ресурси -- організаційна культура -- культурні цінності -- управлінські процеси -- культурне середовище організацій -- корпоративна культура -- організаційні знання -- управління людськими ресурсами -- операційний менеджмент -- менеджмент персоналу -- дистанція влади -- уникнення невизначеності -- індивідуалізм -- людяність -- якість життя -- матеріальний добробут -- професійне зростання -- показне споживання -- світоглядні цінності -- человеческие ресурсы -- организационная культура -- культурные ценности -- управленческие процессы -- культурная среда организаций -- корпоративная культура -- организационные знания -- управление человеческими ресурсами -- операционный менеджмент -- менеджмент персонала -- дистанция власти -- избежание неопределенности -- индивидуализм -- человечность -- качество жизни -- материальное благосостояние -- профессиональный рост -- показное потребление -- мировоззренческие ценности
Анотація: У статті розглянуто важливі компоненти культурних цінностей людей як одного з факторів середовища менеджменту. Зроблено оцінки щодо тенденцій їх змін в Україні, порівняння х відповідними показниками провідних країн світу.

Утримувачі документа:
АМСУ

Дод.точки доступу:
Петруня, В.Ю. (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту ЗЕД Академії митної служби України)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Петруня, В. Ю. (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту ЗЕД Академії митної служби України ).
    Економічна глобалізація: вплив на бізнес та суб'єктів надання митних послуг у контексті маркетингового управління / В. Ю. Петруня // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Економіка" : науковий журнал. - 2011. - № 1. - С. 71-78. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ДРНТІ
ББК 67.401.21
Рубрики: Митна справа
   Таможенное дело

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
економічна глобалізація -- митні послуги -- митні адміністрації -- державні організації -- маркетинговий менеджмент -- маркетинговий підхід -- экономическая глобализация -- таможенные услуги -- таможенные администрации -- государственные организации -- маркетинговый менеджмент -- маркетинговый подход
Анотація: Про напрямки впливу економічної глобалізації на зовнішнє середовище та маркетинговий менеджмент організацій - приватних та державних підприємств, державних установ. Проаналізовано вплив глобалізації на діяльність митних адміністрацій України.


Знайти схожі

3.


    Петруня, В. Ю. (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту ЗЕД).
    Глобалізаційна транформація маркетингового середовища підприємств: управлінські та регуляторні аспекти / В. Ю. Петруня // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Економіка". - 2015. - № 1. - С. 74-79 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290-2
Рубрики: Управління підприємством
   Управление предприятием

Кл.слова (ненормовані):
економічна глобалізація -- маркетингове середовище -- управлінська діяльність -- глобалізаційні процеси -- мікросередовище підприємств -- макросередовище підприємств -- экономическая глобализация -- маркетинговая среда -- управленческая деятельность -- глобализационные процессы -- микросреда предприятий -- макросреда предприятий
Анотація: Розглянуто питання трансформації маркетингового середовища підприємств під впливом економічної глобалізації. Глобалізація розглянута як чинник зміни співвідношення національних та інтернаціональних джерел формування середовища. Визначено вихідні моменти управлінської діяльності, пов'язані з урахуванням глобалізаційних процесів. Показано типові напрями впливу економічної глобалізації на поведінку споживачів, а також її вплив на окремі елементи маркетингового мікро- та макросередовища підприємств.

Утримувачі документа:
Бібліотека Університету митної справи та фінансів : 49000

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)