Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Петруня, В. Ю.@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Літовченко, Б. В.
(кандидат економічних наук; доцент; заступник завідувача кафедри менеджменту ЗЕД Академії митної служби України).
Середовище менеджменту: еволюція культурних цінностей у контексті інтернаціоналізації / Б. В. Літовченко, В. Ю.
Петруня
> // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Економіка" : науковий журнал. - 2010. -
N 1
. - С. 65-72 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
06.39.41
УДК
65.012.32
ББК
65.290-2
Рубрики:
Економіка
Менеджмент
Экономика
Менеджмент
Кл.слова (ненормовані):
людські ресурси
--
організаційна культура
--
культурні цінності
--
управлінські процеси
--
культурне середовище організацій
--
корпоративна культура
--
організаційні знання
--
управління людськими ресурсами
--
операційний менеджмент
--
менеджмент персоналу
--
дистанція влади
--
уникнення невизначеності
--
індивідуалізм
--
людяність
--
якість життя
--
матеріальний добробут
--
професійне зростання
--
показне споживання
--
світоглядні цінності
--
человеческие ресурсы
--
организационная культура
--
культурные ценности
--
управленческие процессы
--
культурная среда организаций
--
корпоративная культура
--
организационные знания
--
управление человеческими ресурсами
--
операционный менеджмент
--
менеджмент персонала
--
дистанция власти
--
избежание неопределенности
--
индивидуализм
--
человечность
--
качество жизни
--
материальное благосостояние
--
профессиональный рост
--
показное потребление
--
мировоззренческие ценности
Анотація:
У статті розглянуто важливі компоненти культурних цінностей людей як одного з факторів середовища менеджменту. Зроблено оцінки щодо тенденцій їх змін в Україні, порівняння х відповідними показниками провідних країн світу.
Утримувачі документа:
АМСУ
Дод.точки доступу:
Петруня
, В.Ю. (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту ЗЕД Академії митної служби України)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Петруня
, В. Ю.
(кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту ЗЕД Академії митної служби України ).
Економічна глобалізація: вплив на бізнес та суб'єктів надання митних послуг у контексті маркетингового управління / В. Ю.
Петруня
> // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Економіка" : науковий журнал. - 2011. -
№ 1
. - С. 71-78. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ДРНТІ
72.15.41
ББК
67.401.21
Рубрики:
Митна справа
Таможенное дело
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
економічна глобалізація
--
митні послуги
--
митні адміністрації
--
державні організації
--
маркетинговий менеджмент
--
маркетинговий підхід
--
экономическая глобализация
--
таможенные услуги
--
таможенные администрации
--
государственные организации
--
маркетинговый менеджмент
--
маркетинговый подход
Анотація:
Про напрямки впливу економічної глобалізації на зовнішнє середовище та маркетинговий менеджмент організацій - приватних та державних підприємств, державних установ. Проаналізовано вплив глобалізації на діяльність митних адміністрацій України.
Знайти схожі
>
3.
Петруня
, В. Ю.
(кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту ЗЕД).
Глобалізаційна транформація маркетингового середовища підприємств: управлінські та регуляторні аспекти / В. Ю.
Петруня
> // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Економіка". - 2015. -
№ 1
. - С. 74-79 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.290-2
Рубрики:
Управління підприємством
Управление предприятием
Кл.слова (ненормовані):
економічна глобалізація
--
маркетингове середовище
--
управлінська діяльність
--
глобалізаційні процеси
--
мікросередовище підприємств
--
макросередовище підприємств
--
экономическая глобализация
--
маркетинговая среда
--
управленческая деятельность
--
глобализационные процессы
--
микросреда предприятий
--
макросреда предприятий
Анотація:
Розглянуто питання трансформації маркетингового середовища підприємств під впливом економічної глобалізації. Глобалізація розглянута як чинник зміни співвідношення національних та інтернаціональних джерел формування середовища. Визначено вихідні моменти управлінської діяльності, пов'язані з урахуванням глобалізаційних процесів. Показано типові напрями впливу економічної глобалізації на поведінку споживачів, а також її вплив на окремі елементи маркетингового мікро- та макросередовища підприємств.
Утримувачі документа:
Бібліотека Університету митної справи та фінансів : 49000
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)