Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Панасенко, Елліна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Панасенко, Елліна (кандидат педагогічних наук; докторант кафедри педагогіки Луганського національного університету імені Тараса Шевченка).
    Зміст і структура експерименту як методу наукового дослідження у теорії та практиці вітчизняної педагогіки (1945-1991 рр.) / Е. Панасенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 11. - С. 28-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія педагогіки, 1945-1991 рр.

   Образование. Педагогика

   История педагогики, 1945-1991 гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні експерименти -- педагогические эксперименты -- моделі експеріментів -- модели экспериментов -- фази експерименту -- фазы эксперимента -- методи наукових досліджень -- методы научных исследований -- структура експерименту -- структура эксперимента -- зміст педагогічного експерименту -- содержание педагогического эксперимента
Анотація: На основі теоретичного аналізу експериментального методу у вітчизняній педагогічній науці та практиці (1945-1991 рр.) створено структурно-логічну модель експерименту. Виокремлено основні фази підготовки та проведення педагогічного експерименту, розкрито їх зміст.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Панасенко, Елліна (кандидат педагогічних наук; доцент).
    "Душа моя - весняна пісня, де словами - квіти..." / Е. Панасенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 1/2. - С. 79 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
позашкільна освіта -- внешкольное образование -- декоративно-прикладне мистецтво -- декоративно-прикладное искусство -- виховний процес -- воспитательный процесс -- педагоги
Анотація: Про Радмилу Міщенко-педагога-митця, закоханого у свою справу.


Дод.точки доступу:
Міщенко, Радмила Вікторівна (педагог) \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Панасенко, Елліна (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки вищої школи ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет").
    Розвиток змісту експериментів у галузі дидактики та методик викладання шкільних дисциплін у науково-педагогічних дослідженнях в УРСР (60-70-ті рр. ХХ ст.) / Е. Панасенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 61-68. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія педагогіки, 20 ст. , 60-70-і рр.

   Образование. Педагогика

   История педагогики, 20 ст., 60-70-е гг.

   УРСР
    УССР

    Україна

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
дидактичні експерименти -- дидактические эксперименты -- науково-педагогічні дослідження -- научно-педагогические исследования -- зміст експериментів -- содержание экспериментов -- програма експериментів -- программа экспериментов -- дидактика -- методики викладання учбових предметів -- методики преподавания учебных предметов -- експериментальні методики -- экспериментальные методики -- педагоги-дослідники -- педагоги-исследователи
Анотація: Досліджено проблему розвитку змісту дидактичних та методичних експериментів, репрезентованих українськими авторами в науково-педагогічних дослідженнях радянської доби. З'ясовано, що найбільш актуальними у 60-70-ті роки ХХ ст. були експерименти, присвячені питанням ефективності уроку; формування пізнавальної активності, пізнавальних інтересів, потреб в учнів; розвитку в школярів самостійності в навчанні; проблемному навчанню; програмованому підходу в начанні. Виявлено, що цей період став етапом прогресивного розвитку педагогічного експерименту як наукового методу дослідження проблем навчання школярів.


Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Чашко, Л. (педагог-дослідник) \о нем\; Лозова, В. (педагог-дослідник) \о ней\; Таранов, Л. (педагог-дослідник) \о нем\

Знайти схожі

4.


    Панасенко, Елліна (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки вищої школи).
    Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів: експериментальне дослідження мотивів і цінностей / Е. Панасенко, Г. Цвєткова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 3. - С. 29-34 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- викладачі гуманітарних спеціальностей -- преподаватели гуманитарных специальностей -- психолого-педагогічні експеріменти -- психолого-педагогические эксперименты -- етапи психолого-педагогічних експеріментів -- этапы психолого-педагогических экспериментов -- константувальний експерімент -- констатирующий эксперимент -- професійне самовдосконалення викладачів -- профессиональное самоусовершенствование преподавателей -- професійний саморозвиток викладачів -- профессиональное саморазвитие преподавателей -- мотиви професійного самовдосконалення -- мотивы профессионального самоусовершенствования -- ціннісні орієнтації професійного самовдосконалення -- ценностные ориентиры профессионального самоусовершенствования -- методи експеріментів -- методы экспериментов -- вибірковий метод -- выборочный метод -- особистісний компонент професійного самовдосконалення -- личностный компонент профессионального самоусовершенствования -- мотиваційно-ціннісний аспект -- мотивационно-ценностный аспект -- групи мотивів -- группы мотивов
Анотація: На основі результатів констатувального етапу психолого-педагогічного експерименту розкриваються основні мотиви і цінності професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів України. Виявлено причини, що спонукають до особистісного та професійного саморозвитку. З'ясовано, що професійне самовдосконалення викладача гуманітарних спеціальностей - це процес досягнення педагогічних професійних вершин на усвідомленій аксіологічній основі, що залежить від ціннісних орієнтацій, особистісних сенсів, самооцінки, мотиваційно-вольових компонентів особистості, сформованої потреби саморозвитку.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Цвєткова, Ганна (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки вищої школи)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)