Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Панасенко, Елліна@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Панасенко
,
Елліна
(кандидат педагогічних наук; докторант кафедри педагогіки Луганського національного університету імені Тараса Шевченка).
Зміст і структура експерименту як методу наукового дослідження у теорії та практиці вітчизняної педагогіки (1945-1991 рр.) / Е.
Панасенко
> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 11
. - С. 28-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія педагогіки, 1945-1991 рр.
Образование. Педагогика
История педагогики, 1945-1991 гг.
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
педагогічні експерименти
--
педагогические эксперименты
--
моделі експеріментів
--
модели экспериментов
--
фази експерименту
--
фазы эксперимента
--
методи наукових досліджень
--
методы научных исследований
--
структура експерименту
--
структура эксперимента
--
зміст педагогічного експерименту
--
содержание педагогического эксперимента
Анотація:
На основі теоретичного аналізу експериментального методу у вітчизняній педагогічній науці та практиці (1945-1991 рр.) створено структурно-логічну модель експерименту. Виокремлено основні фази підготовки та проведення педагогічного експерименту, розкрито їх зміст.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Панасенко
,
Елліна
(кандидат педагогічних наук; доцент).
"Душа моя - весняна пісня, де словами - квіти..." / Е.
Панасенко
> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 1/2
. - С. 79 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
позашкільна освіта
--
внешкольное образование
--
декоративно-прикладне мистецтво
--
декоративно-прикладное искусство
--
виховний процес
--
воспитательный процесс
--
педагоги
Анотація:
Про Радмилу Міщенко-педагога-митця, закоханого у свою справу.
Дод.точки доступу:
Міщенко, Радмила Вікторівна (педагог) \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Панасенко
,
Елліна
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки вищої школи ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет").
Розвиток змісту експериментів у галузі дидактики та методик викладання шкільних дисциплін у науково-педагогічних дослідженнях в УРСР (60-70-ті рр. ХХ ст.) / Е.
Панасенко
> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 1/2
. - С. 61-68. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія педагогіки, 20 ст. , 60-70-і рр.
Образование. Педагогика
История педагогики, 20 ст., 60-70-е гг.
УРСР
УССР
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
дидактичні експерименти
--
дидактические эксперименты
--
науково-педагогічні дослідження
--
научно-педагогические исследования
--
зміст експериментів
--
содержание экспериментов
--
програма експериментів
--
программа экспериментов
--
дидактика
--
методики викладання учбових предметів
--
методики преподавания учебных предметов
--
експериментальні методики
--
экспериментальные методики
--
педагоги-дослідники
--
педагоги-исследователи
Анотація:
Досліджено проблему розвитку змісту дидактичних та методичних експериментів, репрезентованих українськими авторами в науково-педагогічних дослідженнях радянської доби. З'ясовано, що найбільш актуальними у 60-70-ті роки ХХ ст. були експерименти, присвячені питанням ефективності уроку; формування пізнавальної активності, пізнавальних інтересів, потреб в учнів; розвитку в школярів самостійності в навчанні; проблемному навчанню; програмованому підходу в начанні. Виявлено, що цей період став етапом прогресивного розвитку педагогічного експерименту як наукового методу дослідження проблем навчання школярів.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Чашко, Л. (педагог-дослідник) \о нем\; Лозова, В. (педагог-дослідник) \о ней\; Таранов, Л. (педагог-дослідник) \о нем\
Знайти схожі
>
4.
Панасенко
,
Елліна
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки вищої школи).
Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів: експериментальне дослідження мотивів і цінностей / Е.
Панасенко
, Г. Цвєткова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 3
. - С. 29-34 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
викладачі гуманітарних спеціальностей
--
преподаватели гуманитарных специальностей
--
психолого-педагогічні експеріменти
--
психолого-педагогические эксперименты
--
етапи психолого-педагогічних експеріментів
--
этапы психолого-педагогических экспериментов
--
константувальний експерімент
--
констатирующий эксперимент
--
професійне самовдосконалення викладачів
--
профессиональное самоусовершенствование преподавателей
--
професійний саморозвиток викладачів
--
профессиональное саморазвитие преподавателей
--
мотиви професійного самовдосконалення
--
мотивы профессионального самоусовершенствования
--
ціннісні орієнтації професійного самовдосконалення
--
ценностные ориентиры профессионального самоусовершенствования
--
методи експеріментів
--
методы экспериментов
--
вибірковий метод
--
выборочный метод
--
особистісний компонент професійного самовдосконалення
--
личностный компонент профессионального самоусовершенствования
--
мотиваційно-ціннісний аспект
--
мотивационно-ценностный аспект
--
групи мотивів
--
группы мотивов
Анотація:
На основі результатів констатувального етапу психолого-педагогічного експерименту розкриваються основні мотиви і цінності професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів України. Виявлено причини, що спонукають до особистісного та професійного саморозвитку. З'ясовано, що професійне самовдосконалення викладача гуманітарних спеціальностей - це процес досягнення педагогічних професійних вершин на усвідомленій аксіологічній основі, що залежить від ціннісних орієнтацій, особистісних сенсів, самооцінки, мотиваційно-вольових компонентів особистості, сформованої потреби саморозвитку.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Цвєткова, Ганна (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки вищої школи)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)