Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Окландер, Ігор@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Окландер, Ігор (аспірант Інституту проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України).
    Хорор-маркетинг: модель впливу на споживачів / І. Окландер // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 10-12. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
хорор-маркетинг -- мотивація -- модель мотивації -- модель мотивации -- емоції страху -- реклама -- комунікації -- хоррор-маркетинг -- мотивация -- модель мотивації -- модель мотивации -- эмоции страха -- коммуникации
Анотація: Стан наукової думки у сфері теорії мотивації.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Окландер, Тетяна (кандидат економічних наук; Одеський національний політехнічний університет).
    Методика IMT: підвищення ефективності маркетингових комунікацій / Т. Окландер, І. Окландер // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 57-60 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
методика IMT -- маркетингові комунікації -- маркетингові ризики -- результативність реклами -- ефективність реклами -- економічна теорія -- економічне моделювання -- рекламна кампанія -- комунікативна компанія -- маркетингові комунікації -- маркетингові ризики -- результативность рекламы -- эффективность рекламы -- экономическая теория -- экономическое моделирование -- рекламная кампания -- коммуникативная кампания -- маркетинговые риски
Анотація: Запропоновано методику ІМТ як інструмент розробки комунікативної стратегії, вибору адекватних рекламних носіїв, кількісної оцінки результативності комунікативного впливу на потенційних покупців. Методика ІМТ має таки переваги: ефективність маркетингових комунікацій може визначатися як при здійсненні комунікативного впливу, так і після його закінчення; враховуються тільки ті зміни обсягів продажів, які пов'язані з проведенням комунікативної кампанії; висока достовірність отриманої інформації.


Дод.точки доступу:
Окландер, Ігор (кандидат економічних наук)

Знайти схожі

3.


    Артющенко, Віктор (комерційний директор).
    Роль реалізації концепції цифрового маркетингу при виході на міжнародний ринок [Текст] / В. Артющенко, І. Окландер, Д. Горбунов // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 5. - С. 52-55 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
залучення клієнтів -- IPTV технологія -- OTT технологія -- відеопослуги в Інтернеті -- провайдер контенту -- контекстна реклама -- SEO -- соціальні мережі -- привлечение клиентов -- IPTV технология -- OTT технология -- видеоуслуги в Интернете -- провайдер контента -- контекстная реклама -- социальные сети -- цифровий маркетинг -- цифровой маркетинг
Анотація: На прикладі компанії Infomir показано, що українській компанії під силу вийти на міжнародний ринок і конкурувати з іноземними компаніями. Обов’язковими умовами для цього є актуальний продукт, високий рівень сервісу і використання широкого маркетингового інструментарію.


Дод.точки доступу:
Окландер, Ігор (кандидат економічних наук ; керівник відділу маркетингу); Горбунов, Денис (PR менеджер); Група компаній Infomir \о ней\; Infomir, Група компаній \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)