Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Мних, Ольга Богданівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Мних
,
Ольга
Богданівна
(доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу і логістики національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна).
Зміна парадигми управління капіталізаційними процесами : роль інноваційних екологічних рішень у логістично-маркетингових стратегіях формування вартості / О. Б.
Мних
> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 6
. - С. 240-245 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.290(4УКР)г-86
Рубрики:
Экономика
Економіка
Финансы предприятия, 2002-2012 гг.
Фінанси підприємства, 2002-2012 рр.
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
инвестиционная привлекательность предприятий
--
інвестиційна привабливість підприємств
--
стоимость предприятий
--
вартість підприємств
--
теория стоимости
--
теорія вартості
--
инновационные управленческие решения
--
інноваційні управлінські рішення
--
капитализация
--
капіталізація
--
капитал отношений
--
капітал відносин
--
логистические риски
--
логістичні ризики
--
логистическо-маркетинговые стратегии
--
логістично-маркетингові стратегії
--
маркетинговые риски
--
маркетингові ризики
--
создание стоимости
--
формування вартості
--
стейкхолдеры
--
стейкхолдери
--
управленческие парадигмы
--
управлінські парадигми
--
экологические стандарты
--
екологічні стандарти
Анотація:
Доведено необхідність впровадження нових підходів до управління процесами капіталізації з метою впровадження інноваційних екологічних рішень. Така постановка проблеми вимагає формування адекватних стратегій маркетингу і логістики та організації ефективного розвитку відносин між різними учасниками ринку (стейкхолдерами). Розроблено концептуальну модель розвитку капіталу відносин і формування вартості підприємства у його логістично-маркетинговій стратегії.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
2.
Брицький, Руслан Михайлович
(керуючий партнер "Bastion Consulting", ; м.Київ).
Взаємодія факторів у формуванні економічної безпеки України в умовах зовнішніх і внутрішніх загроз / Р. М. Брицький, О. Б.
Мних
> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 12
. - С. 161-168 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.9(4УКР)в6-97
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономическая безопасность
Економічна безпека
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
антикризисное управление экономикой
--
антикризове управління економікою
--
экономическая безопасность государства
--
економічна безпека держави
--
бизнес
--
бізнес
--
внешние угрозы
--
зовнішні загрози
--
внутренние угрозы
--
внутрішні загрози
--
государство
--
держава
--
интеллектуальный капитал
--
інтелектуальний капітал
--
конфликты интересов
--
конфлікти інтересів
--
кризисный менеджмент
--
кризовий менеджмент
--
макроэкономические факторы
--
макроекономічні фактори
--
микроэкономические факторы
--
мікроекономічні фактори
--
системные реформы
--
системні реформи
--
стратегическое развитие
--
стратегічний розвиток
--
фиктивный капитал
--
фіктивний капітал
Анотація:
Надано характеристику тенденцій розвитку економічних явищ і процесів, а також основних причин, які істотно підірвали фундамент економічної безпеки України. Представлено загальну модель взаємодії факторів макро- і мікросередовищ у контексті формування економічної безпеки держави. Доведено необхідність високої концентрації інтелектуального капіталу на критично важливих напрямках стратегічного розвитку України при здійсненні систе
мних
реформ на основі повномасштабного використання інтелектуального потенціалу суспільства і ключових компетенцій у сфері кризового менеджменту.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Мних
,
Ольга
Богданівна
(доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу і логістики національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна)
Знайти схожі
>
3.
Мних
,
Ольга
Богданівна
(доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу і логістики національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна).
Криза транспортного машинобудування в Україні і маркетинговий підхід до формування ринкової вартості машинобудівних підприємств [Текст] / О. Б.
Мних
> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 9
. - С. 77-86 : гтабл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
658.14/.17
ББК
65.304.15(4УКР)в-93
Рубрики:
Экономика
Економіка
Финансы машиностроительной промышленности, 2008-2015 гг.
Фінанси машинобудівної промисловості, 2008-2015 рр.
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
внутритораслевая динамика
--
внутрішньогалузева динаміка
--
антикризисное управление
--
антикризове управління
--
глобальные конкурентные рынки
--
глобальні конкурентні ринки
--
европейкая интеграция
--
європейська інтеграція
--
инновационная активность
--
інноваційна активність
--
качественные изменения
--
якісні зміни
--
машиностроительные предприятия
--
машинобудівні підприємства
--
маркетинговый подход
--
маркетинговий підхід
--
отраслевые рынки
--
галузеві ринки
--
политические кризисы
--
політичні кризи
--
рыночная стоимость
--
ринкова вартість
--
транспортное машиностроение
--
транспортне машинобудування
--
украинские товаропроизводители
--
українські товаровиробники
--
финансово-экономические кризисы
--
фінансово-економічні кризи
Анотація:
Оцінено кризові явища та інноваційну пасивність в машинобудівній галузі України, побудовано тренди, що відображають темпи зниження обсягів реалізації в умовах поглиблення фінансової і політичної кризи в країні. Виявлено якісні зміни на глобальних конкурентних ринках машинобудування та актуальні проблеми українських виробників щодо створення вартості в сучасних умовах поглиблення євроінтеграції. Доведено доцільність використання маркетингового підходу в дослідженні факторів, що впливають на формування ринкової вартості підприємства.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Мотор-Січ, запорізьке машинобудівне підприємство \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)