Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Мних, Ольга Богданівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Мних, Ольга Богданівна (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу і логістики національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна).
    Зміна парадигми управління капіталізаційними процесами : роль інноваційних екологічних рішень у логістично-маркетингових стратегіях формування вартості / О. Б. Мних // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 240-245 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(4УКР)г-86
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы предприятия, 2002-2012 гг.

   Фінанси підприємства, 2002-2012 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
инвестиционная привлекательность предприятий -- інвестиційна привабливість підприємств -- стоимость предприятий -- вартість підприємств -- теория стоимости -- теорія вартості -- инновационные управленческие решения -- інноваційні управлінські рішення -- капитализация -- капіталізація -- капитал отношений -- капітал відносин -- логистические риски -- логістичні ризики -- логистическо-маркетинговые стратегии -- логістично-маркетингові стратегії -- маркетинговые риски -- маркетингові ризики -- создание стоимости -- формування вартості -- стейкхолдеры -- стейкхолдери -- управленческие парадигмы -- управлінські парадигми -- экологические стандарты -- екологічні стандарти
Анотація: Доведено необхідність впровадження нових підходів до управління процесами капіталізації з метою впровадження інноваційних екологічних рішень. Така постановка проблеми вимагає формування адекватних стратегій маркетингу і логістики та організації ефективного розвитку відносин між різними учасниками ринку (стейкхолдерами). Розроблено концептуальну модель розвитку капіталу відносин і формування вартості підприємства у його логістично-маркетинговій стратегії.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Брицький, Руслан Михайлович (керуючий партнер "Bastion Consulting", ; м.Київ).
    Взаємодія факторів у формуванні економічної безпеки України в умовах зовнішніх і внутрішніх загроз / Р. М. Брицький, О. Б. Мних // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 161-168 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.9(4УКР)в6-97
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономическая безопасность

   Економічна безпека

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
антикризисное управление экономикой -- антикризове управління економікою -- экономическая безопасность государства -- економічна безпека держави -- бизнес -- бізнес -- внешние угрозы -- зовнішні загрози -- внутренние угрозы -- внутрішні загрози -- государство -- держава -- интеллектуальный капитал -- інтелектуальний капітал -- конфликты интересов -- конфлікти інтересів -- кризисный менеджмент -- кризовий менеджмент -- макроэкономические факторы -- макроекономічні фактори -- микроэкономические факторы -- мікроекономічні фактори -- системные реформы -- системні реформи -- стратегическое развитие -- стратегічний розвиток -- фиктивный капитал -- фіктивний капітал
Анотація: Надано характеристику тенденцій розвитку економічних явищ і процесів, а також основних причин, які істотно підірвали фундамент економічної безпеки України. Представлено загальну модель взаємодії факторів макро- і мікросередовищ у контексті формування економічної безпеки держави. Доведено необхідність високої концентрації інтелектуального капіталу на критично важливих напрямках стратегічного розвитку України при здійсненні системних реформ на основі повномасштабного використання інтелектуального потенціалу суспільства і ключових компетенцій у сфері кризового менеджменту.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Мних, Ольга Богданівна (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу і логістики національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна)

Знайти схожі

3.


    Мних, Ольга Богданівна (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу і логістики національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна).
    Криза транспортного машинобудування в Україні і маркетинговий підхід до формування ринкової вартості машинобудівних підприємств [Текст] / О. Б. Мних // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 9. - С. 77-86 : гтабл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.304.15(4УКР)в-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы машиностроительной промышленности, 2008-2015 гг.

   Фінанси машинобудівної промисловості, 2008-2015 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
внутритораслевая динамика -- внутрішньогалузева динаміка -- антикризисное управление -- антикризове управління -- глобальные конкурентные рынки -- глобальні конкурентні ринки -- европейкая интеграция -- європейська інтеграція -- инновационная активность -- інноваційна активність -- качественные изменения -- якісні зміни -- машиностроительные предприятия -- машинобудівні підприємства -- маркетинговый подход -- маркетинговий підхід -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- политические кризисы -- політичні кризи -- рыночная стоимость -- ринкова вартість -- транспортное машиностроение -- транспортне машинобудування -- украинские товаропроизводители -- українські товаровиробники -- финансово-экономические кризисы -- фінансово-економічні кризи
Анотація: Оцінено кризові явища та інноваційну пасивність в машинобудівній галузі України, побудовано тренди, що відображають темпи зниження обсягів реалізації в умовах поглиблення фінансової і політичної кризи в країні. Виявлено якісні зміни на глобальних конкурентних ринках машинобудування та актуальні проблеми українських виробників щодо створення вартості в сучасних умовах поглиблення євроінтеграції. Доведено доцільність використання маркетингового підходу в дослідженні факторів, що впливають на формування ринкової вартості підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Мотор-Січ, запорізьке машинобудівне підприємство \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)