Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Мариновська, Оксана@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Мариновська
,
Оксана
(доктор педагогічних наук; доцент; завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
Науково-методичний супровід упровадження педагогічних інновацій: сутність, специфіка, орієнтири реалізації / О.
Мариновська
> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 8/9
. - С. 28-32. - Библиогр. в конце ст. - 1 табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^a371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
метод проектів
--
метод проектов
--
педагогічгі інновації
--
педагогические инновации
--
науково-методичний супровід
--
научно-методическое сопровождение
--
проектно-впроваджувальна діяльність
--
проектно-внедренческая деятельность
--
технології проектно-впроваджувальної діяльності
--
технологии проектно-внедренческой деятельности
--
заклади післядипломної педагогічної освіти
--
учреждения последипломного педагогического образования
--
післядипломна педагогічна освіта
--
последипломное педагогическое образование
--
експертні оцінювання
--
экспертные оценивания
--
критерії експертних оцінювань
--
критерии экспертных оцениваний
--
критерії вибору інновацій
--
критерии выбора инноваций
Анотація:
Розкрито сутність, специфіку, орієнтири реалізації концепції науково-методичного супроводу впровадження педагогічних інновацій у системі проектно-впроваджувальної діяльності інституту післядипломної педагогічної освіти.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.6.pdf
Знайти схожі
>
2.
Мариновська
,
Оксана
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
Інтегроване навчання: технологічний аспект / О.
Мариновська
> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 4/5
. - С. 32-36 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
інтеграція змісту навчання
--
інтеграція як засіб навчання
--
технології інтегрованного навчання
--
інтегровані уроки
--
интеграция содержания обучения
--
интеграция как средство обучения
--
технологии интегрированного обучения
--
интегрированные уроки
--
суть технологій
--
сущность технологий
--
теоретичні концепти
--
теоретические концепты
--
технологічні концепти
--
технологические концепты
--
етапи інтегрованних уроків
--
этапы интегрированных уроков
--
концептуальні ідеї
--
концептуальные идеи
--
технологічна логіка
--
технологическая логика
--
практичний концепт
--
практический концепт
Анотація:
Розкрито теоретико-методологічні засади технології інтегрованого навчання: методологічний, теоретичний, технологічний та практичний концепти. Обгрунтовано цільові орієнтири технології, концептуальні ідеї, технологічна логіка й технологічний продукт.
Знайти схожі
>
3.
Мариновська
,
Оксана
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій; Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти).
Методичний менеджмент освітніх інновацій: неперервний професійний розвиток педагогічних працівників / О.
Мариновська
> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. -
№ 7
. - С. 32-37. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371
ББК
74.204
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Школознавство
Образование. Педагогика
Школоведение
Кл.слова (ненормовані):
методичний менеджмент освітніх інновацій
--
методический менеджмент педагогических инноваций
--
методична робота
--
методическая работа
--
управління методичною роботою
--
управление методической работой
--
освітні інновації
--
образовательные инновации
--
інноваційна освітня діяльність
--
инновационная образовательная деятельность
--
науково-методична діяльність
--
научно-методическая деятельность
--
форми методичної роботи
--
формы методической работы
--
теоретико-методологічні підходи
--
теоретико-методологические подходы
--
педагогічні принципи
--
педагогические принципы
--
функції методичного менеджменту
--
функции методического менеджмента
--
загальноосвітні навчальні заклади
--
общеобразовательные учебные заведения
Анотація:
Розглянуто теоретичні питання методичного менеджменту освітніх інновацій у загально-освітніх навчальних закладах задля неперервного професійного розвитку педагогічних працівників, а саме: теоретико-методологічні підходи, принципи, мета і завдання, напрями, функції методичного менеджменту освітніх інновацій.
Знайти схожі
>
4.
Мариновська
,
Оксана
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій).
Сутність поняття "авторська школа": контент-аналіз / О.
Мариновська
> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. -
№ 5/6
. - С. 7-15 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
авторські школи
--
авторские школы
--
сутнісні ознаки
--
сущностные признаки
--
контент-аналіз
--
контент-анализ
--
етапи контент-аналізу
--
этапы контент-анализа
--
критерії аналізу
--
критерии анализа
--
зміст діяльності
--
содержание деятельности
--
спосіб діяльності
--
способ деятельности
--
продукт діяльності
--
продукт деятельности
--
результат діяльності
--
результат деятельности
Анотація:
Розглянуто сутність поняття "авторська школа" з метою уточнення його використання у сфері освітньої практики. Це здійснено на основі контент-аналізу за критеріями - "об'єкт": загальноосвітній навчальний заклад; "процес": характеристика змісту діяльності; "результат": характеристика продукту діяльності - та відповідними показниками.
Знайти схожі
>
5.
Завалевський, Юрій
(доктор педагогічних наук; професор; в. о. директора).
Сутність та особливості моделювання змін в авторській школі / Ю. Завалевський, О.
Мариновська
> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. -
№ 9/10
. - С. 79-84 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
авторські школи
--
авторские школы
--
експериментальні школи
--
экспериментальные школы
--
інноваційні школи
--
инновационные школы
--
типи шкіл
--
типы школ
--
моделювання змін
--
моделирование изменений
--
спільне у моделювання змін
--
совместное в моделировании изменений
--
відмінності у моделювання змін
--
отличие в моделировании изменений
--
способи моделювання змін
--
способы моделирования изменений
--
специфіка моделювання змін
--
специфика моделирования изменений
--
класифікаційні ознаки моделей шкіл
--
классификационные признаки моделей школ
Анотація:
Розкрито сутність, особливості та специфіку моделювання змін в авторській школі. Йдеться про те, що: з'ясовано спільні та відмінні риси моделювання змін у різних типах шкіл; схарактеризовано способи моделювання змін в авторській, експериментальній, інноваційній та адаптивній школах; укладено їхні класифікаційні ознаки, що слугувало підставою для розкриття сутності, особливостей та специфіки моделювання змін в авторській школі, яку тлумачать як загальноосвітній навчальний заклад з високим рівнем розвитку інноваційного потенціалу як необхідної передумови і результату саморозвитку його конкурентоспроможності засобами експериментально перевіреної оригінальної авторської концепції педагогічної системи, технологізованої за сутністю, що забезпечує стабільні позитивні результати діяльності.
Дод.точки доступу:
Мариновська
,
Оксана
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій)
Знайти схожі
>
6.
Мариновська
,
Оксана
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій).
Технологічне проектування інноваційного розвитку закладу освіти / О.
Мариновська
> // Рідна школа. - 2017. -
№ 11/12
. - С. 16-21 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
технологічне проектування
--
технологическое проектирование
--
заклади освіти
--
учреждения образования
--
інноваційний розвиток
--
инновационное развитие
--
практичне використання інновацій
--
практическое использование инноваций
--
загальна середня освіта
--
общее среднее образование
--
концепції технологічного проектування
--
концепции технологического проектирования
--
технології проектування
--
технологии проектирования
Анотація:
Розкрито концепцію і технологію технологічного проектування інноваційного розвитку закладу освіти. Технологічне проектування інноваційного розвитку закладу освіти розуміємо як діяльність, що передбачає застосування технології проектування змін у закладі освіти засобами інновацій (освітніх, навчальних, виховних, управлінських), що задають вектор його інноваційного розвитку відповідно до обраного напряму модернізації; сутнісною ознакою такої діяльності є цілеспрямована активність суб'єктів освітнього процесу на реалізацію концепції змін, що забезпечують розвиток інноваційного потенціалу організації.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Рідна школа_2017_11-12/3.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)