Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Кіян, Ольга@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Кіян, Ольга (директор середньої ЗОШ №118 з поглибленим вивченням англійської і німецької мов та предметів природничоматематичного напрямку м. Дніпропетровська).
    Батьківсько-вчительська взаємодія як педагогічний феномен / О. Кіян // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 32-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.205
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Зв'язок школи з сім'єю і громадськістю

   Образование. Педагогика

   Связь школы с семьей и общественностью

Кл.слова (ненормовані):
батьківсько-вчительська взаємодія -- виховання дітей -- виховний процес -- сімейне виховання -- наукові дослідження -- педагогічна спадщина -- педагогічні системи -- ознаки педагогічних систем -- родительско-учительское взаимодействие -- воспитание детей -- воспитательный процесс -- семейное воспитание -- научные исследования -- педагогическое наследие -- педагогические системы -- признаки педагогических систем
Анотація: Проблема батьківсько-вчительської взаємодії, вплив цього процесу на формування і розвиток зростаючої особистості є в центрі уваги науковців, які звертаються до розкриття ії сутності, визначення змісту та основних напрямів реалізації як на теоретичному, так і на практичному рівнях.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Захаренко, О. (директор Сахнівської середньої школи) \о нем\; Дем'янюк, Т. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Кіян, Ольга (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи; Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України).
    Виховання громадянськості в учнів молодшого підліткового віку засобами вчительсько-батьківської взаємодії / О. Кіян // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 4/5. - С. 47-52. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
громадянськість -- учні молодшого підліткового віку -- вчительсько-батьківська взаємодія -- громадянське виховання -- гражданственность -- учащиеся младшего школьного возраста -- учительско-родительское взаимодействие -- гражданское воспитание -- принципи виховання особистості -- принципы воспитания личности -- принцип самоактивності -- принцип самоактивности -- принцип приоритетності -- принцип приоритетности -- принцип громадськості -- принцип гражданственности -- принцип демократизму -- принцип демократизма -- принцип ретроспективності -- принцип ретроспективности -- принцип педагогізації батьків -- принцип педагогизации родителей -- громадянська свідомість -- гражданское мировоззрение
Анотація: Розглянуто питання виховання громадянськості в учнів молодшого підліткового віку. Запропоновано шляхи вирішення цієї проблеми у процесі взаємодії батьків і вчителів. Розкрито підходи та принципи виховання особистості, яка в умовах соціалізації набувала б рис і якостей, що характеризують її як громадянина.



Знайти схожі

3.


    Кіян, Ольга (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу дослідження підготовки вчителів; Інститут модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України).
    Роль взаємодії школи та сім'ї в організації ранньої профілізації учнів / О. Кіян // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 7/8. - С. 45-49. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика навчання

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
учні -- учащиеся -- взаємодія школи та сім'ї -- взаимодействие школы и семьи -- профільне навчання -- профильное обучение -- рання профілізація -- ранняя профилизация -- професійна орієнтація -- профессиональная ориентация -- сфери професійної орієнтації -- сферы профессиональной ориентации -- конкурентоспроможні фахівці -- конкурентоспособные специалисты -- професійні підходи -- профессиональные подходы
Анотація: Розглядаються особливості організації ранньої профілізації учнів в умовах взаємодії школи і сім'ї. Визначено напрями ранньої профілізації та сфери професійної орієнтації на основі ідеї підготовки конкурентоспроможних фахівців та професійного підходу до її реалізації.


Знайти схожі

4.


    Кириленко, Світлана (кандидат педагогічних наук; начальник відділу дослідження підготовки вчителів).
    Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сегменти / С. Кириленко, О. Кіян // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 50-54. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика навчання

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
STEM-освіти -- STEM-образование -- поліфункціональні уроки -- полифункциональные уроки -- обдаровані діти -- одаренные дети -- науково-педагогічні проекти -- научно-педагогические проекты -- національна система освіти -- национальная система образования -- критичне мислення -- критическое мышление -- когнітивний розвиток -- когнитивное развитие -- дивергентність -- дивергентность -- ідентифікація -- идентификация -- конвергентність -- конвергентность -- суб'єкт-суб'єктні відносини -- субъект-субъектные отношения
Анотація: Розглядається сучасний урок як поліфункціональне, багатоаспектне явище в навчально-виховному процесі, результат творчого пошуку педагогічних інновацій в освіті, оволодіння знаннями, вміннями, навичками ефективної взаємодії із соціумом та шляхів їх упровадження в розроблення моделі STEM-освіти. Визначено концепцію всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України", що спрямований на навчання та виховання здібних і обдарованих дітей, а в подальшому - на формування інтелектуальної, висококультурної еліти України.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\13.pdf

Дод.точки доступу:
Кіян, Ольга (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу дослідження підготовки вчителів); Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)