Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Кіян, Ольга@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Кіян
,
Ольга
(директор середньої ЗОШ №118 з поглибленим вивченням англійської і німецької мов та предметів природничоматематичного напрямку м. Дніпропетровська).
Батьківсько-вчительська взаємодія як педагогічний феномен / О.
Кіян
> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 8/9
. - С. 32-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.205
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Зв'язок школи з сім'єю і громадськістю
Образование. Педагогика
Связь школы с семьей и общественностью
Кл.слова (ненормовані):
батьківсько-вчительська взаємодія
--
виховання дітей
--
виховний процес
--
сімейне виховання
--
наукові дослідження
--
педагогічна спадщина
--
педагогічні системи
--
ознаки педагогічних систем
--
родительско-учительское взаимодействие
--
воспитание детей
--
воспитательный процесс
--
семейное воспитание
--
научные исследования
--
педагогическое наследие
--
педагогические системы
--
признаки педагогических систем
Анотація:
Проблема батьківсько-вчительської взаємодії, вплив цього процесу на формування і розвиток зростаючої особистості є в центрі уваги науковців, які звертаються до розкриття ії сутності, визначення змісту та основних напрямів реалізації як на теоретичному, так і на практичному рівнях.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Захаренко, О. (директор Сахнівської середньої школи) \о нем\; Дем'янюк, Т. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Кіян
,
Ольга
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи; Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України).
Виховання громадянськості в учнів молодшого підліткового віку засобами вчительсько-батьківської взаємодії / О.
Кіян
> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 4/5
. - С. 47-52. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
громадянськість
--
учні молодшого підліткового віку
--
вчительсько-батьківська взаємодія
--
громадянське виховання
--
гражданственность
--
учащиеся младшего школьного возраста
--
учительско-родительское взаимодействие
--
гражданское воспитание
--
принципи виховання особистості
--
принципы воспитания личности
--
принцип самоактивності
--
принцип самоактивности
--
принцип приоритетності
--
принцип приоритетности
--
принцип громадськості
--
принцип гражданственности
--
принцип демократизму
--
принцип демократизма
--
принцип ретроспективності
--
принцип ретроспективности
--
принцип педагогізації батьків
--
принцип педагогизации родителей
--
громадянська свідомість
--
гражданское мировоззрение
Анотація:
Розглянуто питання виховання громадянськості в учнів молодшого підліткового віку. Запропоновано шляхи вирішення цієї проблеми у процесі взаємодії батьків і вчителів. Розкрито підходи та принципи виховання особистості, яка в умовах соціалізації набувала б рис і якостей, що характеризують її як громадянина.
Знайти схожі
>
3.
Кіян
,
Ольга
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу дослідження підготовки вчителів; Інститут модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України).
Роль взаємодії школи та сім'ї в організації ранньої профілізації учнів / О.
Кіян
> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 7/8
. - С. 45-49. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Теорія і методика навчання
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
учні
--
учащиеся
--
взаємодія школи та сім'ї
--
взаимодействие школы и семьи
--
профільне навчання
--
профильное обучение
--
рання профілізація
--
ранняя профилизация
--
професійна орієнтація
--
профессиональная ориентация
--
сфери професійної орієнтації
--
сферы профессиональной ориентации
--
конкурентоспроможні фахівці
--
конкурентоспособные специалисты
--
професійні підходи
--
профессиональные подходы
Анотація:
Розглядаються особливості організації ранньої профілізації учнів в умовах взаємодії школи і сім'ї. Визначено напрями ранньої профілізації та сфери професійної орієнтації на основі ідеї підготовки конкурентоспроможних фахівців та професійного підходу до її реалізації.
Знайти схожі
>
4.
Кириленко, Світлана
(кандидат педагогічних наук; начальник відділу дослідження підготовки вчителів).
Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сегменти / С. Кириленко, О.
Кіян
> // Рідна школа. - 2016. -
№ 4
. - С. 50-54. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Теорія і методика навчання
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
STEM-освіти
--
STEM-образование
--
поліфункціональні уроки
--
полифункциональные уроки
--
обдаровані діти
--
одаренные дети
--
науково-педагогічні проекти
--
научно-педагогические проекты
--
національна система освіти
--
национальная система образования
--
критичне мислення
--
критическое мышление
--
когнітивний розвиток
--
когнитивное развитие
--
дивергентність
--
дивергентность
--
ідентифікація
--
идентификация
--
конвергентність
--
конвергентность
--
суб'єкт-суб'єктні відносини
--
субъект-субъектные отношения
Анотація:
Розглядається сучасний урок як поліфункціональне, багатоаспектне явище в навчально-виховному процесі, результат творчого пошуку педагогічних інновацій в освіті, оволодіння знаннями, вміннями, навичками ефективної взаємодії із соціумом та шляхів їх упровадження в розроблення моделі STEM-освіти. Визначено концепцію всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України", що спрямований на навчання та виховання здібних і обдарованих дітей, а в подальшому - на формування інтелектуальної, висококультурної еліти України.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\13.pdf
Дод.точки доступу:
Кіян
,
Ольга
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу дослідження підготовки вчителів); Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)