Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Кім, Рені Бо@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Кім, Рені Бо (доцент Бізнес-школи Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея; PhD (економіка)).
    Визначальні чинники відношення споживачів до інформації про безпеку продуктів харчування / Р. Б. Кім // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 359-366 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

Кл.слова (ненормовані):
защита прав потребителей -- захист прав споживачів -- качество продукции -- якість продукції -- клиентское восприятие -- клієнтське сприйняття -- опасные продукты питания -- небезпечні продукти харчування -- оповещение о рисках -- сповіщення про ризики -- пищевая промышленность -- харчова промисловість -- потребительская безопасность -- споживча безпека -- потребительская информация -- споживча інформація -- потребительские риски -- споживчі ризики -- продовольственные кризисы -- продовольчі кризи -- довіра споживачів -- доверие потребителей -- СМИ -- ЗМІ -- средства массовой информации -- засоби масової інформації -- экологично чистотые продукты -- екологічно чисті продукти
Анотація: Показано, що споживачі стають все більш свідомими стосовно безпеки, екологічної чистоти і корисності продуктів харчування, оскільки у світі назріває продуктова криза і безпека продуктів стає глобальною проблемою. Погана репутація відносно донесення інформації про небезпечні продукти харчуваня може спрямувати розвиток харчової промисловості і збільшувати недовіру споживачів. Сприйняття споживачами харчових ризиків тісно пов'язане з тим, як ЗМІ подають цю інформацію. Розглянуто вплив чинників сповіщення про ризики на клієнтське сприйняття, підкреслено важливість сповіщення про ризики, пов'язані з продуктами. Висновки дослідження дають уявлення про чинники, що визначають відгук споживачів на донесення інформації про небезпечні продукти.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Кім, Рені Бо (доцент Бізнес-школи Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея; PhD (економіка)).
    Вибір генетично модифікованих продуктів китайськими споживачами : висновки для розробки політики харчових ризиків / Р. Б. Кім, Х. Чен // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 258-266 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5КИТ)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Китай
Кл.слова (ненормовані):
государственная продовольственная политика -- державна продовольча політика -- маркетинг -- генетически модифицированные продукты питания -- генетично модифіковані продукти харчування -- ГМО -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- пищевая безопасность -- харчова безпека -- пищевые риски -- харчові ризики -- потребительское поведение -- споживацька поведінка
Анотація: Показано, що генетично модифіковані продукти харчування поширені в Китаї, проте не всі китайські споживачі інформовані про них в повній мірі. Розуміння ставлення китайських споживачів до ГМ продуктів є основою для розробки ефективної державної політики з управління харчовими ризиками і маркетингових стратегій для ГМ харчових продуктів. Порівняно відносну важливість 3 основних чинників – якості продукції, інформування споживачів і відповідної політики. Передбачено, в якому напрямі зацікавлені сторони повинні розвиватися в майбутньому для успішного маркетингу і управління ризиками генетично модифікованих харчових продуктів. Знання і обізнаність мають найбільший вплив на небажання споживачів зробити покупку, а передбачуваний ризик має вторинну дію.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Чен, Хаоран (аспірант Шкоди бізнес-адміністрування Університету Хяньянг; м.Сеул; Південна Корея; PhD (бізнес-адміністрування))

Знайти схожі

3.


    Кім, Рені Бо (доцент Бізнес-школи Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея; PhD (економіка)).
    Ставлення південнокорейських споживачів до якості державної та приватної систем управління харчовими ризиками [Текст] / Р. Б. Кім, Донг Гон Юн, Ч. Ян // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 2. - С. 160-168 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5КОР)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Маркетинг

   Южная Корея
    Південна Корея

Кл.слова (ненормовані):
безопасность продуктов питания -- безпека продуктів харчування -- государственное управление -- державне управління -- защита прав потребителей -- захзист прав споживачів -- потребительское отношение -- споживацьке ставлення -- управление пищевыми рисками -- управління харчовими ризиками -- частный бизнес -- приватний бізнес
Анотація: Показано, як розвивається ставлення південнокорейських споживачів до якості систем управління харчовими ризиками – на державному рівні та на рівні приватного бізнесу. Побудовано дві окремі моделі за результатами аналізу і порівняння – для державної системи захисту від харчових ризиків і для бізнес-систем захисту від таких ризиків. Продемонстровано, що існує суттєва різниця у сприйнятті споживачами в Південній Кореї того, хто та яким чином має захищати та захищає споживачів від харчових ризиків.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Донг Гон Юн (аспірант; асистент Корейського інституту харчових технологій Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея); Ян, Чао (аспірант; асистент Корейського інституту харчових технологій Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея)

Знайти схожі

4.


    Кім, Рені Бо (доцент Бізнес-школи Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея; PhD (економіка)).
    Вплив іміджу країни та бренду на лояльність споживачів [Текст] : за умови очевидності походження та локалізації виробництва / Р. Б. Кім, Йїнг Жіє Лі // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 5. - С. 95-102 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.428(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внешней торговли

   Економіка зовнішньої торгівлі

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
имидж брендов -- імідж брендів -- имидж стран -- імідж країн -- ммаркетинг -- коммуникативные стратегии -- комунікативні стратегії -- лояльность потребителей -- лояльність споживчів -- потребительская удовлетворенность -- споживча задоволеність -- локализация производства -- локалізація виробництва -- страны производителей -- країни виробників -- страны происхождения брендов -- країни подження брендів
Анотація: Проведено емпіричне оцінювання впливу іміджу країни-виробнша та бренду на ставлення споживачів до бренду за умови, що походження бренду та країни локалізації виробництва досить очевидні. Продемонстровано, що імідж країни та імідж бренду впливають на сприйняття споживачів, незалежно один від одного. Результати та висновки дослідження можуть бути використані для розробки комунікаційних стратегій, як національних, так і для окремих брендів. Для обох досліджених категорій товарів (продукт харчування та медикамент) довіра до бренду впливає на лояльність більше, ніж задоволеність самим товаром. Для продуктів харчування імідж країни має набагато бііьший вплив, ніж імідж окремого бренду. Для медикаментів — навпаки, країна походження не має суттєвого впливу при формування споживчої довіри.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Йїнг Жіє Лі (науковий співробітник дослідницького інституту KIFE Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея)

Знайти схожі

5.


    Кім, Рені Бо (доцент Бізнес-школи Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея; PhD (економіка)).
    Посередницький вплив інформації про бренд та залученості на взаємозв'язок між країною походження та вибором бренду [Текст] / Р. Б. Кім, Ч. Ян, Х. Янг // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 9. - С. 60-68 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.428(5КИТ)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внешней торговли

   Економіка зовнішньої торгівлі

   Китай
Кл.слова (ненормовані):
имидж брендов -- імідж брендів -- имидж стран -- імідж країн -- информация о бренде -- китайский рынок -- китайський ринок -- коммуникативные стратегии -- комунікативні стратегії -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- потребительские предпочтения -- споживчі переваги -- потребительская удовлетворенность -- споживча задоволеність -- потребительские стереотипы -- споживчі стеретипи -- страны производителей -- країни виробників -- страны происхождения брендов -- країни подження брендів -- уровень вовлеченности -- рівень залученості -- эмпирическое оценивание -- емпіричне оцінювання
Анотація: Ззроблено спробу виявити вплив знань щодо бренду в певній товарній категорії на стереотипи споживачів про країну походження. Результати авторського аналізу демонструють, що країна походження має значний позитивний вплив на надання переваги бренду, а рівень залученості споживача має статистично значущий позитивний посередницький вплив на взаємозв’язок між країною походження та вибором бренду. Інформація про бренд має контрастний вплив на категорії товарів з високою та низькою залученістю. Для товарів з високою залученістю (в нашому випадку – автомобілі) інформація про бренд переважає над інформацією про країну походження, на які споживачі в такому випадку звертають менше уваги. І навпаки, для товарів з низькою залученістю споживачів (у нашому випадку – кава) споживачі звертають більше уваги саме на країну походження.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Ян, Чао (аспірант; асистент Корейського інституту харчових технологій Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея); Янг, Хан (науковий співробітник KISE дослідницього інституту Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)