Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Конда, Іва@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Мацура, Райко (PhD (менеджмент); доцент; завідувач Дослідницького центру Коледжу м.Баня Лука; Боснія і Герцеговина).
    Бажання стати підприємцем серед студентських намірів [Текст] : на прикладі Боснії і Герцеговини / Р. Мацуура, І. Конда, М. Кончар // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 6. - С. 293-304 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(47)в6-80 + 74.58(4БОС)в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее образование

   Вища освіта

   Босния и Герцеговина
    Боснія і Герцеговина

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-мотивации -- бізнес-мотивації -- выбор карьеры -- вибір кар'єри -- выпускники ВУЗов -- випускники ВНЗів -- междлисциплинарный подход -- міждисциплінарний підхід -- многоотраслевой подход -- багатогалузевий підхід -- предпринимательские компетенции -- підприємницькі компетенції -- образовательные приоритеты -- освітні пріоритети -- обучение -- навчання -- предпринимательство -- підприємництво -- профессиональные намерения -- професійні наміри -- студенты -- студенти -- университеты -- університети -- учебные программы -- учбові програми
Анотація: Підприємництво розглянуто з точки зору вибору кар’єри випускниками університетів та показано, які соціально-демографічні чинники впливають на такий вибір. Результати дослідження виявили, що саме навчання в коледжі (університеті) жодним чином не впливає на вибір підприємництва в якості професійного заняття. Таким чином, університетам та коледжам слід переглянути зміст програм навчання, зробивши акцент на отриманні потрібних компетенцій та загальній корисності для студентів. Зміст освітніх програм має бути ближче до реальної практики, отримані знання мають носити функціональний характер. У контексті підвищення бізнес-мотивації особливо корисними можуть стати багатогалузевий та міждисциплінарний підходи до навчання.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Конда, Іва (PhD (бізнес-адміністрування); провідний викладач; заступник ректора по науці та дослідженням Школи бізнесу і управління в Новом местє; Словенія); Кончар, Міа (викладач Коледжу економіки та інформатитки м.Рріжебор; Боснія і Герцеговина)

Знайти схожі

2.


    Конда, Іва (PhD (бізнес-адміністрування); провідний викладач; заступник ректора по науці та дослідженням Школи бізнесу і управління в Новом местє; Словенія).
    Розробка та впровадження маркетингової системи відносин шляхом аналізу мережі взаємодій [Текст] / І. Конда // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 134-145 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
клиентская информация -- клієнтська інформація -- маркетинговая аналитика -- маркетинговая аналітика -- маркетинговые технологии -- маркетингові технології -- маркетинг отношений -- маркетинг відносин -- отношения между покупателем и продавцом -- відносини між покупцем і продавцем -- промышленные компании -- промислові компанії -- рынок В2В -- ринок В2В -- сети взаимодействий -- мережі взаємодій
Анотація: Описано, як інструменти мережевого аналізу можуть бути використані при вивченні взаємодії всередині мережі задля впровадження та подальшого функціонування маркетингової системи відносин на ринку В2В. Даний підхід виходить з наявної в промислової компанії інформації стосовно її клієнтів, що продемонстровано на прикладі реально діючого підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)