Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Жорнова, О. І.@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
>
Шифр: П26/2008/57
Журнал
Проблеми освіти
. - Виходить кожного кварталу
2008р. N 57
Зміст:
Цехмістрова, Г. С. Болонський процес і перепідготовка викладачів вищих навчальних закладів
/ Г. С. Цехмістрова. - С.11-16
Фоменко, Н. А. Стандартизація вищої освіти як теоретико-методична проблема
/ Н. А. Фоменко. - С.16-25
Артюшина, М. В. Проблеми підготовки педагогічних працівників вищої школи України до запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу
/ М. В. Артюшина. - С.26-31
Судакова, І. Є. Дистанційна освіта у світі та в Україні: історія розвитку та сьогодення
/ І. Є. Судакова. - С.32-36
Жорнова
, О. І. Суб'єктивне формування студентів: до визначення мети та завдань педагогічного дослідження
/ О. І.
Жорнова
. - С.51-56
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (13.08.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)
Знайти схожі
Перейти до описів статей
>
2.
Жорнова
, О. І.
Суб'єктивне формування студентів: до визначення мети та завдань педагогічного дослідження / О. І.
Жорнова
> // Проблеми освіти. - 2008. -
N 57
. - С. 51-56
УДК
378-057.87
Рубрики:
Высшее образование
ВИЩА ОСВІТА
Кл.слова (ненормовані):
высшее образование
--
СТУДЕНТЫ
--
ВИЩА ОСВІТА
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (01.09.2009р. Інв.2849ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
3.
Жорнова
, О. І.
(доктор педагогічних наук; доцент; провідний науковий співробітник Інституту соціальної та політичної психології НАПН України).
Соціально-психологічні ефекти вищої освіти в загальній поліфонії благополуччя українців / О. І.
Жорнова
> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. -
№ 2
. - С. 49-53. - (Психологічні проблеми вищої освіти). - Бібліогр. наприкінці ст., 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ДРНТІ
15.41.21
УДК
316.6:378(477)
Рубрики:
Социальная психология
Соціальна психологія
Высшее образование
Вища освіта
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
сучасна вища освіта
--
современное высшее образование
--
здоровье
--
здоров'я
--
благополучие
--
благополуччя
--
семантический компонент "здоровья"
--
семантичний компонент "здоров'я"
Анотація:
Аргументом щодо наявності семантичного компоненту «здоров’я» в концепті «сучасна вища освіта», висунутим у статті, постає сутнісне поле реформування всієї вищої освіти в Україні як вбудована інституціональна норма, а не додаткова вимога щодо викладачів і навчальних програм.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_2\8.pdf
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Знайти схожі
>
4.
Жорнова
, О. І.
(доктор педагогічних наук; провідний науковий співробітник).
Благополуччя студента: осягти чи ігнорувати? / О. І.
Жорнова
, О. І.
Жорнова
> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. -
№ 4
. - С. 2-6 : табл., а-рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
159.9
ББК
88.3
Рубрики:
Психологія
Психология
Загальна психологія
Общая психология
Кл.слова (ненормовані):
здоров'я студентів
--
здоровье студентов
--
благополуччя студентів
--
благополучия студентов
--
фактори благополуччя студентів
--
факторы благополучия студентов
--
семантичний диференціал
--
семантический диференциал
--
педагогічний вплив
--
педагогическое влияние
--
зростання благополуччя
--
рост благополучия
Анотація:
Висвітлюється уявлення викладачів ВНЗ про зрушення у благополуччі студентів. З'ясовано, що інституціональний досвід осмислення наслідків педагогічного впливу на благополуччя студента є поверхневим і менш виразним за індивідуальну практику викладачів характеризувати зміни щодо благополуччя студентів за їхнім зовнішнім виглядом.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_4\1.pdf
Дод.точки доступу:
Жорнова
, О. І. (доктор педагогічних наук; професор факультету психології)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)