Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Возняк, Оксана@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Возняк
,
Оксана
(завідувач сектору ).
Застосування опорно-логічних схем для вивчення теми "Еквівалент та еквівалентна маса" / О.
Возняк
> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. -
№ 7/8
. - С. 88-99 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.3
ББК
74.22
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
опорно-логічні схеми
--
методи навчання
--
еквівалент
--
еквівалентна маса
--
студенти ВНЗ
--
навчально-виховний процес
--
хімія
--
вивчення хімії
--
хімічні реакції
--
опорно-логические схемы
--
методы обучения
--
эквивалент
--
эквивалентная масса
--
студенты ВУЗ
--
учебно-воспитательный процесс
--
химия
--
изучение химии
--
химические реакции
Анотація:
Запропоновано метод опорно-логічних схем для вивчення теми "Еквіваленти та еквівалентна маса" студентами вищих навчальних закладів. Застосування опорно-логічних схем у процесі викладання цієї теми дозволить зекономити час, розвинути логіку мислення у студента, допоможе систематизувати матеріал та узагальнити великий пласт інформації, а також встановити причинно-наслідковий зв'язок між поняттями, визначеннями, формулами, що сприятиме отриманню міцних і глибоких знань.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Возняк
,
Оксана
(завідувач сектору ).
Порівняльний аналіз формальної та неформальної освіти в контексті євроінтеграції освітнього простору [Текст] / О.
Возняк
> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. -
№ 2
. - С. 41-47 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
освіта протягом життя
--
образование на протяжении жизни
--
неперервна освіта
--
непрерывное образование
--
формальна освіта
--
формальное образование
--
неформальна освіта
--
неформальное образование
--
типи неформальної освіти
--
типы неформального образования
--
організація освіти
--
организация образования
--
європейський освітній простір
--
европейское образовательное пространство
--
євроінтеграція освіти
--
евроинтеграция образования
--
форми неформальної освіти
--
формы неформального образования
Анотація:
Обгрунтовано специфіку, особливості формальної та неформальної освіти як елементів неперервного навчання в умовах євроінтеграції освітнього простору. Висвітлено типи та форми неформальної освіти. Зроблено порівняльний аналіз формальної та неформальної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Возняк
,
Оксана
(співробітник сектору безпеки життєдіяльності; методист вищої категорії).
Сутність і змістове наповнення предметної компетентності з органічної хімії / О.
Возняк
> // Вища школа. - 2017. -
№ 1
. - С. 51-59 : табл.; рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
372.8
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Методика викладання учбових предметів
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
органічна хімія
--
органическая химия
--
хімічна предметна компетентність
--
химическая предметная компетентность
--
знаннєва складова компетентності
--
діяльнісна складова
--
деятельностная составная
--
предметна компетентність
--
предметная компетентность
--
ціннісна складова компетентності
--
ценностная составная компетентности
--
загальноосвітня школа
--
общеобразовательная школа
--
учбові предмети
--
учебные предметы
--
методика викладання
--
методика преподавания
--
учні старших класів
--
ученики старших классов
Анотація:
Розкривається компетентнісний підхід до вивчення органічної хімії у старших класах середньої школи. Визначено сутність та зміст поняття "предметна компетентність з органічної хімії (знаннєву, діяльнісну, ціннісну).
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2017_1\6.pdf
Знайти схожі
>
4.
Возняк
,
Оксана
(методист вищої категорії відділу організаційно-аналітичного забезпечення та контролю; співробітник).
Переваги та недоліки застосування опорних схем у навчальному процесі [Текст] / О.
Возняк
> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. -
№ 4
. - С. 90-97 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
опорні схеми
--
опорные схемы
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
етапи моделювання інформації
--
этапы моделирования информации
--
старшокласники
--
старшеклассники
--
загальноосвітня школа
--
общеобразовательная школа
--
мотивація навчання старшокласників
--
мотивация обучения стпршеклассников
--
рівні засвоєння інформації учнями
--
уровни усвоения информации учениками
--
репродуктивний рівень
--
репродуктивнй уровень
--
продуктивний рівень
--
продуктивный уровень
--
творчий рівень
--
творческий уровень
Анотація:
Представлено порівняльний аналіз щодо роботи з опорними схемами в навчальному процесі. Охарактеризовано загальні етапи моделювання інформації у вигляді опорних схем і роботи з ними. Проаналізовано доцільність застосування опорних схем для старшокласників.
Знайти схожі
>
5.
Возняк
,
Оксана
(методист вищої категорії; співробітник відділу організаційно-аналітичного забезпечення та контролю).
Про доцільність впровадження дисципліни "кріміналістична хімія" для вишів системи МВС України / О.
Возняк
> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2018. -
№ 1
. - С. 93-105. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід
--
компетентностный подход
--
формування компетентностей
--
формирование компетентностей
--
криміналістична хімія
--
криминалистическая химия
--
освітній процес
--
образовательный процесс
--
высшее образование
--
виша освіта
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
навчальні дисципліни
--
учебные дисциплины
--
методика викладання
--
методика преподавания
--
навчальний процес
--
учебные процесс
--
виші системи МВС
--
выши системы МВД
--
криміналістична компетентність
--
криминалистическая компетентность
Анотація:
Розглядаються перспективи впровадження дисципліни "Криміналістична хімія" до програм вищих навчальних закладів системи Міністерства внутрішніх справ України. Розкривається доцільність впровадження цієї дисципліни в навчальний план як підстава реального застосування компетентнісного підходу в освітньому процесі.
Знайти схожі
>
6.
Возняк
,
Оксана
(методист вищої категорії ).
Формування фахової компетентності майбутнього будівельника щодо використання нанотехнологій / О.
Возняк
> // Вища школа. - 2018. -
№ 3
. - С. 30-40. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
нанотехнології
--
нанотехнологии
--
компетентнісний підхід
--
компетентностный подход
--
компетенції
--
компетенции
--
фахова компетентність
--
специальная компетентность
--
будівельна галузь
--
строительная отрасль
--
майбутні будівельники
--
будущие строители
--
фахова підготовка
--
специальная подготовка
--
будівельні наноматеріали
--
строительные наноматериалы
--
інноваційні плівки
--
инновационные пленки
--
ефект термоса
--
эффект термоса
--
нанофарби
--
нанокраски
--
пінометал
--
пенометалл
--
склопластикова композитна арматура
--
стеклопластиковая композитная арматура
--
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
Анотація:
Аналізуються сучасні тенденції використання нанотехнологій у будівництві як підстава реального застосування компетентнісного підходу в освітньому процесі для майбутніх будівельників; акцентуються можливості нанотехнологій у царині створення нанотехнологічної продукції, їхнього впливу на реальність людства; досліджуються найважливіші аспекти в освітній галузі нанотехнологій.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\New\textlok\Вища_школа\Вища_школа_2018_3\4.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)