Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=38.124.4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Кузнецов, О.
    Генеза фінансових криз / О. Кузнецов // Вісник Національного банку України. - 2010. - № 11. - С. 30-33
УДК
Рубрики: Финансовый кризис
   Фінансова криза

Кл.слова (ненормовані):
финансовый кризис -- фінансова криза


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Дрок, П. В. (кандидат історичних наук; старший викладач кафедри документознавства фінансово-гуманітарного факультету Переяслав-Хмельницького ДПУ ім. Г. Сковороди).
    Перспективи розвитку сучасної комп'ютерної графіки [Текст] / П. В. Дрок // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 9. - С. 69-76 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.39(0)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
глобализация -- глобалізація -- информационный маркетинг -- інформаційний маркетинг -- компьютерная графика -- комп'ютерна графіка -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- маркетинговые концепции -- маркетингові концепції -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- рыночный спрос -- ринковий попит -- технологическая специфика -- технологічна специфіка -- ценообразование -- ціноутворення -- экономическая структура -- економічна структура -- электронная информация -- електронна інформація -- электронная коммерция -- електронна комерція
Анотація: Визначено особливості реалізації вітчизняної інформаційної політики у сфері освіти. Запропоновано пріоритетні напрями удосконалення інформаційного маркетингу на середньострокову перспективу. Інформаційний маркетинг встановлює і постійно підтримує не тільки товарний але й інформаційний обмін між потенційними учасниками ринкових відносин. Потреба в ньому тим вища, чим більше виробників однорідної продулціі протистоїть нужденним у ній суб'єктам. Як правило, ще до заключения угоди, підприємець намагається детально дослідити найменші нюанси споживчих переваг, а покупець, у свою чергу, експлуатаційні й економічні характеристики запропонованих товарів. За допомогою каналів комунікаційних мереж маркетингу відомості про стан попиту і пропозиції стають надбанням обох сторін. Акт купівлі-продажу відбувається лише в тому випадку, якщо продавець і покупець домовляються про взаємовигідні умови контракту. Результат досягнутої угоди - перехід від виробника до споживача права на використання товару в обмін на інший товар або гроші.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)