Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=373.3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Набок, М. В.
    Підвищення ефективності управління - визначальний чинник розвитку загальної середньої освіти / М. В. Набок // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 61-66. - Література : С.65-66 : 15 назв
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
государственное управление образованием -- державне управління освітою -- загальна середня освіта -- менеджмент образования -- менеджмент освіти -- методи управління освітою -- методы управления образованием -- моделі управління освітою -- модели управления образованием -- образовательный менеджмент -- общее среднее образование -- освітній менеджмент -- среднее образование -- управление образованием -- управління освітою
Анотація: Автор статті досліджує проблему ефективності державного управління загальною середньою освітою.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

2.


    Березівська, Л. Д.
    Державна політика в питанні диференціації організації та змісту шкільної освіти в радянській Україн у період зародження демократичних змін (1985-1991) / Л. Д. Березівська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 1. - С. 70-78. - Бібліографія : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 1985-1991 рр.
   Образование. Педагогика, 1985-1991 гг.

   УРСР
    УССР

    Україна

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- зміст освіти -- история образования -- история образования в СССР -- история образования в Украине -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- образовательная политика -- освітня політика -- середня освіта -- содержание образования -- среднее образование -- среднее образование в Украине -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Розкрито особливості державної освітньої політики радянського уряду в питанні диференціації і змісту шкільної освіти другої половини 1980-х років.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

3.


    Набок, М. В.
    Привабливість школи як результат ефективного управління / М. В. Набок // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 1. - С. 70-76. - Література : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
загальна середня освіта -- общее средне образование -- загальноосвітня школа -- образовательный менеджмент -- общеобразовательная школа -- освітній менеджмент -- привабливість освіти -- привлекательность образования -- привабливість загальноосвітньої школи -- превлекательность общеобразовательной школы -- управление образованием -- управління освітою -- эффективное управление -- ефективне управління -- умови привабливотсі школи -- условия привлекательности школы
Анотація: Досліджено актуальну проблему привабливості загальноосвітньої школи. Здійснено спробу проаналізувати вживання тлумачення поняття "привабливість освіти" та обгрунтувати роль управління як визначальної умови привабливості.


Знайти схожі

4.


    Міхно, О. П. (провідний науковий співробітник Педагогічного музею НАПН України ; кандидат педагогічних наук).
    Проблема вивчення учня та складання його характеристики у творчій спадщині Олександра Віреніуса (1832-1910) / О. П. Міхно // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 3. - С. 62-70. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Россия
    Росія

Кл.слова (ненормовані):
вивчення учня -- изучение ученика -- история педагогики -- історія педагогіки -- личность ученика -- зміст характеристики учня -- содержание характеристика ученика -- особистість учня -- педагогическая характеристика ученика -- педагогічна характеристика учня -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів
Анотація: Досліджено погляди лікаря та педагога Олександра Самійловича Віреніуса на проблему вивчення учня та складання його педагогічної характеристики.


Дод.точки доступу:
Вирениус, Александр Самойлович (русский гигиенист; один из основоположников школьной гигиены ; 1832-1910) \о нем\

Знайти схожі

5.


    Опольська, А. В.
    Ретроспективний аналіз становлення та розвитку післядипломної педагогічної освіти у вітчизняних наукових дослідженнях (кінець ХІХ - 50-ті роки ХХ ст.) / А. В. Опольська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 3. - С. 71-79. - Література : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 19 ст. кін.- 20 ст. 1-а пол.
   Образование. Педагогика, 19 ст. кон.-20 ст. 1-я пол.

Кл.слова (ненормовані):
история образования -- история педагогики -- история педагогической мысли -- історія освіти -- історія педагогіки -- історія педагогічної думки -- післядипломна педагогічна освіта -- погляди науковців -- взгляды ученых -- последипломное педагогическое образование
Анотація: На основі архівних джерел та науково-педагогічної літератури проаналізовано різні погляди науковців на зародження вітчизняної системи післядипломної педагогічної освіти.


Знайти схожі

6.


    Ковальова, Вікторія (старший учитель; вчитель початкових класів).
    Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентнісно орієнтованої освіти / В. Ковальова // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 1-3. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- младшие школьники -- компетентнісно-орієнтована освіта -- компетентностно-ориенированное образование -- творча особистість -- творческая личность -- технологія групової роботи -- технология групповой работы -- технологія проблемного навчання -- технология проблемного обучения -- технологія творчого розвитку особистості -- технология творческого развития личности -- проектні технології -- проектные технологии -- створення ситуації успіху -- создание ситуации успеха -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения
Анотація: Наголошується на важливості формування в учнів уміння самостійно здобувати знання. Розглянуто основні етапи творчого розвитку та якості особистості. Характеризується процес виховання та навчання творчої особистості в молодшому шкільному віці. Акцентовано увагу на важливих технологіях фомування готовності вчителів до самостійної творчої діяльності (технологія групової роботи, технологія навчання, технологія творчого розвитку особистості, проектна технологія тощо).

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_2\3.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

7.


    Гриценко, Ольга (вчитель початкових класів ).
    Інформаційно-методичне забезпечення реалізації Держстандарту початкової освіти на основі роботи творчої групи / О. Гриценко, Т. Юрченко // Початкова школа. - 2018. - № 3. - С. 1-5. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта -- начальное образование -- якість освіти -- качество образования -- співпраця з батьками -- сотрудничество с родителями -- обдаровані діти -- одаренные дети -- сучасний урок -- современный урок -- науково-теоретична база -- научно-теоретическая база -- педагогічний досвід -- педагогический опыт -- організація навчально-виховного процесу -- организация учебно-воспитательного процесса -- державні стандарти -- госудаоственные стандарты
Анотація: Викладено досвід реалізації Державного стандарту початкової освіти на основі роботи вчителів початкових класів Запорізької гімназії № 45 у 2012-2015 навчальних роках. Надається характеристика науково-теоретичної бази досвіду, організації навчально-виховного процесу, головних критеріїв сучасного уроку, особливостей співпраці з батьками та розвитку обдарованих учнів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_3\1.pdf

Дод.точки доступу:
Юрченко, Тетяна (вчитель початкових класів ); Запорізька гімназія № 45 \про неї\Державний стандарт початкової освіти \о произв.\

Знайти схожі

8.


    Іванчук, Леся (вчитель початкових класів; вчитель першої категорії ).
    Використання медіадидактики на компетентнісно зорієнтованому уроці в початкових класах / Л. Іванчук // Початкова школа. - 2018. - № 3. - С. 8-10 : іл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- медіаосвіта -- медиаобразование -- медіакультура -- медиакультура -- медіадидактика -- медиадидактика -- медіапедагогіка -- медиапедагогика -- медіазасоби -- медиасредства -- Power Point
Анотація: Розглядаються особливості застосування медіадидактики у початковій школі. Надається характеристика термінів медіадидактика, медіаосвіта, медіапедагогіка. Наводяться приклади використання медіазасобів на уроках, а саме прийомів, що дозволяє застосовувати програма Power Point.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_3\3.pdf

Знайти схожі

9.


    Савченко, Олександра (академік НАПН України; голова Всеукраїнської асоціації Василя Сухомлинського).
    Ідеї В. Сухомлинського у просторі української освіти / О. Савченко // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 1-3. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні системи -- педагогические системы -- педагогічні ідеї -- педагогические идеи -- історія педагогіки -- история педагогики -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- українська педагогічна наука -- украинская педагогическая наука -- початкова школа -- начальная школа -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- публіцисти -- публицисты -- дитячі письменники -- детские писатели -- увічнення пам’яті -- увековечивание памяти
Анотація: Розповідається про непересічний внесок доробку В. О. Сухомлинського в українську педагогічну науку, про увічнення пам’яті видатного педагога, публіциста та дитячого письменника. Йдеться про заплановані заходи, що передбачені для відзначення 100-річчя від дня народження Василя Сухомлинського протягом 2018 року.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_4\1.pdf
Утримувачі документа:
Сумська міська центральна бібліотека ім. Т. Шевченка

Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український радянський педагог; публіцист; письменник; поет ; 1918-1970)

Знайти схожі

10.


Східноукраїнський національний університет імені В. Даля

    Тітаренко, Н. В.
    Трансформація професійних ролей сучасного вчителя початкової школи в умовах оновлення освіти / Н. В. Тітаренко // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2020. - Вип. 5 (98): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 220-228. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Освіта
   Образование

Кл.слова (ненормовані):
нові професійні ролі -- новые профессиональные роли -- вчитель початкової школи -- учитель начальной школы -- оновлення освіти -- обновление образования -- коуч -- фасилітатор -- фасилитатор -- тьютор -- модератор -- ментор


Дод.точки доступу:
Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)