Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>U=339.371.5<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Никишкин, Валерий Викторович
(доктор экономических наук; профессор кафедры маркетинга Российского университета экономики им. Г.Плеханова; г.Москва; Россия).
Интегральная оценка юзабилити сайтов [Текст] : на примере ИНТЕРНЕТ-магазинов ювелирных изделий / В. В. Никишкин, М. Дм. Твердохлебова, Т. А. Воронова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 8
. - С. 415-420 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.371.5
ББК
65.422.5(2РОС)с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Россия
Росія
Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии
--
інформаційні технології
--
ИТ
--
ІТ
--
web-сайты
--
web-сайти
--
маркетинговые коммуникации
--
маркетингові комунікації
--
интегральное оценивание
--
інтегральне оцінювання
--
ИНТЕРНЕТ-магазины
--
ІНТЕРНЕТ-магазини
--
качество web-дизайна
--
якість web-дизайну
--
контентное структурирование
--
контентне структурування
--
оценочная методология
--
оціночна методологія
--
потребительские предпочтения
--
споживчі вподобання
--
решения о покупке
--
рішення про покупку
--
сервисные удобства
--
сервісні вигоди
--
формальная эргономика
--
формальна ергономіка
--
интернет-магазины
--
інтернет-магазини
--
электронная коммерция
--
електронна комерція
--
ювелирные изделия
--
ювелірні вироби
--
юзабилити
--
юзабіліті
Анотація:
Исследованы особенности контентной структуры сайтов ИНТЕРНЕТмагазинов, основным видом деятельности которых является торговля ювелирными изделиями. Предложена методика интегральной оценки их юзабилити на основе определения и анализа факторов, играющих существенную роль в процессе принятия решения о покупке представителями целевой аудитории.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Твердохлебова, Мария Дмитриевна (кандидат экономических наук; профессор кафедры маркетинга Российского университета экономики им. Г.Плеханова; г.Москва; Россия); Воронова, Татьяна Александровна (доктор экономических наук; профессор ; декан факультета гостиничной, ресторанной, туристической и спортивной индустрии Российского университета экономики им. Г.Плеханова; г.Москва; Россия); Два Жирафа, росийская ювелирная компания \о ней\
Знайти схожі
>
2.
Мохліс, Сафієк
(PhD (маркетинг); доцент Школи морського підприємництва та управління Університету Малайзії; м.Тагенгфнну; Малайзія).
Стили шопінгу споживачів-жінок у країні, що розвивається [Текст] / С. Мохліс> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 9
. - С. 250-257 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.371.5
ББК
65.7(5МАЛ)в-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика развивающихся стран
Економіка країн, що розвиваються
Малайзия
Малайзія
Кл.слова (ненормовані):
женщины-потребители
--
жінки-споживачі
--
маркетинговые исследования
--
маркетингові дослідження
--
концепция Шпролеса-Кендалла
--
концепція Шпролеса-Кендала
--
онлайн-опросы
--
онлайн-опитування
--
покупки
--
купівлі
--
рыночные сегменты
--
ринкові сегменти
--
Шпролеса-Кендалла концепция
--
Шпролеса-Кендала концепція
Анотація:
Проведено оцінювання жіночих стилів шопінгу в контексті країни, що розвивається, зокрема, Малайзії. Використано концепцію Шпролеса-Кендала для більш точного розуміння даного перспективного сегмента ринку. Використано дані онлайн-опитування, 468 анкет. Факторний аналіз даних опитування виявив 7 чітких вимірів, що отримують назви: 1) заплутані через надмірність асортименту; 2) обережні споживачі; 3) орієнтовані на якість; 4) орієнтовані на бренд; 5) орієнтовані на моду; 6) шопінг як різновид дозвілля; 7) акцент на економії часу та зусиль.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)