Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=339.371.5<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Никишкин, Валерий Викторович (доктор экономических наук; профессор кафедры маркетинга Российского университета экономики им. Г.Плеханова; г.Москва; Россия).
    Интегральная оценка юзабилити сайтов [Текст] : на примере ИНТЕРНЕТ-магазинов ювелирных изделий / В. В. Никишкин, М. Дм. Твердохлебова, Т. А. Воронова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 415-420 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.422.5(2РОС)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Россия
    Росія

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии -- інформаційні технології -- ИТ -- ІТ -- web-сайты -- web-сайти -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- интегральное оценивание -- інтегральне оцінювання -- ИНТЕРНЕТ-магазины -- ІНТЕРНЕТ-магазини -- качество web-дизайна -- якість web-дизайну -- контентное структурирование -- контентне структурування -- оценочная методология -- оціночна методологія -- потребительские предпочтения -- споживчі вподобання -- решения о покупке -- рішення про покупку -- сервисные удобства -- сервісні вигоди -- формальная эргономика -- формальна ергономіка -- интернет-магазины -- інтернет-магазини -- электронная коммерция -- електронна комерція -- ювелирные изделия -- ювелірні вироби -- юзабилити -- юзабіліті
Анотація: Исследованы особенности контентной структуры сайтов ИНТЕРНЕТмагазинов, основным видом деятельности которых является торговля ювелирными изделиями. Предложена методика интегральной оценки их юзабилити на основе определения и анализа факторов, играющих существенную роль в процессе принятия решения о покупке представителями целевой аудитории.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Твердохлебова, Мария Дмитриевна (кандидат экономических наук; профессор кафедры маркетинга Российского университета экономики им. Г.Плеханова; г.Москва; Россия); Воронова, Татьяна Александровна (доктор экономических наук; профессор ; декан факультета гостиничной, ресторанной, туристической и спортивной индустрии Российского университета экономики им. Г.Плеханова; г.Москва; Россия); Два Жирафа, росийская ювелирная компания \о ней\

Знайти схожі

2.


    Мохліс, Сафієк (PhD (маркетинг); доцент Школи морського підприємництва та управління Університету Малайзії; м.Тагенгфнну; Малайзія).
    Стили шопінгу споживачів-жінок у країні, що розвивається [Текст] / С. Мохліс // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 9. - С. 250-257 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.7(5МАЛ)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика развивающихся стран

   Економіка країн, що розвиваються

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
женщины-потребители -- жінки-споживачі -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- концепция Шпролеса-Кендалла -- концепція Шпролеса-Кендала -- онлайн-опросы -- онлайн-опитування -- покупки -- купівлі -- рыночные сегменты -- ринкові сегменти -- Шпролеса-Кендалла концепция -- Шпролеса-Кендала концепція
Анотація: Проведено оцінювання жіночих стилів шопінгу в контексті країни, що розвивається, зокрема, Малайзії. Використано концепцію Шпролеса-Кендала для більш точного розуміння даного перспективного сегмента ринку. Використано дані онлайн-опитування, 468 анкет. Факторний аналіз даних опитування виявив 7 чітких вимірів, що отримують назви: 1) заплутані через надмірність асортименту; 2) обережні споживачі; 3) орієнтовані на якість; 4) орієнтовані на бренд; 5) орієнтовані на моду; 6) шопінг як різновид дозвілля; 7) акцент на економії часу та зусиль.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)