Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=37.015.3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.


    Гильбух, Ю. З. (доктор психологических наук).
    Школьная неуспеваемость / Ю. З. Гильбух // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 68-80 : схемы. а-табл. - (Психологія навчання). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
УДК
ББК 88.40
Рубрики: Педагогическая психология
   Педагогічна психологія

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
типы неблагополучия -- типи негараздів -- типы отклонений в учебной деятельности -- типи відхилень у навчальній діяльності -- реализация способностей -- реалізація здібностей -- эффективность учебной деятельности -- ефективність навчальної діяльності -- низкая интенсивность учебной деятельности -- низька інтенсивність навчальної діяльності -- низкая эффективность учебной деятельности -- низька ефективність навчальної діяльності -- детерминанты психологического уровня -- детермінанти психологічного рівня -- нарушения в эмоционально-волевой сфере -- эмоционально-волева сфера -- порушення в емоційно-вольовій сфері -- емоційно-вольова сфера -- несформированность учебных умений -- учебные умения -- несформованість навчальних умінь -- навчальні уміння -- недостаточное развитие познавательных способностей -- познавательные способности -- недостатній розвиток пізнавальних здібностей -- пізнавальні здібності -- младшие школьники -- молодші школяри
Анотація: Представлена психолого-педагогическая типология неблагополучий в учебной деятельности младших школьников, а также рекомендации по коррекционной работе.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Дусавицкий, А. К. (доктор психологических наук; профессор кафедры общей психологии Харьковского национального университета им. В. Н. Каразина).
    Группа-лидер как ядро учебного коллектива в развивающем обучении / А. К. Дусавицкий, Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 21-24 : рис., а-табл. - (Наука - образованию - Наука - освіті). - Библиогр. в конце ст., 7 названий. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Педагогическая психология
   Педагогічна психологія

   Возрастная психология

   Вікова психологія

   Харьков
    Харків

Кл.слова (ненормовані):
развивающее обучение -- розвивальне навчання -- учебные коллективы -- навчальні колективи -- межличностные отношения -- міжособистісні відносини -- учебная деятельность -- навчальна діяльність -- группа-лидер -- група-лідер -- 3 класс -- 4 класс
Анотація: Описаны особенности межличностных отношений школьников 3-4-х классов, обучающихся в русле как традиционного, так и развивающего обучения; особое внимание уделено группе-лидеру как ядру в структуре таких отношений.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Заика, Е. В. (кандидат психологических наук; профессор кафедры общей психологии Харьковского национального университета им. В. Н. Каразина); Коломинский, Я. Л. (психолог) \о нем\; Классическая социометрическая методика \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Воронюк, І. В. (кандидат психологічних наук; доцент; докторант кафедри психології Інституту філософії освіти і науки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова).
    Психологічні і методологічні аспекти підготовки учнів до творчої життєдіяльності та активної взаємодії з вчителем / І. В. Воронюк // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 12-20. - (Наука - освіті). - Бібліогр. наприкінці ст., 20 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Педагогическая психология

Кл.слова (ненормовані):
творча взаємодія учнів з вчителем -- творческое взаимодействие учащихся с учителем -- методики підготовки учнів до творчої життєдіяльності -- методики подготовки учащихся к творческой жизнедеятельности -- система латентних конструктів учнів -- система латентных конструктов учащихся -- активізація суб'єктності учнів -- активизация субъектности учащихся -- програма підготовки учнів до взаємодії з вчителем -- программа подготовки учащихся к взаимодействию с учителем -- нарощування активності учнів -- наращивание активности учащихся -- принцип самостійного тренінгу -- принцип самостоятельного тренинга -- принцип самореалізації особистості учня -- принцип самореализации личности ученика -- принцип творчої реалізації -- принцип творческой реализации
Анотація: Представлено психологічні та окремі методичні аспекти підготовки учнів до творчої взаємодії з вчителем шляхом ініціювання педагогом поступового нарощування активності учнів та прискорення їх особистісного розвитку у різних інструментальних аспектах майбутньої індивідуальної і соціальної самореалізації.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

4.


    Касицина, Н. В. (научный сотрудник Лаборатории педагогической поддержки Института психолого-педагогических проблем детства РАО (ИПППД РАО)).
    Эффективные способы взаимодействия учителя и ученика / Н. В. Касицина, Н. Н. Михайлова, С. М. Юсфин // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 9-12 : табл. - (Наука - образованию - Наука - освіті). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Педагогическая психология
   Педагогічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
педагогическая поддержка -- педагогічна підтримка -- проблемы ребенка -- проблеми дитини -- страх перед внешней оценкой -- страх перед зовнішньою оцінкою -- тактика помощи -- тактика допомоги -- общность -- спільність -- тактика содействия -- тактика сприяння -- тактика активного слушания -- тактика активного слухання
Анотація: Правильное педагогическое взаимодействие и поддержка ученика педагогом.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Михайлова, Н. Н. (кандидат педагогических наук; ведущий научный сотрудник лаборатории комплексной психолого-педагогической помощи детям ИПППД РАО); Юсфин, С. М. (кандидат педагогических наук; ведущий научный сотрудник лаборатории комплексной психолого-педагогической помощи детям ИПППД РАО); Касицина Н. В. Четыре тактики педагогики поддержки. Эффективные способы взаимодействия учителя и ученика / Н. В. Касицина, Н. Н. Михайлова, С. М. Юсфин. - СПб. : Агенство образовательного сотрудничества ; Образовательные проекты ; Речь ; М. : Сфера, 2010. - 158 с. \о произв.\

Знайти схожі

5.


    Авдеева, И. Н. (кандидат психологических наук; доцент; проректор по научной работе СГГУ).
    Динамика психологических особенностей педагогов-инноваторов: фасилитативный контекст / И. Н. Авдеева // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 25-33 : схемы, а-табл. - (Наука - образованию - Наука - освіті). - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Педагогическая психология
   Педагогічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
педагогическая фасилитация -- педагогічна фасилітація -- творческая педагогическая деятельность -- творча педагогічна діяльність -- личностно-развивающее образование -- особистісно-розвиваюча освіта -- психическое состояние -- психічний стан -- инновационная усталость -- інноваційна втома -- эмоциональное выгорание -- емоційне вигорання
Анотація: Представлены результаты пролонгированного изучения личностных особенностей учителей-инноваторов.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Методика оценки способности к надситуационному восприятию, тест \о произв.\; Психодиагностический тест Мельникова-Ямпольского, тест \о произв.\

Знайти схожі

6.


    Біла, І. М. (доктор психологічних наук; старший науковий співробітник лабораторії психології творчості Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України).
    Розвиток художнього сприймання у дошкільному віці / І. М. Біла // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 1. - С. 4-8. - (Наука - освіті). - Бібліогр. наприкінці ст., 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Педагогическая психология

Кл.слова (ненормовані):
художньо-естетичне виховання -- художественно-эстетическое воспитание -- особливості сприймання -- особенности восприятия -- діти дошкільного віку -- дети дошкольного возраста -- емоційне сприйняття -- эмоциональное восприятие -- творче сприймання -- творческое восприятие -- художньо-естетичне виховання -- художественно-эстетическое воспитание -- естетичне виховання -- эстетическое воспитание
Анотація: Про необхідність розвитку художньо-естетичного виховання у дітей дошкільного віку, яка є передумовою формування творчості особистості.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

7.
   06
   С 92


    Зеленов, Є. А.
    Управління процесом планетарного виховання студентів у вищому навчальному закладі / Є. А. Зеленов // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Наук.-дослід. ін-т духовного розвитку людини. - Луганськ, 2013. - Вип. 4 (57). - С. 65-72. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Педагогічна психологія

   Высшее образование

   Педагогическая психология

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- педагогічна психологія -- ВНЗ -- студенти -- виховання студентів -- планетарне виховання -- самореалізація -- высшее образование -- педагогическая психология -- ВУЗ -- студенты -- воспитание студентов -- планетарное воспитание -- самореализация

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.
   06
   С 92


    Чудіна, К. Ю.
    Виховання естетичного відношення до майбутньої професійної діяльності у студентів будівельних спеціальностей / К. Ю. Чудіна // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, НДІ духовного розвитку людини. - Луганськ, 2013. - Вип. 1 (54). - С. 233-238. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Освіта
   Студенти

   Образование

   Студенты

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- естетичне виховання -- інженери -- высшее образование -- эстетическое воспитание -- инженеры

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.
   06
   С 92


    Євсович, Р. В.
    Техаурусний підхід до визначення поняття гуманітаризація та гуманізація вищої освіти в європейському нормативному контексті / Р. В. Євсович // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, НДІ духовного розвитку людини. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013. - Вип. 2 (55). - С. 58-68. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Высшее образование
   Педагогика

   Вища освіта

   Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- педагогічна психологія -- гуманізація -- гуманітаризація -- європейська інтеграція -- высшее образование -- педагогическая психология -- гуманизация -- гуманитаризация -- европейская интеграция

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Галиця, О.
    Психологічний портрет педагога / О. Галиця // Вища школа. - 2014. - № 5/6. - С. 51-59
УДК
Рубрики: Освіта
   Образование

   Педагогічна психологія

   Педагогическая психология

Кл.слова (ненормовані):
педагогика -- педагогічна психологія -- педагогическая психология -- педагоги -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)