Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.93/.94<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.


    Максименко, С. Д. (доктор психологічних наук; професор; академік НАПН України; директор; дійсний член Міжнародної ради психологів (США)).
    Діагностика пам'яті дитини: загальні рекомендації щодо дослідження пам'яті / С. Д. Максименко, Л. Г. Терлецька, О. П. Главник // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 6. - С. 52-58 : рис.;а-табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.35
Рубрики: Психологія
   Психология

   Психічні процеси і стани

   Психические процессы и состояния

Кл.слова (ненормовані):
діагностика пам'яті дитини -- диагностика памяти ребенка -- інструкція психолога -- инструкция психолога -- продуктивність запам'ятовування -- продуктивность запоминания -- дослідження типу запам'ятовування -- дослідження відтворення матеріалу -- исследования типа запоминания -- исследования воспроизведения материала -- дослідження пам'яті -- исследование памяти -- методики проведення досліджень -- методики проведения исследований
Анотація: Про проведення діагностики пам'яті дитини. Надано загальні рекомендації щодо дослідження пам'яті.


Дод.точки доступу:
Терлецька, Л. Г. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри загальної та інженерної психології); Главник, О. П. (науковий співробітник)

Знайти схожі

2.


    Осухова, Н. Г. (кандидат психологічних наук; провідний науковий співробітник лабораторії соціально-психологічної реабілітації особистості).
    Між миром і війною: психологічний супровід дітей, евакуйованих із зони військових дій у Чеченській республіці / Н. Г. Осухова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 7. - С. 59-63. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.35
Рубрики: Психологія
   Психология

   Психічні процеси і стани

   Психические процессы и состояния

   Чеченська республіка
    Чеченская республика

Кл.слова (ненормовані):
реабилитация детей -- реабілітація дітей -- психологічна допомога дітям -- психологическая помощь детям -- характеристика образу світу дітей -- характеристика мировозрения детей -- психологічні особливості дітей -- психологические особенности детей -- позиції психологів -- позиции психологов -- моделі психологічної допомоги -- модели психологической помощи -- методологічні позиції -- методологические позиции -- принципи психологічного супроводу -- принципы психологического сопровождения -- зміст психологічного супроводу -- содержание психологического сопровождения -- динаміка психологічного супроводу -- динамика психологического сопровождения -- динамічна медитація Ошо -- Ошо динамічна медитація -- динамическая медитация Ошо -- Ошо динамическая медитация -- евакуйовані діти -- євакуированные дети
Анотація: Проведено роботу психологів з дітьми, евакуйованих із зони військових дій у Чеченській республіці. Розглянуто психологічний стан дітей, надано моделі психологічної допомоги, проведено динамічну медитацію Ошо, етапи роботи.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_7\11.pdf

Дод.точки доступу:
Дитячі і молодіжні соціальні ініціативи, організація \о ней\

Знайти схожі

3.


    Шебанова, В. И. (кандидат психологических наук; доцент; докторант кафедры психодиагностики и клинической психологии).
    Метафорические ассоциативные карты в психокоррекции пищевого поведения / В. И. Шебанова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 7. - С. 29-35 : рис.; а-табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.35
Рубрики: Психология
   Психологія

   Психические процессы и состояния

   Психічні процеси і стани

Кл.слова (ненормовані):
метафорические ассоциативные карты -- метафоричні асоціативні карти -- возрастные категории -- вікові категорії -- пищевое поведение -- психокоррекция пищевого поведения -- психокорекція харчової поведінки -- харчова поведінка -- ассоциативные игры-упражнения -- асоціативні ігри-вправи
Анотація: О применении метафорических ассоциативных карт в психокорекции пищевого поведения при исследовании проблем клиентов в ходе психологической консультации. О способах предъявления карт и применении ассоциативных игр-упражнений.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_7\5.pdf

Дод.точки доступу:
Дебит и кредит в отношениях, игра-упражнение \о ней\; Исследование отношений в диаде, игра-упражнение \о ней\; Я, мы, вы, они, игра-упражнение \о ней\; Хозяин симптома, игра-упражнение \о ней\

Знайти схожі

4.


    Попова, Г. В. (кандидат психологических наук; доцент кафедры педагогики и психологии управления социальными системами).
    Стратегии исследования проблем клиента при помощи метафорических ассоциативных карт / Г. В. Попова, Н. Е. Милорадова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 7. - С. 13-17. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.35
Рубрики: Психология
   Психологія

   Психические процессы и состояния

   Психічні процеси і стани

Кл.слова (ненормовані):
метафорические ассоциативные карты -- метафоричні асоціативні карти -- классификация приемов применения метафорических карт -- класифікація прийомів застосування метафоричних карт -- аналитические схемы -- аналітичні схеми -- коммуникативные приемы -- комунікативні прийоми -- психологическое консультирование -- психологічне консультування -- способы раскладки карт -- способи розкладу карт -- нарративная практика -- наративна практика -- асоціативні карти -- ассоциативные карты
Анотація: Обсуждается классификация приемов применения метафорических карт при исследовании проблем клиентов в ходе психологической консультации: способы предъявления карт, применение аналитических схем, коммуникативных приемов. Для характеристики особенностей функционирования внутренних структур личности клиента, восприятия им важных элементов проблемы предлагаются различные способы раскладки карт: линейные, структурно-функциональные, символические, матричные. Приводятся приемы нарративной практики, которая сопровождает раскладку карт.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_7\3.pdf

Дод.точки доступу:
Милорадова, Н. Е. (кандидат психологических наук; профессор кафедры психологии и педагогики факультета подготовки специалистов подразделений милиции общественной безопасности и криминальной милиции по делам детей)

Знайти схожі

5.


    Розанов, В. А. (профессор; доктор медицинских наук кафедры клинической психологии).
    Психологические особенности лиц, совершившых суицидальную попытку на фоне наркотической зависимости / В. А. Розанов, Ж. В. Емяшева, А. А. Мидько // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 71-76 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.35
Рубрики: Психология
   Психологія

   Психические процессы и состояния

   Психічні процеси і стани

Кл.слова (ненормовані):
наркомания -- наркоманія -- наркотическая зависисмость -- наркотична залежність -- суицид -- суїцид -- психологические особенности женщин совершивших суицид -- психологічні особливості жінок які вчинили суїцид -- возрастные группы -- вікові групи -- длительность наркотической зависимости -- тривалість наркотичної залежності -- адиктивна поведінка -- аддиктивное поведение
Анотація: Рассмотренно психологические особенности лиц, которые совершили суицидальную попытку на фоне наркотической зависимости.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_4\11.pdf

Дод.точки доступу:
Емяшева, Ж. В. (аспирантка кафедры клинической психологии); Мидько, А. А. (аспирант кафедры клинической психологии)

Знайти схожі

6.


    Краснова, О. В. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри вікової психології; головний редактор журналу "Психологія зрілості і старіння").
    Важкі втрати і психологічний супровід у пізньому житті / О. В. Краснова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 8. - С. 51-59. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 88.35
Рубрики: Психічні процеси і стани
   Психические процессы и состояния

Кл.слова (ненормовані):
смерть -- горе -- переживання важкої втрати -- переживания тяжелой утраты -- симптоматика нормального горя -- симптоматика нормального горя -- скорбота -- скорбь -- фази скорботи -- фазы скорби -- компоненти скорботи -- компоненты скорби -- етапи скорботи -- этапы скорби -- важкі втрати в похилому віці -- тяжелые потери в возрасте -- подолання горя -- преодоления горя -- робота фахівців у стаціонарах -- работа специалистов у стационарах -- проблеми фахівців -- проблемы специалистов -- важкі втрати -- тяжелые потери
Анотація: Йдеться про втрату близьких людей у похилому віці, розглянуто психологічні стани і процеси.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_8\12.pdf

Знайти схожі

7.


    Паркінсон, Ф. (консультант і тренер із питань надання підтримки при психічній травмі; Лондон).
    Посттравматичний стрес: рятувальні команди і добровольці / Ф. Паркінсон // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 8. - С. 49-51. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 88.35
Рубрики: Психічні процеси і стани
   Психические процессы и состояния

Кл.слова (ненормовані):
реакції людини -- реакции человек -- поява реакцій -- появление реакций -- позитивні реакції -- позитивные реакции -- посттравматичний стрес -- посттравматический стресс -- зростаюче відчуття подяки -- нарастающее чувство благодарности -- переоцінка цінностей -- переоценка ценностей -- відчуття успіху -- чувство успеха -- гумор -- юмор -- спілкування -- общение -- ризики для людей які надають допомогу -- риски для людей которые помогают -- техніки переструктурування -- техники переструктирования
Анотація: Розглянуто різні реакції людини, яка перебуває у посттравматичному стресі. Йдеться також про рятувальні команди та добровольців.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_8\11.pdf

Знайти схожі

8.


    Журавлева, М. А. (социальный педагог).
    Арт-терапия как средство преодоления тревожности у подростков / М. А. Журавлева // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 8. - С. 28-30. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.35
Рубрики: Психические процессы и состояния
   Психічні процеси і стани

Кл.слова (ненормовані):
тревожность -- тривожність -- преодоления тревожности -- подолання тривожності -- социально-психологическая помощь детям -- соціально-психологічна допомога дітям -- арт-терапия -- арт-терапія -- подростки -- підлітки -- упражнения -- вправи
Анотація: Обоснована необходимость использования арт-терапии как средства преодоления тревожности у подростков.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_8\6.pdf

Знайти схожі

9.


    Шебанова, В. И. (кандидат психологических наук; доцент; докторант кафедры псиодиагностики и клинической психологии).
    Техника "Сочинение стихов" в психокоррекции пищевого поведения / В. И. Шебанова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 8. - С. 8-17 : ил., а-рис., а-табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.35
Рубрики: Психічні процеси і стани
   Психические процессы и состояния

Кл.слова (ненормовані):
нарративный подход -- наративний підхід -- визуально-нарративный подход -- візуально-наративний підхід -- положение нарративной терапии -- стан наративної терапії -- наративна терапія -- нарративная терапия -- психокоррекция пищевого поведения -- психокорекція харчової поведінки -- сочинение стихов -- складання віршів -- психодиагностический инструментарий -- психодіагностичний інструментарій -- психокоррекционный инструментарий -- психокорекційний інструментарій -- ландшафты мышления -- ландшафти мислення -- психологическая самопомощь -- психологічна самодопомога -- идея интертекстуальности -- ідея інтертекстуальності -- примеры упражнений -- приклади вправ
Анотація: Представлены основные положения и принципы нарративного подхода. Приведены его основные положения: проблемная или доминирующая история, альтернативная, предпочитаемая или контристория; уникальный эпизод, ландшафты мышления. Сделан акцент на особой ценности данного подхода не только в форме дополнительного средства психотерапевтической проработки, но и в качестве эффективного средства психологической самопомощи. Обосновано применение визуально-нарративного подхода (как сочетания визуальных стимулов и "сочинительства" текста с дальнейшим анализом их связей с реальной жизненной историей) при работе с людьми, которые страдают расстройствами пищевого поведения.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_8\4.pdf

Знайти схожі

10.


    Осухова, Н. Г. (кандидат психологических наук; практикующий психолог; профессор кафедры психологии развития).
    Возрождение из боли: психодрама в работе с подростками, пережившими насилие / Н. Г. Осухова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 9. - С. 13-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.35
Рубрики: Психические процессы и состояния
   Психічні процеси і стани

Кл.слова (ненормовані):
психодрама -- методи групової роботи -- методы групповой работы -- дети -- діти -- особенности детей -- особливості дітей -- жертвы насилия -- жертви насилля -- возможности психодрамы -- можливості психодрами -- структура психодраматической сессии -- структура психодраматичної сесії -- восстановления доверия -- відновлення довіри -- примеры с практики -- приклади з практики -- шеринг -- шерінг -- психологическая помощь детям -- психологічна допомога дітям -- формы отчуждения -- форми відчуження -- отчуждение от людей -- відчуження від людей -- агрессивная активность -- агресивна активність -- отчуждение от себя и своих ресурсов -- відчуження від себе та своїх ресурсів -- пассивное поведение -- пасивна поведінка -- психодраматическая сессия -- психодраматична сесія
Анотація: Рассматривается пример психодрамы в работе с подростками, которые пережили насилие, также приведены этапы восстановления доверия детей.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)