Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг, 2003-2008 рр.<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Гранатуров, В. (доктор економічних наук Одеської національної академії зв'язку ім. О. С. Попова).
    Оцінка конкурентного середовища та проблеми розвитку конкуренції на телекомунікаційному ринку України / В. Гранатуров, С. Воробієнко // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2009. - № 2. - С. 33-35
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг, 2003-2008 рр.

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
телекомунікації -- телекомунікаційний ринок -- телекомунікаційні послуги -- телефонний зв'язок -- телекомунікаційні підприємства -- мобільний зв'язок -- телекоммуникационный рынок -- телекоммуникационные услуги -- телефонная связь -- телекоммуникационные предприятия -- мобильная связь -- статистика
Анотація: Міститься статистичний аналіз ринку телекомунікацій в Україні.


Дод.точки доступу:
Воробієнко, С. (провідний інженер-програміст Одеської філії ЗАТ "Київстар Дж. Ес. Ем"); ВАТ Укртелеком, компания \о ней\Укртелеком, ват \о ней\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (22.05.2009р. Інв.2455ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Ракша, Н.
    Стан ринку продуктів харчування в Києві / Н. Ракша // Економіст : науково-практичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 46-48 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг, 2003-2008 рр.

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Київ

Кл.слова (ненормовані):
харчова продукція -- продукти харчування -- ринок продуктів харчування -- розвиток економіки -- підприємницька модель -- моделі розвитку економіки -- мале підприємництво -- соки -- соки-фреш -- кисневі коктейлі -- дослідження ринку -- маркетингові дослідження -- безалкогольні напої -- ринок соків-фреш -- ринок кисневих коктейлів -- просунення товару -- пищевая продукция -- рынок продуктов питания -- продукты питания -- развитие экономики -- предпринимательская модель -- модели развития экономики -- мелкое предпринимательство -- кислородные коктейли -- исследование рынка -- маркетинговые исследования -- безалкогольные напитки -- рынок соков-фреш -- рынок кислородных коктейлей -- продвижение товара
Анотація: Досліджено роль і значення малого підприємництва для економічного розвитку регіону. Проаналізовано сучасний стан та тенденції розвитку малого підприємництва в м. Києві. Визначено основні фактори, що впливають на рівень споживання безалкогольних напоїв. Запропоновано ряд заходів для активізації підприємницької діяльності у Києві.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (14.10.2009р. Інв.2804ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)