Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Економіка торговельного підприємства<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Яременко, Анна Олександрівна (аспірант Київського національного торговельно-економічного університету; м.Київ; Україна).
    Особливості комплексного аналізу торговельних підприємств у конкурентному бізнес-середовищі / А. О. Яременко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 9. - С. 145-150 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.421г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия

   Економіка торговельного підприємства

Кл.слова (ненормовані):
комплексный компаративный анализ -- комплексний компаративний аналіз -- конкурентная бизнес-среда -- конкурентне бізнес-середовище -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкуренция -- конкуренція -- менеджмент -- приципиальные основы -- принципові основи -- управленческие функции -- управлінські функції -- торговельні підприємства -- торговые предприятия
Анотація: Розкрито сутність та особливості комплексного компаративного аналізу через призму основних функцій менеджменту підприємства. Обґрунтовано основні підходи та принципи комплексного компаративного аналізу при визначенні конкурентних переваг торговельного підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

2.


    Мошек, Г. Є. (кандидат економічних наук; профеосор кафедри менеджменту Київського національного торговельно-економічного університету).
    Місія організації як фактор забезпечення її іміджу та конкурентного статусу [Текст] / Г. Є. Мошек, А. С. Соломко, М. М. Ковальчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 3. - С. 114-117 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.421(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия

   Економіка торговельного підприємства

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
деловые партнеры -- ділові партнери -- торговые предприятия -- торгівельні підприємства -- имидж предприятий -- імідж підприємств -- конкурентные статусы -- конкурентні статуси -- конкуренты -- конкуренти -- миссия предприятия -- місія підприємств -- традиции предприятий -- традиції підприємств -- философия -- філософія -- хозяйствующие субъекты -- господарюючі суб'єкти -- целевые ориентиры -- цільові орієнтири -- ценности предприятий -- цінності підприємств
Анотація: Досліджено сутність, роль, формулювання місії організації (підприємства) торгівлі та її вплив на імідж і конкурентний статус. На прикладі діючих підприємств торгівлі визначено основні фактори, з урахуванням яких розроблялася їхня місія. Окреслено основні характеристики підприємства, які мають бути відображені у місії. Також проведено аналіз стосовно того, які основні елементи внутрішнього та зовнішнього середовища, що впливають на діяльність організації, справляють найбільш стійкий, сильний та специфічний вплив на місію підприємства торгівлі. Проаналізовано, яким чином місія сприяє формуванню і закріпленню визначеного іміджу підприємства в уявленні суб'єктів зовнішнього середовища. Описано, як місія сприяє формуванню єдності всередині підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Соломко, А.С. (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту Державного інституту підготовки кадрів); Ковальчук, М.М. (аспірант Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

3.


    Гросул, Вікторія Анатоліївна (доктор економічних наук; професор; завідуючий кафедрою прикладної економіки та інформаційних систем Харківського державного університету харчових технологій та торгівлі; м.Харків).
    Методичні підходи до комплексного оцінювання конкурентного потенціалу торговельного підприємства [Текст] / В. А. Гросул, М. В. Афанасьєва // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 5. - С. 176-183 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.421г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия

   Економіка торговельного підприємства

Кл.слова (ненормовані):
графоаналитическое моделирование -- графоаналітичне моделювання -- комплексное оценивание -- комплексне оцінювання -- конкурентный потенциал торговых предприятий -- конкурентний потенціал торгівельних підприємств -- потенциал торговых предприятий -- потенціал торгівельних підприємств -- конкурентоспособность торговых предприятий -- конкурентоспроможність торгівельних підприємств -- оценочные методы -- оціночні методи
Анотація: Викладено методичні підходи до комплексного оцінювання конкурентного потенціалу торговельного підприємства. Сформульовано загальні вимоги до комплексного оцінювання конкурентного потенціалу. Обґрунтовано використання графоаналітичного моделювання до побудови профілю конкурентного потенціалу торговельного підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Афанасьєва, Марія Володимирівна (аспірант Харківського державного університету харчових технологій та торгівлі); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

4.


    Шостак, Інна Володимирівна (асистент кафедри економіки та фінансів підприємства Київського національного торговельно-економічного університету).
    Оцінювання ефективності системи стимулювання праці персоналу та їх вплив на результативність діяльності торговельного підприємства / І. В. Шостак // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 5. - С. 257-266 : табл.,граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.421в-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия

   Економіка торговельного підприємства

   Методологія управління персоналом

Кл.слова (ненормовані):
оценочные методы -- оціночні методи -- стимулирование персонала -- стимулювання персоналу -- управління персоналом -- управление персоналом -- стимулирование труда -- стимулювання праці -- экономическая эффективность стимулирования персонала -- економічна ефективність стимулювання персоналу
Анотація: Запропоновано методичний підхід до оцінювання ефективності систем стимулювання праці персоналу та їх впливу на результативність діяльності торговельного підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

5.


    Князь, Святослав Володимирович (доктор економічних наук; доцент; завідувач кафедри екологічної політики та менеджменту природоохоронної діяльності Національного університету "Львівська політехніка").
    Трансфертний потенціал інноваційного розвитку промислово-торговельних організацій [Текст] / С. В. Князь // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 7. - С. 57-64 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.421(4УКР)в-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия

   Економіка торговельного підприємства

   Теорія інноваційної діяльності

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
инновационное развитие -- інноваційний розвиток -- инновационная деятельность -- інноваційна діяльність -- промышленно-торгововые организации -- промислово-торговельні органзації -- рыночное предложение -- ринкова пропозиція -- рыночный спрос -- ринковий попит -- стратегическое управление -- терминология -- термінологія -- трансфертные потенциалы развития -- трансфертні потенціали розвитку
Анотація: Уточнено сутнісні характеристики поняття «трансферний потенціал інноваційного розвитку промислово-торговельної організації». Доведено, що трансферний потенціал є компонентою інноваційного потенціалу. Виділено характеристики трансферного потенціалу, які лежать в основі економічної природи трансферу як факту об’єктивної дійсності, що супроводжує інноваційний розвиток промислово-торговельних організацій.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

6.


    Фролова, Лариса Володимирівна (доктор економічних наук; професор; директор Інституту економіки та управління; завідуючий кафедрою економічного прогнозування Донецького національного торговельно-економічного університету ім. М.Туган-Барановського).
    Методичні підходи до оцінювання економічної безпеки підприємства [Текст] / Л. В. Фролова, О. В. Роженко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 3. - С. 199-209 : табл., іл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.421(4УКР)в-97
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия

   Економіка торговельного підприємства

   Экономическая безопасность предприятия

   Економічна безпека підприємства

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
идентификация рисков -- ідентифікація ризиків -- экономическая безопасность предприятий -- економічна безпека підприємств торгівлі -- экономическая безопасность предприятий торговли -- количественные оценочные методы -- кількісні оціночні методи -- комплексное оценивание -- комплексне оцінювання -- оценочные методы -- оціночні методи -- ресурсные составляющее -- ресурсні складові -- риски -- ризики -- риск-менеджмент -- ризик-менеджмент -- рыночная стабильность предприятий торговли -- ринкова стабільність підприємств торгівлі -- системный подход -- системний підхід -- стратегическая защищенность -- стратегічна захищеність -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- терминология -- термінологія -- управленчесткие процессы -- управлінські процеси -- экономическое моделирование -- економічне моделювання
Анотація: Проаналізовано існуючі підходи до оцінювання економічної безпеки підприємства. Обгрунтовано системний підхід до комплексного оцінювання рівня економічної безпеки підприємства. Розроблено модель оцінювання економічної безпеки підприємства за системним підходом.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Роженко, Олександра Вікторівна (аспірнт; старший викладач кафедри економічного прогнозування Донецького національного торговельно-економічного університету ім. М.Туган-Барановського; м.Кривий Ріг)

Знайти схожі

7.


    Гуштан, Т. В. (асистент кафедри товарознавства та комерційної діяльності Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Ужгород).
    Сутність управління асортиментом в діяльності торговельного підприємства [Текст] / Т. В. Гуштан // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 9. - С. 91-94 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.421г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия

   Економіка торговельного підприємства

Кл.слова (ненормовані):
закупочные цены -- закупівельні ціни -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- поставщики -- постачальники -- потенциальные покупатели -- потенційні покупці -- потребители -- споживачі -- рентабельность торговых предприятий -- рентабельність торгових підприємств -- рыночный спрос -- риновий попит -- товарная политика -- товарна політика -- товарные ассортименты -- товарні асортименти -- классификации товарного ассортимента -- класифікація товарного асортименту -- класифікація споживачів товарів -- классификация потребителей товаров -- торговые сети -- торговельні мережі -- управленчекое планирование -- управлінське планування -- финансы торговых предприятий -- фінанси торгових підприємств -- целевая направленность -- цілова спрямованість -- экономическая эффективность торговых предприятий -- економічна ефективність торгових підприємств
Анотація: Розглянуто сутність управління асортиментом в діяльності торговельних мереж. Визначено, що асортимент є одним з вихідних і найважливіших пунктів здійснення ефективної діяльності підприємства, і вміла та розумна його розробка є однією із запорук успіху. Запропоновано класифікацію товарів за їх характеристиками, частотою попиту на товари, стабільністю і характером попиту, що пред'являється з боку споживачів. Сформульовано завдання формування товарного асортименту, яке полягає у тому, щоб запропонувати потенційним покупцям можливість задоволення різних груп потреб (або декілька варіантів задоволення однієї потреби) в одному місці, у одного торговця. Наведені заходи щодо ефективного управління товарним асортиментом підприємства.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

8.


    Несміянова, М. В. (магістрант; Національний університет харчових технологій).
    Аналіз ефективності використання торговельних площ [Текст] / М. В. Несміянова, Н. М. Соломянюк // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 12. - С. 29-35 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.421(4УКР)г-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия

   Економіка торговельного підприємства

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
эффективность использования торговых площадей -- ефективність використання торговельних площ -- отделы магазинов -- відділи магазинів -- оценочные методы -- оціночні методи -- потребительская привлекательность -- споживча привабливість -- производственная аналитика -- виробнича аналітика -- пространственное планирование -- просторове планування -- торговое пространство -- торговельний простір -- торговые залы -- торговельні зали -- торговые площади -- торговельні площі
Анотація: Розглянуто основні методи аналізу ефективності використання торговельних площ як по магазину в цілому, так і по окремих відділах, наведено шляхи дослідження привабливості торговельного простору. Дані методики доцільно використовувати торговельним підприємствам для виявлення слабких місць в плануванні торгової площі та роботі магазину в цілому, отримання високих прибутків та ефективного функціонування на ринку рітейлу в умовах жорсткої конкуренції.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Соломянюк, Н. М. (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу; Національний університет харчових технологій); Школьный, киевский магазин \о нем\Шкільний, київський магазин \про нього\

Знайти схожі

9.
   65.421с-2
   Г 97


    Гуштан, Т. В. (асистент кафедри товарознавства та комерційної діяльності Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Ужгород).
    Концептуальні засади функціонування інформаційно-комунікаційної системи управління товарним асортиментом [Текст] / Т. В. Гуштан // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 1. - С. 36-40. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.421с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия

   Економіка торговельного підприємства

   Теория менеджмента

   Теорія менеджменту

Кл.слова (ненормовані):
информационно-коммуникационные системы -- інформаційно-комунікаційні системи -- информационно-технологические базисы -- інформаційно-технологічні базиси -- категорийные менеджеры -- категорійні менеджери -- коммуникатционные каналы -- комунікаційні канали -- інформаційні технології в торгівлі -- информационные технологии в торговле -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- товарные ассортименты -- товарні асортименти -- управление ассортиментом -- управління асортиментом -- управленческие коммуникации -- управлінські комунікації -- центры ответственности -- центри відповідальності -- экономическая эффективность управления -- економічна ефективність управління
Анотація: Розглянуто основні засади категорійного менеджменту. Визначено мету категорійна менеджменту - забезпечення максимального задоволення потреб покупців і одночасно підвищені ефективності взаємодій між постачальником і продавцем. Наведено етапи формування і реалізації асортиментної політики, в яких бере участь категорійний менеджер, та зони його відповідальності. Розглянуто основні елементи інформаційно-комунікаційної системи та фактори, які впливають і вибір каналу комунікації. Охарактеризовано забезпечувальні системи, які є інформаційно-технопогічним базисом для вирішення функціональних задач категорійного менеджменту.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

10.


    Гуштан, Т. В. (кандидат економчних наук; викладач кафедри товарознавства та комерційної діяльності Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Ужгород).
    Основні положення формування інформаційних ресурсів і комунікацій в категорійному менеджменті / Т. В. Гуштан // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 11. - С. 70-74 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.421с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия

   Економіка торговельного підприємства

   Теория менеджмента

   Теорія менеджменту

Кл.слова (ненормовані):
автоматизация -- автоматизація -- бизнес-стратегии -- бізнес-стратегії -- информационное обеспечение торговли -- інформаційне забезпечення торгівлі -- информационно-коммуникационные технологии -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационные ресурсы -- інформаційні ресурси -- категорийный менеджмент -- категорійний менеджмент -- коммуникационные взаимодействия -- комунікаційні взаємодії -- покупатели -- покупці -- поставщики -- постачальники -- товарный ассортимент -- товарний асортимент -- торговые сети -- торговельні мережі -- управленческие методы -- управлінські методи -- электронные ресурсы -- електронні ресурси
Анотація: Розглянуто взаємозв'язок стратегії розвитку бізнесу, інформаційних ресурсів та інформаційно-комунікаційних технологій. Дано визначення категорійного менеджменту, як процесу спільного управління товарними категоріями роздрібною мережею і виробником. Зазначено, що управління категоріями - це стратегічна співпраця роздрібного оператора і постачальника, при якому сторони управляють категорією як стратегічною одиницею і досягають її зростання шляхом набору дій, орієнтованих на покупця. Наведено структуру інформаційних ресурсів мережних підприємств торгівлі. Розглянуто три варіанти автоматизації за типом каналів зв'язку, зокрема: он-лайнова система, механізм реплікації, зв'язок на базі документів.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)