Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Дитяча психологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-21   21-21 
1.


    Татарин, Н. Ю. (практичний психолог ЗОШ № 19 м. Тернополя).
    Корекція агресивності у молодшому шкільному віці / Н. Ю. Татарин // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 48-52. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст., 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕЦІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Експериментальна психологія
   Экспериментальная психология

   Дитяча психологія

   Детская психология

   Україна
    Украина

    Тернопіль

    Тернополь

Кл.слова (ненормовані):
агресивна поведінка -- агрессивное поведение -- міжособистісні стосунки -- межличностные отношения -- емоційна напруга -- эмоциональное напряжение -- самооцінка дитини -- самооценка ребенка -- саморегуляція -- саморегуляция -- релаксація -- релаксация
Анотація: Пропонується корекційна програма розвитку навичок конструктивної взаємодії та послаблення агресивних реакцій молодших школярів.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

2.


    Заика, Е. В. (кандидат психологических наук; профессор кафедры психологии Харьковского национального университета им. В. Н. Каразина).
    Игры с понятиями и предметами, направленные на развитие мышления и воображения / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 1. - С. 19-24. - (К картотеке практического психолога и социального работника - До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Библиогр. в конце ст., 4 названия. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Детская психология
   Дитяча психологія

Кл.слова (ненормовані):
развитие воображения -- розвиток уяви -- ассоциативный поток -- асоціативний потік -- индивидуальные особенности мышления -- індивідуальні особливості мислення -- ассоциативное воображение -- асоціативна уява -- интерпретация художественных образов -- інтерпретація художніх образів -- развитие художественного творчества -- розвиток художньої творчості -- техническое творчество -- технічна творчість -- развитие памяти -- розвиток пам'яті -- развитие фантазии -- розвиток фантазії -- прогнозирование результатов -- прогнозування результатів -- развитие качества мышления -- розвиток якості мислення -- тренинги
Анотація: Предлагается серия тренинговых заданий, направленных на развитие и совершенствование различных приемов воображения у школьников.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

3.


    Литвиненко, Ірина (кандидат психологічних наук; доцент; завідувач кафедри загальної та вікової психології).
    Вберегти дитинство - наш обов'язок / І. Литвиненко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 6. - С. 4-9. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.8
Рубрики: Дитяча психологія
   Детская психология

Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- релігійне виховання -- робота з родинами -- батьківські збори -- індивідуальне консультування -- детская психология -- религиозное воспитание -- работа с семьями -- родительские сборы -- християнські традиції -- христианские традиции -- дари Дитинства -- дары Детства -- дари спілкування -- дары общения -- шанування батьків -- почитание родителей -- дар учнівства -- дар обучения -- практичні психологи -- практические психологи -- индивидуальное консультирование
Анотація: Щоб малята не втратили довіру до світу, мали змогу гармонійно розвиватися, ми повинні оберігати й плекати дитинство. Над чим поміркувати самим і як допомогти в цьому батькам вихованців, розповідає досвідчений психолог.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_6\4.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Знайти схожі

4.


    Супрун, Ганна (науковий співробітник).
    Маленькі неслухи : як не прогледіти і не помилитися / Г. Супрун // Дошкільне виховання. - 2015. - № 6. - С. 16-17. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.8
Рубрики: Дитяча психологія
   Детская психология

Кл.слова (ненормовані):
аутизм -- аутичні діти -- аутичные дети -- соціальна взаємодія -- социальное взаимодействие -- складні діти -- сложные дети -- неслухняні діти -- непослушные дети -- некерована поведінка малюка -- неуправляемое поведение малыша -- гіперактивність -- гиперактивность -- незвична сенсорна чутливість -- необычная сенсорная чувственность
Анотація: Публікуються поради різних фахівців щодо виявлення причин неадекватної поведінки дітей та організації ефективної взаємодії з ними, про прояви у дітей розладів аутичного спектра.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_6\6.pdf

Знайти схожі

5.


    Ейдеміллєр, Вікторія (директор; психотерапевт; сімейний медіатор; тренер з підготовки батьків до виховання дітей-сиріт та спеціалістів, які працюють у сфері захисту прав дитини).
    Прийомні діти : що треба знати вихователю / В. Ейдеміллєр // Дошкільне виховання. - 2015. - № 6. - С. 22-25. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.611.9
Рубрики: Дитяча психологія
   Детская психология

Кл.слова (ненормовані):
психічна депривація -- стимульна депривація -- психічні потреби дитини -- психологія дитини -- синдром госпіталізму -- психическая депривация -- стимульная депривация -- психологические потребности ребенка -- психология ребенка -- синдром госпитализма -- діти-сироти -- дети-сироты -- прийомні діти -- приемные дети -- депривація значень -- депривация значений -- когнитивна депривація -- когнитивная депривация -- депривація емоційних стосунків -- депривация эмоциональных отношений -- депривація ідентичності -- депривация идентичности -- соціальна депривація -- социальная депривация
Анотація: Як педагогу зрозуміти колишнього вихованця дитбудинку і як їй допомогти, розповідає фахівець.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_6\9.pdf

Дод.точки доступу:
Лангмейєр, Йозеф (фахівець в області психичної депривації дитинства) \про нього\; Матейчек, Зденек (фахівець в області психичної депривації дитинства) \про нього\; Спітц, Рене Арпад (американський дослідник; психоаналітик; психіатр ; 1887-1974) \про нього\; Боулбі, Джон (психіатр; психоаналітик ; 1907-1990) \про нього\; Мухіна, Валерія Сергіївна (психолог; педагог; філософ ; 1935-) \про нього\; Джерсілд, А. (психолог) \про нього\; Лісіна, Майа Іванівна (дитячий психолог ; 1929-1980) \про неї\

Знайти схожі

6.


    Котова, Ілона Семенівна (вчитель української мови та літератури Смільнянської загальноосвітньої школи № 2; Черкаська область).
    Довіра як наслідок морально-етичного виховання. Концепція людини, яка заслуговує на довіру [Текст] / І. С. Котова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 5. - С. 38-40. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.8
Рубрики: Дитяча психологія
   Детская психология

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні тренінги -- педагогические тренинги -- тренінгові завдання -- трениинговые задания -- тренінгові вправи -- тренинговые упражнения -- довіра -- доверие -- риси людини, що заслуговує на довіру -- черты человека, заслуживающего доверия
Анотація: Розробка тренінгу для членів ради школи, спрямованого на аналіз рис людини, яка заслуговує на довіру.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2015_5\10.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (10.07.2015р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

7.


    Котова, Ілона Семенівна (вчитель української мови та літератури Смільнянської загальноосвітньої школи № 2; Черкаська область).
    Довіра як соціально-психологічний феномен. Потреби. Очікування. Обіцянки [Текст] / І. С. Котова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 5. - С. 34-37 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.53
Рубрики: Дитяча психологія
   Детская психология

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні тренінги -- педагогические тренинги -- довіра -- доверие -- тренінгові завдання -- тренинговые задания -- тренінгові вправи -- тренинговые упражнения
Анотація: Тренінг для членів Ради школи, спрямований на аналіз методів побудови у школі довірливого середовища.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2015_5\9.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (10.07.2015р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.


    Котова, Ілона Семенівна (вчитель української мови та літератури Смільнянської загальноосвітньої школи № 2; Черкаська область).
    Як досягнути довірливих та доброзичливих стосунків у класному та шкільному колективах [Текст] / І. С. Котова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 5. - С. 32-34. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.8
Рубрики: Дитяча психологія
   Детская психология

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні тренінги -- педагогические тренинги -- дитячі тренінги -- детские тренинги -- тренінгові завдання -- тренинговые задания -- тренінгові вправи -- тренинговые упражнения -- довіра -- доверие -- довірливе середовище -- доверительная среда
Анотація: Тренінг для лідерів учнівського самоврядування, спрямований на аналіз методів створення довірливого середовища в класному та шкільному колективах.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2015_5\8.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (10.07.2015р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

9.


    Котова, Ілона Семенівна (вчитель української мови та літератури Смільнянської загальноосвітньої школи № 2; Черкаська область).
    Як створити довірливе середовище [Текст] / І. С. Котова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 5. - С. 30-32 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.8
Рубрики: Дитяча психологія
   Детская психология

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні тренінги -- педагогические тренинги -- тренінги для дітей -- тренинги для детей -- тренінгові завдання -- тренинговые задания -- тренінгові вправи -- тренинговые упражнения -- довіра -- доверие -- довірливе середовище -- доверительная среда
Анотація: Тренінг для лідерів учнівського саморядування, спрямований на вивчення методів формування у школі довірливого середовища.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2015_5\7.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (10.07.2015р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

10.


    Котова, Ілона Семенівна (вчитель української мови та літератури Смільнянської загальноосвітньої школи № 2; Черкаська область).
    Концепція сподівання як один з аспектів довірчих стосунків у сім'ї [Текст] / І. С. Котова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 5. - С. 27-34. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.8
Рубрики: Дитяча психологія
   Детская психология

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні тренінги -- педагогические тренинги -- тренінги для дітей -- тренинги для детей -- довіра -- доверие -- тренінгові завдання -- тренинговые задания -- тренінгові вправи -- тренинговые упражнения -- відповідальність -- ответственность -- сподівання -- надежды -- лідери учнівського самоврядування -- лидеры ученического самоуправления
Анотація: Тренінг для лідерів учнівськго самоврядування, спрямований на аналіз довірливих стосунків між батьками й дітьми.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2015_5\6.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (10.07.2015р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-21   21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)