Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Банковская система, 2007-2011 гг.<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Сюй, Тао (доцент бізнес-школи Університету Сучжоу; Китай; PhD (економіка)).
    Чи впливає розмір банку на його ринкову ефективність? : за даними двофазного аналізу середи функціонування на статистиці материкового Китаю / Т. Сюй // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 481-492 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1(5КИТ)в7-86
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковская система, 2007-2011 гг.

   Банківська система, 2007-2011 рр.

   Китай
Кл.слова (ненормовані):
бета-регрессии -- бета-регресії -- двухфазный анализ среды функционирования -- двофазний аналіз середи функціонування -- коммерческие банки -- комерційні банки -- рыночная эффективность банков -- ринкова ефективність банків -- статистические данные -- статистичні дані
Анотація: Показано, що розмір банку може визначати його ринкову частку і, отже, впливає на його ринкову ефективність. Оцінено ринкову ефективність китайських комерційних банків з 2007 по 2011 рр. за допомогою двофазного аналізу середи функціонування за Ченем і Чжу (2004), вивчено вплив розміру банку на його ринкову ефективність методом бета-регресії. Дані показали, що китайські комерційні банки значно розрізняються за своєю ринковою ефективністю і що відмінності в їх розмірах можуть впливати на їх ринкову ефективність.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Голубкова, Тетяна (керівник міжнародної програми EBSI Балтійської міжнародної академії; м.Рига; Латвія; доктор економічних наук; професор).
    Використання комплексу маркетингу та концепції життєвого циклу продукту у розробці рекомендацій щодо поліпшення діяльності підприємств банківської сфери / Т. Голубкова, К. Голубкова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 2. - С. 356-366 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1(4ЛАТ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковская система, 2007-2011 гг.

   Банківська система, 2007-2011 рр.

   Маркетинг

   Латвия
    Латвія

Кл.слова (ненормовані):
банк -- банк -- жизненный цикл продукта -- життєвий цикл продукту -- комплекс маркетинга -- комплекс маркетингу -- продвижение продукта -- просування продукту -- продукт -- продукт -- цена -- ціна
Анотація: Підкреслюється, що життєвий цикл продукту (ЖЦП) простежується на всіх підприємствах, включаючи банки, та передбачає визначення етапу знаходження пропонованого споживачеві/клієнтові продукту споживання. Процес усунення недоліків і поліпшення діяльності підприємства/банку за допомогою моделі ЖЦП є непопулярним методом роботи. У зв'язку з цим, пропонується застосування цієї концепції одночасно з комплексом маркетингу, що багато в чому спрощує і конкретизує задачі. Аналізуючи кожен елемент комплексу маркетингу, можна виявити сильні і слабкі сторони підприємства/банку. Для усунення недоліків розроблено рекомендації, націлені на поліпшення конкретного етапу життєвого циклу і для потрібного елемента комплексу маркетингу, які в свою чергу впливатимуть на ефективність діяльності підприємства/банку надалі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Голубкова, Кристина (директор програми підприємницької дяльності Латвійського бізнес-коледжу; м.Рига; Латвія)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)