Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>S=Банковская система, 2007-2011 гг.<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Сюй, Тао
(доцент бізнес-школи Університету Сучжоу; Китай; PhD (економіка)).
Чи впливає розмір банку на його ринкову ефективність? : за даними двофазного аналізу середи функціонування на статистиці материкового Китаю / Т. Сюй> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 10
. - С. 481-492 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.262.1(5КИТ)в7-86
Рубрики:
Экономика
Економіка
Банковская
система
, 2007-2011 гг.
Банківська
система
, 2007-2011 рр.
Китай
Кл.слова (ненормовані):
бета-регрессии
--
бета-регресії
--
двухфазный анализ среды функционирования
--
двофазний аналіз середи функціонування
--
коммерческие банки
--
комерційні банки
--
рыночная эффективность банков
--
ринкова ефективність банків
--
статистические данные
--
статистичні дані
Анотація:
Показано, що розмір банку може визначати його ринкову частку і, отже, впливає на його ринкову ефективність. Оцінено ринкову ефективність китайських комерційних банків з 2007 по 2011 рр. за допомогою двофазного аналізу середи функціонування за Ченем і Чжу (2004), вивчено вплив розміру банку на його ринкову ефективність методом бета-регресії. Дані показали, що китайські комерційні банки значно розрізняються за своєю ринковою ефективністю і що відмінності в їх розмірах можуть впливати на їх ринкову ефективність.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
2.
Голубкова, Тетяна
(керівник міжнародної програми EBSI Балтійської міжнародної академії; м.Рига; Латвія; доктор економічних наук; професор).
Використання комплексу маркетингу та концепції життєвого циклу продукту у розробці рекомендацій щодо поліпшення діяльності підприємств банківської сфери / Т. Голубкова, К. Голубкова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 2
. - С. 356-366 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.262.1(4ЛАТ)в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Банковская
система
, 2007-2011 гг.
Банківська
система
, 2007-2011 рр.
Маркетинг
Латвия
Латвія
Кл.слова (ненормовані):
банк
--
банк
--
жизненный цикл продукта
--
життєвий цикл продукту
--
комплекс маркетинга
--
комплекс маркетингу
--
продвижение продукта
--
просування продукту
--
продукт
--
продукт
--
цена
--
ціна
Анотація:
Підкреслюється, що життєвий цикл продукту (ЖЦП) простежується на всіх підприємствах, включаючи банки, та передбачає визначення етапу знаходження пропонованого споживачеві/клієнтові продукту споживання. Процес усунення недоліків і поліпшення діяльності підприємства/банку за допомогою моделі ЖЦП є непопулярним методом роботи. У зв'язку з цим, пропонується застосування цієї концепції одночасно з комплексом маркетингу, що багато в чому спрощує і конкретизує задачі. Аналізуючи кожен елемент комплексу маркетингу, можна виявити сильні і слабкі сторони підприємства/банку. Для усунення недоліків розроблено рекомендації, націлені на поліпшення конкретного етапу життєвого циклу і для потрібного елемента комплексу маркетингу, які в свою чергу впливатимуть на ефективність діяльності підприємства/банку надалі.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Голубкова, Кристина (директор програми підприємницької дяльності Латвійського бізнес-коледжу; м.Рига; Латвія)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)