Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Загальна психологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-41   41-41 
1.


    Исаев, Д. Н. (доктор медицинских наук; профессор Института специальной педагогики и психологии Международного университета имени Рауля Валленберга).
    Предупреждение реакций дезадаптации (кризисных состояний) / Д. Н. Исаев // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 56-61. - (Психология обучения - Психологія навчання). - Из книги: Психология детей с нарушениями и отклонениями психологического развития / сост. и общая редакция В. М. Астапова, Ю. В. Микадзе. - СПБ. : Питер, 2001. - 384 с. - С. 353-370. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Общая психология
   Загальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
дезадаптация -- дезадаптація -- реакции дезадаптации у детей -- реакції дезадаптації у дітей -- типы кризисных ситуаций -- типи кризових ситуацій -- ипохондрический синдром -- іпохондричний синдром -- психотравмирующие ситуации -- психотравмуючі ситуації -- эмоциональная депривация -- емоційна депривація -- шоковые психические травмы -- шокові психічні травми
Анотація: Приведены общие представления о реакциях дезадаптации, указаны их причины.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Психология детей с нарушениями и отклонениями психологического развития \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Верещак, Є. П. (кандидат психологічних наук; старший науковий співробітник лабораторії психодіагностики Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України).
    Керівник і команда. До 85 річчя від дня нарождення доктора психологічних наук, професора Юрія Зіновійовича Гільбуха (1928-2000) / Є. П. Верещак // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 7. - С. 72-75. - (Для того, щоб пам'ятали). - Бібліогр. наприкінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Общая психология
   Загальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
психологія праці -- психология труда -- психолого-педагогічне середовище -- психолого-педагогическая среда -- принципи наукової організації -- принципы научной организации -- наукові розробки -- научные разработки -- впровадження психологічних знань -- внедрение психологических знаний
Анотація: Згадуються деякі віхи життя та професійний шлях Юрія Зіновійовича Гільбуха - професора та доктора психологічних наук.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Гільбух, Юрій Зіновійович (доктор психологічних наук; професор ; 1928-2000) \о нем\

Знайти схожі

3.


    Тищенко, С. П. (кандидат психологічних наук; провідний науковий співробітник Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України).
    Моя Лада. Пам'яті Рими Миколаївни Губенко (до 30-річчя з дня смерті) / С. П. Тищенко // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 7. - С. 76-77 : фот. - (Для того, щоб пам'ятали). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Общая психология
   Загальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
загальна психологія -- общая психология -- психологія особистості -- психология личности -- естетичне ставлення до поезії -- эстетическое отношение к поэзии -- поетичний образ -- поэтический образ -- методологія вивчення особистостей -- методология изучения личностей
Анотація: Про життєвий та професійний шлях Рими Миколаївни Губенко.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Губенко, Рима Миколаївна (психолог) \о ней\

Знайти схожі

4.


    Болтівець, С. (доктор психологічних гаук; професор; заступник директора з науково-експериментальної та організаційної роботи Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України).
    Самосвідомість особистості у саморусі людства / С. Болтівець // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 7. - С. 77-80. - (Книжкова полиця). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рец. на Боришевський М. Й. Особистість у вимірах самосвідомості : монографія / М. Й. Боришевський. - Суми: Видавничий будинок "Еллада", 2012.-608 с.

ДРНТІ
УДК
Рубрики: Общая психология
   Загальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
монографії -- монографии -- духовність -- духовность -- свідомість -- сознание -- підсвідомість -- подсознание -- духовне самовдосконалення особистості -- духовное самосовершенствование личности -- духовний розвиток -- духовное развитие -- соціалізація -- социализация
Анотація: Про вихід в світ нової об'ємної монографії М. Й. Боришевського.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Боришевський, Мирослав Йосипович (член-кореспондент НАПН України; завідувач лабораторії психології особистості імені П. Чамати Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України) \о нем\

Знайти схожі

5.


    Шебанова, В. И. (кандидат психологических наук; доцент; докторант кафедры психодиагностики и клинической психологии).
    Метафорические ассоциативные карты в психокоррекции пищевого поведения / В. И. Шебанова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 6. - С. 37-47 : табл. - Продолжение следует. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Психология
   Психологія

   Общая психология

   Загальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
метафорические ассоциативные карты -- метафоричні асоціативні карти -- психокоррекция пищевого поведения -- психокорекція харчової поведінки -- психологические функции метафорических ассоцитивных карт -- психологічні функції метафоричних асоціативних карт -- функция рефрейминга -- функція рефреймінга -- функція деконструюрування -- функция демонстрирования -- захистна функція -- защитная функция -- експресивна функція -- экспрессивная функция -- ресурсна функція -- ресурсная функция -- психодиагностический инструментарий -- психодіагностичний інструментарій -- психокоррекционный инструментарий -- психокорекційний інструментарій -- игры-упражнения -- ігри-вправи
Анотація: Представлено описание метафорических ассоциативных карт в психокоррекции пищевого поведения. Описаны психологические функции метафорических ассоциативных карт, реализация которых позволяет эффективно использовать их как диагностический и психотерапевтический инструментарий. Приведены разнообразные игры-упражнения (техники) на основе метафорических ассоциативных карт.


Дод.точки доступу:
Бендлер, Ричард (американский психолог ; 1950-) \о нем\; Гриндер, Джон (американский автор; лингвист и соавтор ; 1940-) \о нем\

Знайти схожі

6.


    Кашкарьова, Л. Р. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри психології).
    Психолого-педагогічний моніторинг навчальних досягнень підлітків / Л. Р. Кашкарьова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 6. - С. 48-52 : формы; а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Додатки. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Психологія
   Психология

   Загальна психологія

   Общая психология

Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічний моніторинг -- психолого-педагогический мониторинг -- психічні процеси учнів -- психические процессы учащихся -- корекційно-розвиваючі завдання-вправи -- коррекционно-развивающие задания-упражнения -- навчальні можливості учнів -- учебные возможности учащихся -- психологічні умови моніторингів -- психологические условия мониторингов -- дослідження моніторингів -- исследования мониторингов -- рівні навченості учнів -- уровни обученности учащихся
Анотація: Розглядається психолого-педагогічний моніторинг, який відображає розумовий розвиток учня, в процесі якого проводилися корекційно-розвиваючі завдання-вправи, спрямовані на інтенсивний розвиток пізнавальних психічних процесів учнів, покращення їх потенціальних навчальних можливостей. Розкрито основні психологічні умови моніторингу та рівні навченості учня.


Знайти схожі

7.


    Синецька, Л. Р. (аспірант).
    Застосування методики групової дискусії Р. Бейлза під час вивчення колективного ухвалення політичних рішень / Л. Р. Синецька // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 6. - С. 59-62 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Психологія
   Психология

   Загальна психологія

   Общая психология

Кл.слова (ненормовані):
метод Бейлза -- групові дискусії -- групповые дискуссии -- експерименти -- эксперименты -- колективні ухвалення політичних рішень -- коллективные принятия политических решений -- підготовка до дискусії -- подготовка к дискуссии -- презентація теми дискусії -- презентация темы дискуссии -- обмін транзакціями -- обмен транзакциями -- завершення дискусії -- завершение дискуссии
Анотація: Про застосування методики групової дискусії Р. Бейлза під час вивчення колективного ухвалення політичних рішень.


Знайти схожі

8.


    Смольська, Л. М. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри управління освітою).
    Управління змінами: від збитків до джерельності / Л. М. Смольська // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 6. - С. 65-67. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Психологія
   Психология

   Загальна психологія

   Общая психология

Кл.слова (ненормовані):
культурні ресурси -- культурные ресурсы -- ресурс загальний -- ресурс общий -- ресурс неформальних фахових зустрічей -- ресурс неформальных профессиональных встреч -- базові форми ШПК -- базовые формы ШПК -- школи позитивного конструктиву -- школы позитивного конструктива -- ідея створення ШПК -- идея создания ШПК -- культура в освіті -- культура в образовании
Анотація: Йдеться про культурно-психологічні ресурси, які значно покращують вітчизняну освіту. Розглядається ідея створеня Школи Позитивного Конструктиву, її базові форми.


Дод.точки доступу:
Школа Позитивного Конструктиву \о ней\

Знайти схожі

9.


    Калошин, В. Ф. (кандидат технічних наук; доцент; заслужений діяч освіти України; Київ).
    Як формується жертва / В. Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 7. - С. 77-80. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Психологія
   Психология

   Загальна психологія

   Общая психология

Кл.слова (ненормовані):
страждання -- страдания -- діти -- дети -- батьки -- родители -- вихователі -- воспитатели -- соціалізація страждання -- социализация страдания -- психологічні типи -- психологические типы -- формування жертви -- формирование жертвы
Анотація: Розглянуто модель страждання. Розкрито поняття "жертва", формування моделі жертви та страждальця.


Знайти схожі

10.


    Егорченко, С. П. (кандидат психологических наук; клинический психолог).
    Характеристика внутрисемейных взаимоотношений пациентов с интернет-зависимостью / С. П. Егорченко // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 7. - С. 69-76 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Психология
   Психологія

   Общая психология

   Загальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
интернет-зависимость -- інтернет-залежність -- характеристики интернет-зависимости -- характеритсики інтернет-залежності -- симптомы интернет-зависимости -- симптоми інтернет-залежності -- внутрисемейные межличностные отношения -- внутрішньосімейні міжособистісні відносини -- семейное окружение -- сімейне оточення -- удовлетворенность браком -- задоволеність шлюбом
Анотація: Обзор литературных и научных источников, посвященных вопросам формирования интернет-зависимости, проблемам и особенностям внутрисемейных отношений в родительской семье пациента с интернет-зависимостью. Даны основные определения, характеристики и социальные симптомы. Показано влияние каузальной атрибуции, социальных установок, удовлетворенности браком и внутрисемейных отношений на формирование интернет-зависимости.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_7\14.pdf

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-41   41-41 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)