Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>S=Высшее профессиональное образование, 20 ст. кон.-21 ст. нач.<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Федяєва, Валентина
(доктор педагогічних наук; професор кафедри педагогіки, психології й освітнього менеджменту).
Досягнення і підрахунки педагогічної науки в університетський освіті кінця ХХ - початку ХХІ ст. / В. Федяєва> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. -
№ 5/6
. - С. 32-40 : 2 табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^a378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта, 20 ст. кін.-21 ст. поч.
Образование
. Педагогика
Высшее
профессиональное
образование
, 20 ст.
кон
.-21 ст.
нач
.
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
система освіти
--
система образования
--
педагогічна наука
--
педагогическая наука
--
університетська наука
--
университетская наука
--
вища освіта
--
высшее
образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
наукові дослідження
--
научные исследования
--
класичні університети
--
классические университеты
--
гуманітаризація вищої освіти
--
гуманитаризация высшего образования
--
аналіз захищених дисертацій
--
анализ защищенных диссертаций
Анотація:
Проаналізовано основні вектори розвитку сучасної вітчизняної педагогічної науки у класичних університетах. Розглянуто провідні глобальні тенденції розвитку вищої освіти, зоктема гуманітаризацію, зростання освітніх бюджетів і масовість вищої освіти. Охарактеризовано вплив провідних тенденцій на українську освітню систему. Запропоновано шляхи використання їхнього позитивного потенціалу та подолання можливих негативних наслідків. Доведено, що більшість педагогічних досліджень є не фундаментальними, а прикладними, загалом спрямовані на підготовку кадрів високого рівня.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Вища_школа_2017_5-6\5.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)