Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>S=Історія педагогіки, 20 ст. , 60-70-і рр.<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Панасенко, Елліна
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри
педагогіки
вищої школи ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет").
Розвиток змісту експериментів у галузі дидактики та методик викладання шкільних дисциплін у науково-педагогічних дослідженнях в УРСР (60-70-ті рр. ХХ ст.) / Е. Панасенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 1/2
. - С. 61-68. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія
педагогіки
, 20 ст. , 60-70-і рр.
Образование. Педагогика
История педагогики, 20 ст., 60-70-е гг.
УРСР
УССР
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
дидактичні експерименти
--
дидактические эксперименты
--
науково-педагогічні дослідження
--
научно-педагогические исследования
--
зміст експериментів
--
содержание экспериментов
--
програма експериментів
--
программа экспериментов
--
дидактика
--
методики викладання учбових предметів
--
методики преподавания учебных предметов
--
експериментальні методики
--
экспериментальные методики
--
педагоги-дослідники
--
педагоги-исследователи
Анотація:
Досліджено проблему розвитку змісту дидактичних та методичних експериментів, репрезентованих українськими авторами в науково-педагогічних дослідженнях радянської доби. З'ясовано, що найбільш актуальними у 60-70-ті роки ХХ ст. були експерименти, присвячені питанням ефективності уроку; формування пізнавальної активності, пізнавальних інтересів, потреб в учнів; розвитку в школярів самостійності в навчанні; проблемному навчанню; програмованому підходу в начанні. Виявлено, що цей період став етапом прогресивного розвитку педагогічного експерименту як наукового методу дослідження проблем навчання школярів.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Чашко, Л. (педагог-дослідник) \о нем\; Лозова, В. (педагог-дослідник) \о ней\; Таранов, Л. (педагог-дослідник) \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)