Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>S=Інклюзивна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Куцевич, В. В.
Організація архітектурного середовища загальноосвітніх шкіл з інклюзивним навчанням / В. В. Куцевич> // Будівництво України : Науково-виробничий журнал. - 2013. -
№ 3
. - С. 17-22 . - ISSN 0135-1699
ББК
74.3 + 38.712
Рубрики:
Інклюзивна
освіта
Инклюзивное образование
Громадські будівлі та споруди
Общественные здания и сооружения
Кл.слова (ненормовані):
нормативна база
--
нормативная база
--
архітектурне безбар'єрне середовище
--
архитектурная безбарьерная среда
--
інклюзивне навчання
--
инклюзивное обучение
--
загальноосвітні школи
--
общеобразовательные школы
--
діти з обмеженими фізичними можливостями
--
дети с ограниченными физическими возможностями
--
ергономічні габаритні схеми
--
эргономичные габаритные схемы
Анотація:
Розглянуто проблеми організації архітектурного безбар'єрного середовища у загальноосвітніх школах з інклюзивним навчанням дітей з особливими освітніми потребами (з вадами фізичного та психічного розвитку, в т. ч. дітей-інвалідів). Наведені приклади умов для забезпечення безперешкодного доступу до будинків, приміщень, елементів земельних ділянок такого закладу дітей з вадами опорно-рухового апарата, зокрема тих, які пересуваються на інвалідних кріслах-колясках, і дітей з вадами слуху та зору.
Утримувачі документа:
ІНСО ПДАБА
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Дичківська, Ілона
(кандидат педагогічних наук; професор кафедри педагогіки і психології (дошкільної та корекційної)).
Інклюзивна
практика в дитсадку: організаційна модель / І. Дичківська> // Дошкільне виховання. - 2014. -
№ 2
. - С. 5-9. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.144.6
Рубрики:
Інклюзивна
освіта
Инклюзивное образование
Кл.слова (ненормовані):
інклюзія
--
структура ДНЗ
--
ДНЗ
--
дошкільні навчальні заклади
--
предметно-розвивальне середовище
--
професіоналізм
--
професійна компетентність
--
консалтингові центри
--
служба ранньої допомоги
--
лекотека
--
інклюзивні групи
--
групи розвитку
--
методичне забезпечення
--
нормативне забезпечення
--
освітні плани
--
инклюзия
--
структура ДОУ
--
ДОУ
--
дошкольные образовательные учреждения
--
предметно-развивающая среда
--
профессионализм
--
профессиональная компетентность
--
консалтинговые центры
--
службы ранней помощи
--
инклюзивные группы
--
группы развития
--
методическое обеспечение
--
нормативное обеспечение
--
планы обучения
--
дети с особенными потребностями
--
діти з особливими потребами
--
инклюзивные детсады
--
інклюзивні дитсади
Анотація:
Присвячено проблемі навчання й виховання дітей з особливими потребами у дошкільних навчальних закладах. Висвітлено організацію структурних підрозділів інклюзивного дитсадка та розглянуто мету, завдання і зміст роботи кожного з них. Визначено та проаналізовано чинники реалізації інклюзивної практики в дитсадку.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_2\4.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ
Знайти схожі
>
3.
Авдусенко, Людмила
(вчитель початкових класів вищої категорії).
Цінності інклюзивної освіти / Л. Авдусенко> // Початкова школа. - 2018. -
№ 2
. - С. 61. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373.3-056.2/.3
Рубрики:
Початкова школа
Начальная школа
Інклюзивна
освіта
Инклюзивное образование
Кл.слова (ненормовані):
початкова школа
--
начальная школа
--
інклюзія
--
инклюзия
--
інклюзивна
освіта
--
инклюзивное образование
--
педагогічний досвід
--
педагогический опыт
--
діти з особливими потребами
--
дети с особыми потребностями
--
особливі освітні потреби
--
особые образовательные потребности
--
діти з вадами слуху
--
дети с нарушениями слуха
--
заїкання
--
заикание
--
артикуляційна гімнастика
--
артикуляционная гимнастика
--
мовна віршована розминка
--
языковая стихотворная разминка
--
педагогический опыт
--
педагогічний досвід
Анотація:
Викладається педагогічний досвід щодо впровадження інклюзивної освіти в загальноосвітній школі. Наводяться приклади роботи з дітьми з важкими формами заїкання та вадами слуху в початковій школі. Акцентується увага на використанні в учбовій діяльності артикуляційної гімнастики. Надаються приклади мовної віршованої розминки.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Почат_шк_2018_2\24.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)