Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>GEO=Південний Сулавесі<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Сахабуддін, Романся
(PhD (економікс); викладач кафедри мпенеджменту факультету економіки Державного університету м.Макассар; Індонезія).
Розвиток підприємницьких настроїв [Text] : на прикладі округу Такалар,
Південний
Сулавесі
, Індонезія / Р. Сахабуддін> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 2
. - P440-449 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття внглійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.9(5ІНЗ)09в6-80 + 88.4(58)
Рубрики:
Экономика
Економіка
Предпринимательство
Підприємництво
Психология отдельных видов деятельности
Психологія окремих видів діяльності
Индонезия
Індонезія
Южный Сулавеси
Південний
Сулавесі
Такалар, округ
Кл.слова (ненормовані):
вера в собственные силы
--
віра у власні сили
--
идейная преданность
--
ідейна відданість
--
малый бизнес
--
малий бізнес
--
мотивации
--
мотивації
--
поведенческие приоритеты
--
поведінкові пріоритети
--
позитивное влияние
--
позитивнимй вплив
--
предпринимательские настроения
--
підприємницькі настрої
--
рабочие показатели
--
робочі показники
--
регионы
--
регіони
Анотація:
Проаналізовано пріоритети та поведінку представників малого бізнесу. Надано оцінку факторів впливу на підприємницьку поведінку з використанням елементів андрагогіки . Змінні впливу поділено на внутрішні, зовнішні та проміжні. Зовнішні фактори — це мотивація до досягнень та віра у власні сили, проміжний фактор — відданість ідеї підприємництва, внутрішній фактор — індивідуальні показники роботи. Показано, яким чином мотивація, віра в успіх та відданість ідеї підприємництва чинять позитивний та значний вплив на розвиток малого бізнесу. Домінуючий вшив має мотивація, яка безпосередньо, а також опосередковано, впливає на показники роботи через проміжний фактор впливу відданості самій ідеї підприємництва.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)