Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=correlations<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Nieh, Fang-Pei (Departament of Food and Beverage Management; Vanung University; Taiwan; R.O.C.).
    Correlations between brand equity, customer cognitive value, and customer loyalty [Text] : (in quick service restaurant industry) / F. -P. Nieh, C. -Y. Pong = Кореляція між вартістю бренду, сприйняттям кореляції споживачами та лояльністю клієнтів : на прикладі ресторанів швидкого харчування / Ф.-П.Ніє, Ч.-Ю. Понг = Корреляция между стоимостью бренда, восприятием стоимости потребителями и лояльностью клиентов : на примере ресторанов быстрого питания / Ф.-П.Ние, Ч.-Ю. Понг // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 425-435 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(ТАІ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Tайвань
    Taiwan

Кл.слова (ненормовані):
восприятие ценности потребителем -- сприйняття цінності споживачем -- customer cognitive value -- интенсивность брендов -- інтенсивність брендів -- brabnd intensity -- лояльность клиентов -- лояльність клієнтів -- customer loyality -- стоимость бренда -- вартість бренду -- brand equity -- целостность бренда -- цілісність бренду -- brand integrity -- экстенсивность бренда -- екстенсивність бренду -- brand extensity -- громадське харчування -- общественное питание -- ресторани швидкого харчування -- рестораны быстрого питания
Анотація: Quisk service restaurant industry is booming in Taiwan besause of rapid development of economy, qusk growth of national income, change of lifestyle, increase of female employment etc., the trend ti eat out is daining its popularity. Quisk service restaurant industry therefore has to continiosly provide customers with multiple products to relate the restourant srevice with quality and value standards in their minds. Satisfying customers is the key to sucessful and sustainable profit managenet.
Показано, что сектор ресторанов быстрого питания на Тайване переживает стремительный рост, который связан с быстрым ростом национального дохода, изменением стиля жизни, ростом трудоустроенности женщин и т.д. - питание вне дома становится все популярней. Рестораны быстрого питания должны постоянно обеспечивать клиентов множеством продуктов высокого качества. Удовлетворение потребностей клиентов и закрепление в их сознании высоких стандартов сервиса - ключ к устойчивой прибыльности бизнеса.
Показано, що сектор ресторанів швидкого харчування на Тайвані переживає стрімке зростання, пов'язане зі швидким зростанням національного доходу, зміною стилю життя, ростом працевлаштування жінок тощо - харчування поза домом набуває популярності. Ресторани швидкого харчування мають постійно забезпечувати клієнтів значною кількістю продуктів високої якості. Задоволення потреб клієнтів та закріплення в їхній свідомості високих стандартів сервісу - ключ до стійкої прибутковості бізнесу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Pong, Ching-Young (Correspondence autor; Departament of Food and Beverage Management; Taipei College of Maritime Technology; Taiwan; R.O.C.)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Bari, W.
    Sensitivity of multiplicity fluctuations to rapidity in high-energy nucleus-nucleus interactions [Text] / W. Bari, N. A. Rather // Український фізичний журнал : науковий журнал. - 2017. - Т. 62, № 1. - P. 12-19 : рис. 6, табл. 1. - Бібліогр.: с. 18-19 (35 назв). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Фізика
   Физика

   Будова матерії

   Строение материи

Кл.слова (ненормовані):
multiplicity -- scaled variance -- fluctuations -- correlations -- чутливість флуктуацій множинності -- чувствительность флуктуаций множественности -- масштабована дисперсія -- масштабированная дисперсия -- флуктації множинності -- флуктуации множественности -- взаємодія ядер -- взаимодействие ядер -- релятивістські заряджені частинки -- релятивистки заряженные частички
Анотація: Досліджено флуктуації множинності релятивістських заряджених частинок, народжених у взаємодії 28Si ядер при двох різних енергіях у термінах масштабованої дисперсії. Як основну модельну умову використано розширення діапазону псевдошвидкості в обидва боки від центрального значення швидкості, яке визначається за розподілом швидкості для кожної взаємодії. Вивчено залежності флуктуацій множинності від енергії налітаючого ядра і розміру мішені. Проведено порівняння з результатами моделі кваркглюонної струни.


Дод.точки доступу:
Rather, N. A.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)