Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=C and S – наслідки і результат<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Штефан, Людмила Володимирівна.
    Концепція латерального мислення Е. Боно як основа активізації творчої діяльності майбутніх інженерів-педагогів / Л. В. Штефан // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 2. - С. 27-33. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.25
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
ділові ігри -- інженери-педагоги -- кейс -- латеральне мислення -- тренінги -- творча діяльність -- деловые игры -- инженеры-педагоги -- латеральное мышление -- тренинги -- творческая деятельность -- проблемна ситуація -- наукові концепції -- інженерно-педагогічна освіта -- інноваційні технології -- методи навчання -- PMІ: плюс – мінус – цікаво -- C and S – наслідки і результат -- APC – альтернативи, можливості, вибір -- AGO – цілі, спрямування, завдання -- RI – метод випадкової стимуляції -- шість капелюхів мислення
Анотація: Розглянуто підходи до адаптації концепції латерального мислення Е. Боно в процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів в умовах впровадження інноваційних технологій. Серед методів цієї концепції подано такі, як методи: “Плюс – мінус – цікаво”; “Наслідки і результат”; “Альтернативи, можливості, вибір”, “Цілі, напрями, задачі ”, “Шість капелюхів мислення”. Їх використання в процесі організації навчальних тренінгів, ділових ігор, вирішення кейсів сприяє активізації творчої діяльності студентів.


Дод.точки доступу:
Боно, Е. де (психолог; письменник) \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)