Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=історія педагогіки Росії<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Місечко, О. Є.
    Розвиток шкільної практики раннього навчання іноземних мов у царській Росії, СРСР та в сучасній Україні (XVIII-XXI ст.) [] / О. Є. Місечко // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 70-77. - Бібліографія : С.76-77 : 9 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 18-21 стст.
   Образование. Педагогика

   СРСР
    СССР

    Росія

    Россия

    Україна

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
гимназии -- гімназії -- детский сад -- дитячий садок -- западноевропейские языки -- західноєвропейські мови -- история образования -- история образования в России -- история образования в Украине -- история педагогики -- история педагогики в СССР -- история педагогики России -- история педагогики Украины -- історія освіти -- історія освіти в Росії -- історія освіти в Україні -- історія педагогіки -- історія педагогіки в СРСР -- історія педагогіки Росії -- історія педагогіки України -- класичні мови -- классические языки -- методика викладання іноземних мов -- методика викладання іноземних мов в дошкільному віціе -- методика преподавания иностранных языков в начальной школе -- навчання іноземних мов -- начальная школа -- обучение иностранным языкам -- початкова школа -- раннее обучение иностранным языкам -- раннє навчання іноземних мов -- шкільна освіта -- школа-интернат -- школа-інтернат -- школьное образование
Анотація: На основі наукових праць розглянуто історичний розвиток раннього навчання іноземних мов у царській Росій й у сучасній Україні. Виявлено тенденції: 1) початковий вік вивчення іноземних мов визначається соціальним замовленням, суспільно-економічними пот ребами, наявністю навчально-методичного забезпечення; 2) суспільний інтерес до раннього навчання дітей іноземних мов мав хвилеподібний характер; 3) прагнення погоджувати мету навчання іноземних мов і вікові особливості дітей; 4) у сучасній Україні - намагання корелювати мету навчання іноземних мов і набутті вміння з рідної мови.


Знайти схожі

2.


    Скільський, Д. М.
    Вчення К. Д. Ушинського про народність виховання / Д. М. Скільський // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 80-87. - Література : С.87 : 5 назв
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
история педагогики -- история педагогики России -- история педагогики Украины -- історія педагогіки -- історія педагогіки Росії -- історія педагогіки України -- народність виховання -- народность воспитания -- национальное воспитание -- національне виховання -- педагогические теории -- педагогічні теорії -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- рідномовне навчання -- виховний процес -- воспитательный процесс
Анотація: Досліджено педагогічну теорію К. Д. Ушинського, який за основу своєї теорії взяв концепцію справжньої (а не офіційної) народності, тобто теорію національного виховання.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Ушинський, Костянтин Дмимтровович (педагог ; 1823-1871) \о нем\; Ушинский, Константин Дмитриевич (педагог ; 1824-1871) \о нем\

Знайти схожі

3.


    Березівська, Л. Д.
    Антропоцентризм - провідна ідея творчості основоположника наукової вітчизняної педагогіки К. Д. Ушинського / Л. Д. Березівська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 5-9. - Література : С. 9 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
антропоцентризм -- антропоцентрическая концепция -- история педагогики -- история педагогики России -- история педагогической мысли -- історія педагогіки -- історія педагогіки Росії -- історія педагогічної думки -- наукова педагогіка -- научная педагогика -- педагогическая антропология -- педагогічна антропологія -- педагогічні концепції -- педагогические концепции -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги
Анотація: Аргументовано на тому, що ідея антропоцентризму стала провідною в педагогічній концепції видатного вітчизняного педагога-філософа, гуманіста К. Д. Ушинського, яку він найповніше обґрунтував у праці «Людина як предмет виховання. Спроба педагогічної антропології» (1867-1869).

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\1.pdf

Дод.точки доступу:
Ушинський, Костянтин Дмитрович (педагог ; 1823-1871) \о нем\; Людина як предмет виховання. Спроба педагогічної антропології, наукова праця \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)