Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=інтегрований підхід<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Зайцева, Л. І.
Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 2
. - С. 45-54. - Бібліографія : С.54 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход
--
діяльнісний
підхід
--
интегрированный подход
--
інтегрований
підхід
--
компетентнісний
підхід
--
компетентностный подход
--
навчальний процес
--
педагогическая психология
--
педагогічна психологія
--
підходи у навчанні
--
подходы в обучении
--
пояснительно-преобразующая стратегия
--
пояснювально-перетворювальна стратегія
--
психология обучения
--
психологія навчання
--
развитие личности
--
розвиток особистості
--
стратегия обучения
--
стратегія навчання
--
творча особистість
--
творческая личность
--
учебный процесс
--
формирование личности
--
формування особистості
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка грунтується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного, інтегрованого. Результатом діяльнісного підходу є наукове знання, компетентнісного - науково-відповідний до свід, інтегрованого - науково-відповідна цілісна досвідченість. Синтез цих підходів - оптимальна суб'єктна основа для повноцінного розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої особистості.
Знайти схожі
>
2.
Хайрулліна, Василина
(кандидат педагогічних наук; член-кореспондент; заслужений працівник освіти; директор).
Шляхи реалізації міжпредметних зв`язків на уроках у проектних класах "Інтелект України" / В. Хайрулліна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 10
. - С. 60-68 : портр.; а-рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
початкова загальна освіта
--
начальное общее образование
--
інтегрований
підхід
--
интегрированный подход
--
рівні дидактичної інтеграції
--
уровни дидактической интеграции
--
міжпредметні зв'язки
--
межпредметные связи
--
уроки в проектних класах
--
уроки в проектных классах
--
проектні класи
--
проектные классы
--
приклади уроків
--
примеры уроков
Анотація:
Представлено характеристику інтегрованого підходу як одного з провідних напрямів модернізації системи початкової загальної освіти України. Охарактеризовано три рівні дидактичної інтеграції. Визначено роль міжпредметних зв`язків у розв`язанні завдань освіти, виховання та розвитку учнів молодшого шкільного віку. Презентовано досвід реалізації міжпредметних зв`язків на уроках у проектних класах "Інтелект України".
Дод.точки доступу:
Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о произв.\; Интеллект Украины, всеукраинский научно-педагогический проект \о произв.\
Знайти схожі
>
3.
Стеценко, Ірина
(науковий співробітник).
Stream-освіта: техніка+мистецтво / І. Стеценко> // Дошкільне виховання. - 2016. -
№ 12
. - С. 14-17 : фот.цв. - Бібліогр. в кінці ст. 2 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Дошкільна педагогіка
Образование. Педагогика
Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормовані):
Stream-освіта
--
інтегрована освіта
--
природознавство
--
творчість
--
розвиток мислення
--
інтегрований
підхід
--
картина світу
--
наочно-образно мислення
--
казки
--
конструювання
--
молодша група
--
сюжетно-рольові ігри
--
Stream-образование
--
интегрованное образование
--
природоведение
--
творчество
--
развитие мышления
--
интегрованный подход
--
картина мира
--
наочно-образное мышление
--
сказки
--
конструирование
--
младшая группа
--
сюжетно-ролевые игры
--
дошкільні навчальні заклади
--
дошкольные учебные заведения
Анотація:
Розповідається про новий напрям освіти - Stream-освіту.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_12\4.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ
Дод.точки доступу:
Хто такий черв'ячок, пізнавальна інтерактивна казка \о произв.\; Де живуть корови, пізнавальна інтерактивна казка \о произв.\; Каченята на ставку, пізнавальна інтерактивна казка \о произв.\
Знайти схожі
>
4.
Зайченко, Наталія
(вихователь-методист).
Картина запрошує до розмови : використання методу багатоканальної діяльності в роботі з дітьми старшої групи / Н. Зайченко> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 7
. - С. 20-23 : цв.ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК
74.1
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Дошкільна педагогіка
Образование. Педагогика
Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормовані):
старша група
--
інтегрований
підхід
--
інтегрована освіта
--
сенсорний розвиток
--
розвиток мовлення
--
світ мистецтва
--
творчі завдання
--
пейзажний живопис
--
віртуальні діалоги
--
занурення в картину
--
складання розповіді
--
плямографія
--
старшая группа
--
интегрованый подход
--
интегрованное образование
--
сенсорное развитие
--
развитие речи
--
мир искусства
--
творческие задания
--
пейзажная живопись
--
виртуальные диалоги
--
погружение в картину
--
составление рассказа
--
пятнография
--
дошкольные учреждения
--
дошкільні заклади
Анотація:
Мова йде про використання методу багатоканальної діяльності в роботі з дітьми старшої групи.
Дод.точки доступу:
Бердник, С. (художник) \о ней\; Шевченко, Т. Г. ( поет; художник; громадсько-політичний діяч; засновник нової української літератури ; 1814-1861) \о нем\; Захід сонця на Дніпрі, робота за однойменною картиною С. Бердник \о произв.\; Реве та стогне Дніпр широкий...", вірш \о произв.\
Знайти схожі
>
5.
Ічетовкін, А. О.
Методика оцінки параметрів умеханізмі вибору організаційно-технологічних рішень / А. О. Ічетовкін> // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2021. -
№ 2(92)
. - С. 76-83 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://stp.diit.edu.ua/article/view/229848/236464. - Повний текст. - Режим доступу: http://stp.diit.edu.ua/issue/view/13550. - Зміст
УДК
69:658.5
Рубрики:
Будівництво
Строительство
Організація виробництва
Организация производства
Кл.слова (ненормовані):
методика оцінки
--
методика оценки
--
інтегральні параметри
--
интегральные параметры
--
інтегрований
підхід
--
интегрированный подход
--
механізм вибору організаційно-технологічних рішень
--
механизм выбора организационно-технологических решений
--
ризик
--
риск
--
фактори зовнішнього середовища
--
факторы внешней среды
Перейти к внешнему ресурсу:
Повний текст
,
Перейти к внешнему ресурсу:
Зміст
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)