Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=інтегроване навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
14
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-14
>
1.
Мхитарян, Ольга
(аспірантка; Миколаїв).
Провідні принципи формування літературних знань та умінь в учнів з низьким рівнем навчальних досягнень / Ольга Мхитарян> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 4
. - С. 11-15. - Бібліографія : С.14-15 : 27 назв. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
важкі діти
--
дети с низким уровнем учебных достижений
--
діти з низьким рівнем навчальних досягнень
--
интегрированное обучение
--
інтегроване
навчання
--
качество образования
--
корекційна педагогіка
--
корекційна психологія
--
коррекционная педагогика
--
коррекционная психология
--
литературное образование
--
литературные знания
--
литературные умения
--
літературна освіта
--
літературні знання
--
літературні уміння
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
методические принципы
--
методичні принципи
--
отстающие ученики
--
педагогический оптимизм
--
педагогический такт
--
педагогічний оптимізм
--
педагогічний такт
--
принципи
навчання
--
принципы обучения
--
слабовстигаючі діти
--
слабоуспевающие дети
--
трудные дети
--
формирование знаний и умений
--
формування знань і умінь
--
якість освіти
Анотація:
Шляхи підвищення якості літературної освіти школярів. Системний аналіз загальнодидактичних і власне методичних принципів вивчення літератури в школі, а також засад корекційної психології й педагогіки
навчання
слабовстигаючих і "важких" дітей.
Знайти схожі
>
2.
Мітрясова, О. П.
Стратегічні засади конструювання змісту хімічної освіти у вищій школі / О. П. Мітрясова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 2
. - С. 104-111. - Бібліографія : С.111 : 8 назв
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища школа
--
высшая школа
--
интегрированное обучение
--
інтегроване
навчання
--
методика викладання хімії
--
методика преподавания химии
--
підходи у навчанні
--
подходы в обучении
--
принципи
навчання
--
принципы обучения
--
содержание образования
--
химическое образование
--
хімічна освіта
Анотація:
Визначаються принципи та категорії, на підставі яких конструюється зміст хімічної освіти у вищій школі в рамках інтегрованого підходу, а саме принципи системності, еволюціонізму, історичності тощо.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
3.
Зайцева, Л. І.
Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 1
. - С. 27-37. - Бібліографія : С.37 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход
--
деятельностный подход в обучении
--
діяльнісний підхід
--
діяльнісний підхід в навчанні
--
интегрированное обучение
--
інтегроване
навчання
--
компетентнісний підхід
--
компетентностный подход
--
личность
--
навчальний процес
--
навчання
--
обучение
--
особистість
--
підходи у навчанні
--
подходы в обучении
--
психодидактика
--
развитие личности
--
розвиток особистості
--
середня освіта
--
среднее образование
--
стратегия обучения
--
стратегія
навчання
--
учебный процесс
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Представлено нову стратегію
навчання
- пояснювально-перетворювальну, яка базується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного та інтегрованого. Метою діяльнісного підходу є формування наукового знання; компетентнісного - розв'язування п редметно-перетворювальних практичних задач; інтегрованого - формування цілісного уявлення про об'єкт вивчення на основі діяльностей, породжених усіма його властивостями. Синтез цих підходів є оптімальною суб'єктною основою для розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої особистості.
Знайти схожі
>
4.
Осницька, Тетяна
(учитель української мови і літератури; Березнівський лісовий коледж; Рівненська область).
Інтеграція вивчення усної народної поетичної творчості та музики на уроках української літератури в основінй школі / Т. Осницька> // Українська мова і література в школі. - 2011. -
№ 5
. - С. 37-43. - Бібліографія : С.43 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
вивчення фольклору в школі
--
изучение фольклора в школе
--
интегрированное обучение
--
интегрированные уроки
--
інтегроване
навчання
--
інтегровані уроки
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
музичний фольклор
--
музыкальный фольклор
--
украинский фольклор
--
український фольклор
Анотація:
Розглянуто питання інтегрованого вивчення усної народної поетичної творчості й музики на уроках української літератури. Подано літературний матераіл із тем фольклору, що вивчаються у 5 - 9 класах на уроках української літератури.
Знайти схожі
>
5.
Бондар, Віталій
(доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор Науково-методичного центру накуової освіти ПНУ імені М.П. Драгоманова).
Інклюзивне
навчання
як соціально-педагогічний феномен / В. Бондар> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 3
. - С. 10-14. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика
навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване
навчання
--
интегрированное обучение
--
інклюзивне
навчання
--
инклюзивное обучение
--
інклюзивна педагогіка
--
инклюзивная педагогика
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
інтегрована освіта
--
интегрированное образование
--
інклюзивна освіта
--
инклюзивное образование
--
форми
навчання
--
формы обучения
--
діти з особливостями розвитку
--
дети с особенностями развития
--
загальноосвітні школи
--
общеобразовательные школы
--
моделі
навчання
дітей
--
модели обучения детей
Анотація:
Аналізується сучасний стан освіти дітей з особливостями психологічного розвитку. Обгрунтовуються проблеми і причини її відповідності потребам сьогодення і міжнародним вимогам.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Галицька, Н. І.
Інклюзивна освіта.
Інтегроване
навчання
в початковій школі / Н. І. Галицька> // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. -
№ 8
. - С. 27-29 : схеми. - (Сучасна освіта)
ДРНТІ
14
УДК
37.04
Рубрики:
Образование
Освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта
--
инклюзивное образование
--
интегрированное обучение
--
інтегроване
навчання
--
експериментальні дослідження
--
экспериментальные исследования
--
соціальна адаптація дітей
--
социальная адаптация детей
--
діти з особливими потребами
--
дети с особыми потребностями
--
інклюзивні заклади освіти
--
инклюзивные учреждения образования
Анотація:
Результати експериментального дослідження всеукраїнського рівня "Соціальна адаптація та інтеграція в суспільство дітей, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку, шляхом запровадження їх інклюзивного
навчання
". Учасником дослідження став навчально-виховний комплекс "Барвінок" м. Київа.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Дод.точки доступу:
Соціальна адаптація та інтеграція в суспільство дітей, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку, шляхом запровадження їх інклюзивного
навчання
, експериментальна програма \о произв.\; Барвінок, навчально-виховний комплекс \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
7.
Братко, Валентина
(науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
Реалізація змістової культурологічної лінії на уроках української літератури (5 клас) / В. Братко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 7
. - С. 30-34. - Література : С.34 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
интегрированное обучение
--
інтегроване
навчання
--
культурологическая линия содержания образования
--
культурологічна змістова лінія освіти
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
общекультурная компетентность
--
социокультурная линия содержания образования
--
соціокультурна змістова лінія освіти
--
украинская литература
--
українська література
--
уроки украинской литературы
--
уроки української літератури
Анотація:
Розглядається проблема реалізації змістової культурологічної лінії на уроках української літератури в 5-х класах загальноосвітніх шкіл.
Знайти схожі
>
8.
Трібушна, Світлана
(вчитель початкової школи; вчитель вищої категорії; старший вчитель).
Розвиток мови учнів початкової школи з порушенням слуху в умовах інклюзії / С. Трібушна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 12
. - С. 48-51 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика
навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта
--
инклюзивное образование
--
діти з вадами слуху
--
дети с нарушением слуха
--
метод наступності
--
метод преемственности
--
метод перспективності
--
метод перспективности
--
мовленнєва діяльність
--
языковая деятельность
--
загальноосвітня школа
--
общеобразовательная школа
--
початкова школа
--
начальная школа
--
інтегроване
навчання
--
интегрированное обучение
--
система
навчання
мови
--
система обучения языку
--
корекційна робота з дітьми
--
коррекционная работа с детьми
--
розвиток мовлення
--
развитие речи
Анотація:
Порушується питання розвитку мови учнів початкової школи з порушенням слуху в умовах інклюзії. Розкриваються форми роботи з такими дітьми. Аналізуються погляди відомих педагогів і психологів на проблему розвитку мовлення учнів з порушенням слуху. Обгрунтовується ідея інклюзивного
навчання
дітей з вадами слуху на основі досвіду роботи над розвитком мови таких дітей, надаються практичні поради педагогам та батькам.
Знайти схожі
>
9.
Лебедєва, Світлана
(вихователь-методист).
Хмаринка кличе до гри : заняття для дітей раннього віку / С. Лебедєва, І. Кліценко> // Дошкільне виховання. - 2016. -
№ 5
. - С. 28-29. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.102.42
Рубрики:
Дошкільна педагогіка
Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормовані):
діти ранього віку
--
молодші групи
--
природознавство
--
малювання пластеліном
--
активне мовлення
--
явища природи
--
ігри
--
вправи
--
експерименти
--
пальчикова гімнастика
--
пластилінографія
--
дети раннего возраста
--
младшие группы
--
природоведение
--
рисование пластелином
--
активное общение
--
явления природы
--
игры
--
упражнения
--
эксперименты
--
пальчиковая гимнастика
--
пластилинография
--
интегрированное обучение
--
інтегроване
навчання
Анотація:
Подано заняття для дітей раннього віку з незвичайними атрибутами, веселими іграми й експерементами.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2016_5\10.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ
Дод.точки доступу:
Кліценко, Ірина (вихователь); Хмаринки, вправа на дихання \о произв.\Краплинки для Хмаринки, дидактична гра \о произв.\; Рясний дощик, пластилінографія \о произв.\; Дощик з хмарки, експеримент \о произв.\
Знайти схожі
>
10.
Ягупа, Ірина
(вчитель початкових класів).
Інтегровані заняття у 1 класі / І. Ягупа> // Початкова школа. - 2018. -
№ 1
. - С. 26-33. : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.4
Рубрики:
Початкова школа
Начальная школа
Патріотичне виховання
Патриотическое воспитание
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване
навчання
--
интегрированное обучение
--
1 КЛАС
--
1 КЛАСС
--
тематичні тижні
--
тематические недели
--
українознавство
--
украинознавство
--
Батьківщина
--
Родина
--
розробка уроків
--
разработка уроков
--
патріотичне виховання
--
патриотическое воспитание
Анотація:
Пропонується розробка тематичного тижня інтегрованого курсу "Я досліджую світ"для 1 класу. Надаються розробки тематично інтегрованих занять на кожен день окремо за темою "Я і моя Батьківщина".
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Почат_шк_2018_1\9.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-14
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)