Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=індикативні змінні<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Сувіттават, Адісак (доктор з бізнес-адміністрування; співробітник кафедри логістики; викладач Міжнародного коледжу університету Бурафа; м.Чонбурі; Таїланд).
    Якість обслуговування у банку [Текст] : на прикладі банку "Бангкок" (філіал в Чонбурі) / А. Сувіттават // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 5. - С. 336-342 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1(5ТАЇ)в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банківська система

   Банковская система

   Таиланд
    Таїланд

    Чонбури

    Чонбурі

Кл.слова (ненормовані):
банковская безопасность -- банківська безпека -- банківська система -- банковская система -- банковские услуги -- банківські послуги -- управление качеством банковского обслуживания -- управління якістю банківського обслуговування -- банкоматы -- бмнкомати -- доверие клиентов банков -- довіра клієнтів банків -- доверие банкам -- довіра банкам -- доступность банковского обслуживания -- доступність банківського обслуговування -- индикативные переменные -- індикативні змінні -- информационная приватность -- інформаційна приватність -- коммерческие банки -- комерційні банки -- конфиденциальная информация -- конфінденційна інформація -- онлайн-услуги банков -- онлайн-послуги банків -- потребительская удовлетворённость -- споживча задоволеність -- расчетные книжки -- розрахункові книжки -- банковское самообслуживание -- банківське самообслуговування
Анотація: Досліджено змінні задоволеності клієнтів та їх довіри на прикладі банку «Бангкок» у провінції Чонбурі (Таїланд). Представлено середні оцінки за наступними параметрами: оперативність обслуговування; реакція на скарги; взаємодія з клієнтами в цілому; фізичні параметри всередині банку; банківська безпека; доступність банку; ставлення банку до питань приватності та конфіденційності; онлайн-послуги; наявність банкоматів та розрахункових книжок; самообслуговування. Надано авторські рекомендації стосовно подальшого покращення якості обслуговування, виходячи з представлених результатів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Бангкок, таиландский банк \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)