Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=іміджева привабливість ВНЗ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Раєвнєва, Олена (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри статистики та економічного прогнозування).
    Іміджева привабливість вищих навчальних закладів як фактор нецінової конкуренції на ринку освітніх послуг / О. Раєвнєва // Вища школа. - 2015. - № 9/10. - С. 109-126 : табл.-2; рис.-6. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
автономність вищих навчальних закладів -- автономность высших учебных заведений -- іміджева привабливість ВНЗ -- имиджевая привлекательность ВУЗ -- система управління іміджевою привабливістю ВНЗ -- система управления имиджевой привлекательностью ВУЗ -- конкурентоспроможність ВНЗ -- конкурентоспособность ВУЗ -- досвід університетів -- опыт университетов -- європейська вища освіта -- европейское высшее образование -- освітні послуги -- образовательные услуги -- цінова конкуренція -- ценовая конкуренция -- цільові групи ВНЗ -- целевые группы ВУЗ -- фактори вибору привабливого ВНЗ -- факторы отбора привлекательного ВУЗ -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Розглядаються поняття іміджевої привабливості ВНЗ та зв'язок цього поняття з академічною автономією, що є її метою. Досліджено еволюцію автономії ВНЗ у світовому освітньому просторі, доведено, що автономія університетів є одним із важливих принципів розвитку ВНЗ у ХХІ ст. На підставі аналізу нового Закону України "Про вищу освіту" визначено цільові орієнтири розвитку системи вищої освіти в Україні. Запропонована класифікація цільових груп ВНЗ дозволила розробити систему факторів іміджевої привабливості з її посилення. Доведено, що іміджева привабливість є частиною загальної привабливості ВНЗ та формується і підтримується у межах іміджевої політики університету. На підставі застосування кібернетичного підходу розроблено схему системи управління іміджевою привабливістю ВНЗ. Подальші розробки цієї проблематики мають бути спрямовані на формування паспорта іміджевої політики ВНЗ та внутрішньокорпоративної системи гармонійного функціонування складових іміджевої привабливості університету.


Дод.точки доступу:
Харківський національний економічний університет імені С. Кузнеця \про нього\

Знайти схожі

2.


    Власюк, Тетяна Миколаївна (кандидат економічних наук; директор Навчально-наукового інституту сучасних технологій навчання Київського національного університету технологій та дизайну).
    Механізм стратегічного управління діяльністю вищих навчальних закладів України [Текст] / Т. М. Власюк // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 11. - С. 14-18 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497(4УКР)г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

Кл.слова (ненормовані):
анализ среды -- аналіз середовища -- ВУЗ -- ВНЗ -- стратегическое управление вузами -- стратегічне управління ВНЗ -- высшее образование -- вища освіта -- высшее профессиональное образование -- вища професійна освіта -- диагностика -- діагностика -- имиджевая привлекательность вузов -- іміджева привабливість ВНЗ -- контроль -- результативность образования -- результативність освіти -- оценочные показатели -- оціночні показники -- педагогические процессы -- педагогічні процеси -- планирование в высшем образовании -- планування в вищій освіті -- регуляторные системы -- регуляторні системи -- университеты -- університети -- экономическая деятельность вузов -- економічна діяльність ВНЗ
Анотація: Розроблено механізм стратегічного управління діяльністю вищих навчальних закладів України, який включає етапи стратегічної діагностики, стратегічного планування, реалізації стратегії, стратегічного контролю та регулювання. Здійснення стратегічного управління економічною діяльністю вищих навчальних закладів з використанням розробленого механізму сприятиме підвищенню їх іміджевої привабливості.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)