Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=якість інформації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Фан, Вей-Шан (старший викладач кафедри бізнес-адміністрування Університету Нанхуа; пос.Далін; Тайвань; PhD (менеджмент)).
    Вплив сприйняття доступності і якості інформації на веб-сайті на управління клієнтськими знаннями і потоковим досвідом / В. -Ш. Фан // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 515-526 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
доступность веб-сайтов -- доступність веб-сайтів -- интегрированная информация -- інтегрована інформація -- информационный поиск -- інформаційний пошук -- ИТ -- ІТ -- информационные технологии -- інформаційні технології -- качество информации -- якість інформації -- потоковый опыт -- потоковий досвід -- потребительское восприятие -- споживацьке сприйняття -- проектное моделирование -- проектне моделювання -- управление клиентским знанием -- управління клієнтським знанням -- электронная торговля -- електронна торгівля -- электронные ресурсы -- електронні ресурси
Анотація: Вивчено чинники, які впливають на онлайн-шопінг, і визначено чинники, що залучають споживачів на веб-сайт і зміцнюють лояльність клієнтів. Використано модель структурного рівняння для розробки інтегрованої моделі причинно-наслідкових залежностей, щоб підствердити, що вплив на управління клієнтським знанням і потоковим досвідом є основним чинником успішного веб-сайту. Результати дослідження підтвердили, що всі 4 змінні позитивно впливають на веб-сайт, а перевірочні результати показали, що загальні критерії придатності моделі і придатності внутрішньої структури досягають рівня, за якого теоретична модель підтверджується. З практичної точку зору доведено, що при розробці веб-сайту необхідно сконцентруватися на управлінні клієнтським знанням і створенні потокового досвіду для подальшого стимулювання пошуків по сайту. До того ж, сайти повинні надавати пакет інтегрованої інформації і дозволяти користувачам миттєво знаходити інофрмацію, задовлльняти їх запити і долати інформаційне занепокоєння.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

2.


    Друк, В. В. (кандидат державного управління; докторант кафедри інформаційної політики та електронного урядування).
    Теоретична ідентифікація поняття "інформація" в державному управлінні [Текст] / В. В. Друк // Інвестиції: Практика та досвід : Аналіз. Прогнози. Коментар. - 2017. - № 9. - С. 106-109. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 73
Рубрики: Інформація
   Інформатизація суспільства. Інформаційна політика

   Информация

   Информатизация общества. Информационная политика

Кл.слова (ненормовані):
інформація -- інформаційне забезпечення -- державне управління -- категорії інформації -- якість інформації -- принципи інформаційних відносин -- мімімальність інформації -- достатність інформації -- державна інформаційна політика -- информация -- информационное обеспечение -- государственное управление -- категории информации -- качество информации -- принципы информационных отношений -- мимимальность информации -- достаточность информации -- государственная информационная политика
Анотація: Присвячено аналізу сучасного наукового дискурсу щодо визначення поняття "інформація", наголошено на важливості інформації для державного управління, виділено специфічні властивості інформації, які є важливими для підвищення її якості, досліджено проблемні аспекти практичної реалізації принципів інформаційних відносин, розглянуто зміст понять "інформація про діяльність органів державної влади, органів місцевого самоврядування", "інформація в управлінні соціальними системами", а також ознаки інформації, констатовано наявність дискусії, яка триває й досі щодо сутності категорії "інформація".


Знайти схожі

3.


    Роганова, Ганна Олександрівна (кандидат економічних наук; старший викладач кафедри фінансів Науково-дослідного інституту економіки та управління Національного університету харчових технологій; м.Київ).
    Індексний метод аналізу цін продукції харчової промисловості [Текст] / Г. О. Роганова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2018. - № 4. - С. 73-85 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.304.25(4УКР)с-86
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы пищевой промышленности, 2010-2017 гг.

   Фінанси харчової промисловості, 2010-2017 рр.

   Методология ценообразования

   Методологія ціноутворення

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
аналитическая методология -- анкалітична методологія -- Гершенкрона эффект -- Гершенкрона ефект -- доходность предприятий -- прибутковість підприємств -- расходы предприятий -- витрати підприємств -- индекс Ласпейреса -- індекс Ласпейреса -- индекс Пааше -- індекс Пааше -- индекс потребительских цен -- індекс споживчих цін -- индексное оценивание -- індексне оцінювання -- качество информации -- якість інформації -- Ласпейреса индекс -- Ласпейреса індекс -- Пааше индекс -- Пааше індекс -- продукты питания -- продукти харчування -- алкогольні напої -- алкогольные напитки -- тютюнові вироби -- табачные изделия -- предприятия пищевой промышленности -- підприємства харчової промисловості -- расходы предприятий пищевой промышленности -- витрати підприємств харчової промисловості -- расчетные алгоритмы -- розрахункові алгоритми -- регионы Украины -- регіони України -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт -- себестоимость продукции -- собівартість продукції -- статистическая информация -- статистична інформація -- стоимость продукции -- вартість продукції -- товаропроизводители -- товаровиробники -- финансовые механизмы -- фінансові механізми -- эффект Гершенкрона -- ефект Гершенкрона
Анотація: Проведено науковий пошук факторів, що впливають на індекс споживчих цін (ІСЦ) та не є врахованими при його визначенні. Поетапно проаналізовано механізм формування ІСЦ, виявлено недоліки існуючого алгоритму розрахунку ІСЦ. Оцінено ефективність харчової промисловості Україні в цілому за допомогою індексного методу. Запропоновано заходи, що можуть підвищити якість збору інформації та статистичну значимість ІСЦ.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Акт_пробл_економ_2018\Акт_пробл_економ_2018_4\9.pdf
Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)