Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=якісні зміни<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Мних, Ольга Богданівна (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу і логістики національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна).
    Криза транспортного машинобудування в Україні і маркетинговий підхід до формування ринкової вартості машинобудівних підприємств [Текст] / О. Б. Мних // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 9. - С. 77-86 : гтабл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.304.15(4УКР)в-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы машиностроительной промышленности, 2008-2015 гг.

   Фінанси машинобудівної промисловості, 2008-2015 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
внутритораслевая динамика -- внутрішньогалузева динаміка -- антикризисное управление -- антикризове управління -- глобальные конкурентные рынки -- глобальні конкурентні ринки -- европейкая интеграция -- європейська інтеграція -- инновационная активность -- інноваційна активність -- качественные изменения -- якісні зміни -- машиностроительные предприятия -- машинобудівні підприємства -- маркетинговый подход -- маркетинговий підхід -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- политические кризисы -- політичні кризи -- рыночная стоимость -- ринкова вартість -- транспортное машиностроение -- транспортне машинобудування -- украинские товаропроизводители -- українські товаровиробники -- финансово-экономические кризисы -- фінансово-економічні кризи
Анотація: Оцінено кризові явища та інноваційну пасивність в машинобудівній галузі України, побудовано тренди, що відображають темпи зниження обсягів реалізації в умовах поглиблення фінансової і політичної кризи в країні. Виявлено якісні зміни на глобальних конкурентних ринках машинобудування та актуальні проблеми українських виробників щодо створення вартості в сучасних умовах поглиблення євроінтеграції. Доведено доцільність використання маркетингового підходу в дослідженні факторів, що впливають на формування ринкової вартості підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Мотор-Січ, запорізьке машинобудівне підприємство \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)