Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=юридичні професії<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Озерський, І. (кандидат юридичних наук; академік МКА).
    Престиж прокурорської професії (соціально-психологічний аспект) / І. Озерський, О. Кручко // Економіка. Фінанси. Право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 26-29. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 67.72
Рубрики: Право
   Прокуратура

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
юридична деонтологія -- юристи -- юридичні професії -- професія прокурор -- соціально-психологічний аспект прокурорської професії -- престижні професії -- престиж юридичних професій -- юридическая деонтология -- юристы -- юридические профессии -- профессия прокурор -- социально-психологический аспект прокурорской профессии -- престижные профессии -- престиж юридических профессий
Анотація: Досліджується питання престижу прокурорської діяльності та чинників, які його формують, визначено оцінку праці прокурора в сучасній державі.


Дод.точки доступу:
Кручко, О.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (22.07.2009р. Інв.2782ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Давидова, М. (доктор юридичних наук; завідувач кафедри конституційного та муніципального права Волгоградського державного університету; м. Волгогорад; Росія).
    Порівняльно-правовий підхід до юридичної освіти : пошук універсальних підстав / М. Давидова // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 3/4. - С. 308-315. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
ББК 67.412в6 + 74.58в
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

   Сравнительное правоведение

   Порівняльне правознавство

   Россия
    Росія

    США

Кл.слова (ненормовані):
национальные правовые системы -- національні правові системи -- методики обучения -- методики навчання -- преподавание права -- викладання права -- профессионализм преподавателей -- професіоналізм викладачів -- профессиональное образование -- професійна освіта -- профессиональное юридическое мышление -- професійне юридичне мислення -- специфические особенности -- специфічні особливості -- юридическая компаративистика -- юридична компаративістика -- юридическая техника -- юридические профессии -- юридичні професії -- юридическое образование -- юридична освіта -- юриспруденция -- юриспруденція -- юристы -- юристи
Анотація: Проаналізовано відмінності, які існують між російською і американською традиціями фахової юридичної освіти, ставлячи питання про наявність тих чи інших універсальних підстав, пов’язаних із сутністю самої професії юриста. Аналізується ряд ознак юридичної професії, що виділяються в науковій літературі, однак більшість з них має описовий характер і не може претендувати на роль системної якості, не залежної від конкретної спеціальності юриста або національної правової системи, до якої він належить.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Хендерсон, Дж. (старший лектор; Школа права Діксон пул; Кінгз Коледж; м.Лондон; Велика Британія).
    Сучасна юридична професія в Англії, Уельсі та Шотландії [Текст] / Дж. Хендерсон // Право України : Юридичний журнал. - 2016. - № 12. - С. 79-95. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Розділена професія ; Реформа нормативно-правової бази ; Солісітор ; Вимоги до освіти і підготовки для набуття каліфікації солісітора ; Академічний етап ; Практичний етап ; Альтернативні шляхи для отримання квалівфікації солісітораолісітор ; Баристер ; Вимоги до баристерів ; Скарги на юристів ; Юридична професія в Шотландії ; Висновок. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 67.7(4ВЕЛ)г
Рубрики: Право
   Общая теория права

   Загальна теорія права

   Великобритания
    Велика Британія

    Англия

    Англія

    Шотландия

    Шотландія

Кл.слова (ненормовані):
английская юридическая профессия -- англійська юридична професія -- баристеры -- баристери -- британская адвокатура -- британська адвоатура -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- квалификационные требования к юристам -- кваліфікаційні вимоги до юристів -- юридические профессии -- юридичні професії -- юрисконсульты -- юрисконсульти -- типи юристів -- типы юристов -- солісітори -- солиситоры -- кодекси поведінки -- кодексы поведения -- дисциплінарні процеси -- дисциплинарные процессы -- етапи набуття кваліфікації солісітора -- этапы получения квалификации солиситора -- вимоги до баристерів -- требования к барристерам -- адвокатська діяльність -- адвокатская деятельность
Анотація: Дослідження присвячено аналізу юридичної професії та законодавства, яке регулює адвокатську діяльність в Англії, Уельсі та Шотландії. З’ясовано, що британська юридична професія розділена на різні гілки, зокрема, двома основними з них є баристери і солісітори. Обґрунтовано, що і Англія, і Уельс, і Шотландія мають розвинуту юридичну професію з глибоким корінням. Зроблено висновки, що столітні традиції англійської адвокатури допомогли побудувати надійну і незалежну професію, яка є шанованою в британському суспільстві.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Дисциплинарный трибунал солиситоров Англии и Уэльса \о нем\; Дисциплинарный трибунал солиситоров Шотландии \о нем\; Коллегия адвокатов Англии и Уэльса \о ней\; Коллегия адвокатов Шотландии \о ней\; О доступе к правосудию, Закон Великобритании 1999 г. \о произв.\; О правовой службе, Закон Великобритании 2007 г. \о произв.\; Судейская коллегия Великобритании \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Хайн, П. (доктор наук з японознавства; викладач факультету іноземних мов Національного жіночого університетуОтяномидзу; Японія).
    Якісна юридична освіта та надмірна кількість випускників юридичних ВНЗів і межі реформи юридичної освіти в Японії / П. Хайн // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 95-101 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛЮ БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(5ЯПО)в
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Япония
    Японія

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- квалификационные тесты -- кваліфікаційні тести -- модернизационные процессы -- модернізаційні процеси -- научные степени -- наукові ступені -- национальные квалификационные экзамены -- національні кваліфікаційні іспити -- образовательная реформа -- освітня реформа -- юридична освіта -- юридическое образование -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- юридические квалификационные уровни -- юридичні кваліфікаційні рівні -- юридические профессии -- юридичні професії -- система юридичної освіти -- система юридического образования
Анотація: У більшості західних країн система юридичної освіти є уніфікованою, натомість у Японії стати професіоналом в юридичній галузі можна різними способами і на підставі різної кваліфікації. Юристи, судді та прокурори становлять лише незначну частку від загальної кількості фахівців-правників. Таким чином, багато юристів, які отримали академічну підготовку, працюють не як юристи, а на посадах, що відповідають кваліфікації середнього юридичного персоналу. На цьому тлі в 2004 р. Японія впровадила систему юридичної освіти за прикладом американської системи з метою збільшення кількості юристів, повноцінно підготованих за західними стандартами. Як стверджується автором, ситуація з реформуванням юридичної освіти виглядає таким чином: основний акцент зроблений на досягненні кількісних показників, без урахування ширшого кола освітніх і професійних потреб та невідповідності між попитом і пропозицією, при цьому недосить гарні перспективи працевлаштування на тлі високих витрат на освіту лягають на плечі самих студентів і потенційних кандидатів на посади.

Утримувачі документа:
ДЦГБ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Раков, С. (доктор педагогічних наук; доцент; головний науковий співробітник відділу освітньої аналітики вищої школи Інституту освітньої аналітики Міністерства освіти і науки України).
    Впровадження тесту загальної навчальної правничої компетентності як спосіб підвищення ефективності та справедливості відбору вступників на магістерські програми за спеціальністю 081 "Право" / С. Раков, В. Терещенко // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 120-129. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4УКР)в7
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бакалаврат -- вступительные тесты -- вступні тести -- вступитаельные экзамены -- вступні випробування -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- компетентостный подход -- компетентісний підхід -- магистратура -- магістратура -- образовательная реформа -- освітня реформа -- общая обучающая правоведческая компетентность -- загальна навчальна правнича компетентність -- правовое образование -- правнича освіта -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- системы отбора -- системи відбору -- тестирование -- тестування -- юридические квалификационные уровни -- юридичні кваліфікаційні рівні -- юридические профессии -- юридичні професії
Анотація: Обґрунтовано доцільність впровадження у систему відбору вступників на навчання у магістратурі за спеціальністю 081 «Право» тесту загальних навчальних правничих компетентностей (ТЗНПК) як способу підвищення ефективності і справедливості відповідного відбору. Аргументовано, що можливість впровадження цього тесту мотивована орієнтацією сучасної освіти на формування особистісних і фахових компетентностей та потребою запровадження багатофакторного підходу при відборі вступників на магістерські правничі програми. Схарактеризовано сутність загальної навчальної компетентності як методологічної основи ТЗНПК. Висловлено пропозицію щодо доповнення системи відбору на бакалаврські правничі програми тестом загальної навчальної компетентності (ТЗНК), що сприятиме гармонізації систем відбору на різні рівні вищої правничої освіти й слугуватиме орієнтиром щодо підвищення компетентнісної складової в цій галузі.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Терещенко, В. (кандидат філологічних наук; доцент; провідний спеціаліст відділу дослідження та аналітики Українського центру оцінювання якості освіти); О высшем образовании, Закон Украины \о произв.\Про вищу освіту, Закон України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)