Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=этическая интерактивность<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Дубовик, Т. В. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу та реклами).
    Етика інтернет-маркетингових комунікацій підприємств торгівлі / Т. вВ. Дубовик // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 5/6. - С. 94-97 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-маркетингові комунікації -- рекламні агентства -- соціально-етичний маркетинг -- етична інтерактивність -- підприємства торгівлі -- інформаційні технології в торгівлі -- інтереси споживачів -- конфіденційність -- захист персональних даних -- интернет-маркетинговые коммуникации -- рекламные агентства -- социально-этический маркетинг -- этическая интерактивность -- предприятия торговли -- информационные технологии в торговле -- интересы потребителей -- конфиденциальность -- защита персональных данных
Анотація: Розглядаються наукові підходи застосування інтернет-маркетингових комунікацій підприємств торгівлі з урахуванням концепції соціально-етичного маркетингу. Запропоновано модель взаємодії підприємств торгівлі зі споживачами й визначено основні критерії етичної інтерактивності та конфіденційності.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)