Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=школьная политика<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Березівська, Лариса
(доктор педагогічних наук; професор; головний співробітник лабораторії історії педагогіки).
Тенденції розвитку державної політики щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Україні : кінець ХІХ ст.-1932 / Л. Березівська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 1/2
. - С. 66-71. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^a37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти, 19 ст. кін. - 1932 р.
Образование. Педагогика
История образования, 19 ст. кон. - 1932 г.
Кл.слова (ненормовані):
шкільна політика
--
школьная
политика
--
диференціація організації шкільної політики
--
дифференциация организации школьной политики
--
шкільна політика царату
--
школьная
политика
царата
--
державна політика українських урядів
--
государственная
политика
украинских правительств
--
державна політика радянського уряду
--
государственная
политика
советского правительства
--
державна освітня політика
--
государственная образовательная
политика
--
формы дифференциального обучения
--
форми диференціального навчання
--
критерии дифференциального обучения
--
критерії диференціального навчання
--
нормативно-правове регулювання
Анотація:
Розкрито основні тенденції розвитку державної політики щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Україні наприкінці ХІХ ст.-до 1932 р., зокрема на основі аналізу нормативно-правових документів виявлено форми та критерії диференціації навчання.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
2.
Березівська, Лариса
(доктор педагогічних наук; професор; головний співробітник лабораторії історії педагогіки).
Державна політика щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці у період "відлиги" (друг половина 50-х років - 1964 р.) / Л. Березівська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 1/2
. - С. 54-60 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія педагогіки, 1950-1960-і рр.
Образование. Педагогика
История педагогики, 1950-1960-е гг.
УССР
УРСР
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
шкільна політика
--
школьная
политика
--
державна політика
--
государственная
политика
--
державна освітня політика
--
государственная образовательная
политика
--
зміст шкільної освіти
--
содержание школьного образования
--
система освіти
--
система образования
--
шкільна освіта
--
школьное образование
--
диференціація навчання
--
дифференциация обучения
--
виробниче навчання
--
производственное обучение
--
хрущовська шкільна політика
--
хрущевская
школьная
политика
--
професійно орієнтована диференціація
--
профессионально ориентированная дифференциация
--
аналіз законодавства
--
анализ законодательства
--
учнівські виробничі бригади
--
ученические производственные бригады
--
зовнішня диференціація
--
внешняя дифференциация
--
внутрішня диференціація
--
внутренняя дифференциация
Анотація:
Розкрито особливості державної освітньої політики радянського уряду щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти другої половини 50-х років - 1964 рік. Особливу увагу сконцентровано на причиних актуалізації диференційованого підходу в період "хрущовської" шкільної реформи. На основі аналізу Закону про зміцнення зв'язку школи з життям та про дальший розвиток системи народної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці (1959 р.) показано, що в Україні функціонувала державна, централізована, відночас диференційована, передусім за професіонально орієнтованим, територіально-економічним, соціальним, віковим, частково національним і гендерним та іншими критеріями, система шкільної освіти.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Закон про зміцнення зв'язку школи з життям та про дальший розвиток системи народної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці \о произв.\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)