Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=читацька компетентність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Глущенко, Лілія (учитель української мови та літератури ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
    Проблеми формування читацької компетентності ліцеїстів у контексті сучасного змісту шкільної літературної освіти / Л. Глущенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 47-49. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- мотивація уроку -- комунікативні навички -- шкільна літературна освіта -- літературна освіта -- методика викладання -- учбові предмети -- література -- аналіз художнього твору -- структурні елементи уроку -- читательская компетентность -- мотивация урока -- коммуникативные навыки -- школьное литературное образование -- литературное образование -- методика преподавания -- учебные предметы -- литература -- анализ художественного произведения -- стркутурные элементы урока
Анотація: Розглянуто проблеми формування читацької компетентності ліцеїстів у процесі комплексного вирішення питань сучасного викладання української літератури.


Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Яценко, Таміла (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Формування компетентного читача в умовах профільного навчання / Таміла Яценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 46-48. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетенция читательская -- курси за вибором -- курсы по выбору -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- профильное обучение -- профільне навчання -- спецкурси -- спецкурсы -- читательская компетентность -- читательские интересы -- читательские умения -- читацька компетентність -- читацька компетенція -- читацькі вміння -- читацькі інтереси
Анотація: У статті окреслено специфіку проведення занять літературних курсів за вибором як ефективної форми розвитку читацької компетенції учнів.


Знайти схожі

3.


    Шуляр, Василь (кандидат педагогічних наук; доцент Миколаївського ОІППО).
    Компетентний випускник-читач: модель, система компетенцій, критерії оцінювання [Текст] / В.Шуляр // Дивослово. - К. : ТОВ "редакція журналу "Дивослово", 2011. - № 9. - С. 2-4 : табл.
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
українська література -- методика викладання -- інноваційні методи навчання -- компетентнісний підхід -- літературна компетентність -- випускник-читач -- компетентний випускник-читач -- літературна освіта -- модель компетентного випускника-читача -- украинская литература -- методика преподавания -- инновационные методы обучения -- компетентностный подход -- литературная компетентность -- читательская компетентность -- выпускник-читатель -- компетентный выпускник-читатель -- литературное образование -- модель компетентного выпускника-читателя -- читацька компетентність
Анотація: Подається схематична модель компетентного випускника-читача і напрямки розвитку учня в процесі освіти, необхідні для досягнення цієї моделі.

Утримувачі документа:
ОБМ ім.М.Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (29.09.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Мартиненко, Валентина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Формування змісту літературного читання молодших школярів: сучасний вимір / В. Мартиненко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 9. - С. 5-8. - Бібліографія : С.8 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностное образование -- компетентностный подход -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- младшие школьники -- молодші школярі -- навчання читанню -- обучение чтению -- читання на уроках літератури -- читательская компетентность -- читацька компетентність -- чтение на уроках литературы
Анотація: У статті розкриваються шляхи оновлення змісту літературного читання молодших школярів на засадах компетентнісного підходу.


Знайти схожі

5.


    Гринюк, Валентина (учитель української мови та літератури; вчитель-методист; відмінник освіти).
    Відкриваймо духовні острови в океані рідної літератури! / В. Гринюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 8/9. - С. 41-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- читацька компетентність -- читательская компетентность -- духовність -- духовность -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- українська література -- украинская литература -- поетична спадщина -- поетическое наследие -- творчість українських письменників -- творчество украинских писателей -- творчий шлях -- творческий путь -- життєвий шлях -- жизненный путь -- образ Вітчизни -- образ Отечества
Анотація: Розглянуто деякі аспекти реалізації компетентнісного підходу до вивчення творчості Василя Симоненка у курсі сучасної шкільної літературної освіти, важливим завданням якої є формування читацької компетентності. акцентовано увагу на доцільності використання інтерактивних технологій під час вивчення предмета "українська література", що має на меті створення умов для вияву самостійності, творчості, відповідальності учня в освітньому процесі та формування мотивації до освіти та розвитку.


Дод.точки доступу:
Симоненко, Василь (письменник ; 1935-1963) \о нем\; Лебеді материнства, вірш \о произв.\Задивляюсь у твої зіниці, вірш \о произв.\

Знайти схожі

6.


    Кутова, Тетяна (учитель української мови та літератури; вчитель вищої категорії).
    Колір у психологічній характеристиці поведінки персонажів повісті Ольги Кобилянської "Земля" / Т. Кутова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 8/9. - С. 47-51. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
українська література -- украинская литература -- творчість українських письменників -- творчество украинских писателей -- українська проза -- украинская проза -- повісті -- повести -- осмислення повісті -- осмысление повести -- роль кольору -- роль цвета -- мовно-виражальний засіб -- средство словестной характеристики -- психологічна характеристика -- психологическая характеристика -- внутрішній світ героїв -- внутренний мир героев -- колірна ознака -- цветовой признак -- читацька компетентність -- читательская компетентность -- контекстуальний аналіз -- контектсуальный анализ -- аналіз літературних творів -- анализ литературных произведений -- поведение литературных персонажей -- поведінка літературних персонажів -- учебные предметы -- учбові предмети -- методика преподавания -- методика викладання
Анотація: Обгрунтовано важливість ролі кольору в осмисленні повісті О. Кобилянської "Земля". Наголошується, що колір є мовно-виражальним засобом психологічної характеристики, оскільки забезпечує розкриття внутрішнього світу героїв. їх поведінки, психічного стану, внутрішніх переживань, душевних хвилювань. Використання різних барв дає змогу зрозуміти силу людських переживань, свідоме і несвідоме в характерах людей. Зважаючи на це, обстоюється, що означений аспект аналізу твору забезпечує формування читацьких компетентностей.


Дод.точки доступу:
Кобилянська, Ольга (письменниця ; 1863-1942) \о ней\; Земля, повість \о произв.\

Знайти схожі

7.


    Клочек, Григорій (професор; доктор філологічних наук; завідувач кафедри української літератури Кіровоградського державного педагогічного університету ім. Володимира Винниченка).
    Літературна освіта в новій українській школі: стратегія і тактика реформування [Текст] / Г Клочек // Дивослово. - 2017. - № 2. - С. 2-11. - Продовження. Початок у №1. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання української літератури -- преподавание украинской литературы -- освіта в Україні -- образование в Украине -- реформування освіти -- реформирование образования -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- мовленнєва компетентність -- речевая компетентность -- загальнокультурна компетентність -- общекультурная компетентность -- історія викладання літератури -- история преподавания литературы -- навчальні програми -- учебные программы -- історико-літературний принцип викладання літератури -- историко-литературный принцип преподавания литературы -- кризи літературної освіти -- кризисы литературного образования -- виховний потенціал літератури -- воспитательный потенциал литературы -- кліпова свідомість -- клиповое сознание -- літературна освіта -- литературное образование -- міжпредметна інтеграція -- межпредметная интеграция -- розвантаження навчальних програм -- разгрузка учебных программ -- читацька компетентність -- читательская компетентность -- навчальні програми -- учебные программы -- навчальна програми з літератури -- учебные программы по литературе -- принципи побудови навчальних програм -- принципы построения учебных программ -- принцип націєцентризму -- принцип нациецентризма -- патріотичне виховання -- патриотическое воспитание -- національне виховання -- национальное воспитание -- принцип орієнтації на вікові особливості учнів -- принцип ориентации на возрастные особенности учеников -- вимоги до аналізу літературного твору -- требвания к анализу литературного произведения -- метод повільного читання художніх текстів -- метод медленного чтения художественных текстов -- медіаграмотність -- медиаграмотность -- формування медіаграмотності в учнів -- формирование медиаграмотноси у учеников -- медіаекологічна свідомість -- медиаэкологическое сознание -- формування медіаекологічної свідомості в учнів -- формирование медиаэкологическго сознания у учеников -- навчальні есеї -- учебные эссе -- компетентності вчителя-словесника -- компетентности учителя-словесника -- аналіз літературного твору -- анализ литературного произведения -- вимоги до підручників -- требования к учебникам -- вивчення біографій письмеників -- изучение биографий писателей -- навчальні посібники -- учебные пособия -- аудіовізуальні навчальні посібники -- аудиовизуальные учебные пособия
Анотація: Принципи реформування літературної освіти. Необхідність об'єднання української літератури, зарубіжної літератури та української мови в один предмет та принципи розроблення та особливості впровадження навчальної програми з цього предмета. яких необхідно дотриматися, аби мати від реформи позитивний ефект.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2017_2\1.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

8.


    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки НАПН України).
    Читацька компетентність: що формуємо, що і як перевіряємо й оцінюємо [Текст] / А. Фасоля // Дивослово. - 2017. - № 9. - С. 8-15. - Бібліогр.: с. 15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання літератури
   Методика преподавания литературы

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- читацька компетентність -- читательская компетентность -- термінологія -- терминология -- предметні компетентності -- предметные компетентности -- міжпредметні компетентності -- межпредметные компетентности -- ключові компетентності -- ключевые компетентности -- художньо-читацька компетентність -- художественно-читательская компетентность -- літературна компетентність -- литературная компетентность -- інформаційно-читацька компетентність -- информационно-читательская компетентность -- літературознавча субкомпетентність -- литературоведческая субкомпетентность -- інформаційна субкомпетентність -- информационная субкомпетентность -- емпатійно-образна субкомпетентність -- эмпатийно-образная субкомпетентность -- естетично-аксіологічна субкомпетентність -- эстетично-аксиологическая субкомпетентность -- самоорганізаційна субкомпетентність -- самоорганизационная субкомпетентность -- рівні умінь -- уровни умений -- репродуктивні уміння -- репродуктивные умения -- функційні вміння -- функциональные умения -- эвристически-поисковые умения -- евристично-пошукові вміння -- творчі вміння -- творческие умения -- завдання для перевірки умінь учнів -- задания для проверки умений учеников -- компетентнісно зорієнтоване навчання -- компетентностно ориентированное обучение -- оцінювання навчальних досягнень учнів -- оценивание учебных достижений учеников -- творчо-мовленнєва субкомпетентність -- творческо-речевая субкомпетентность
Анотація: Розглянуто проблеми ефективного формування та розвитку в учнів читацької компетентності.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Дивослово_2017_9\2.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

9.


    Янкович, О. В. (вчитель-методист; ЗОШ № 24; м. Хмельницький).
    Використання методики "Щоденні 5" для формування ключових компетентностей на уроках літератури [Текст] / О. В. Янкович, І. Д. Ханчук // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - № 12. - С. 2-6. - Библиогр.: с. 6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263
УДК
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
викладання літератури -- преподавание литературы -- методи навчання -- методы обучения -- щоденні 5 -- ежедневные 5 -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- ключові компетентності -- ключевые компетентности -- предметні компетентності -- предметные компетентности -- читацька компетентність -- читательская компетентность -- залучення учнів до читаня -- привлечение учеников к чтению -- навчальні завдання -- учебные задания -- прийоми навчання -- приемы обучения -- читання для себе -- чтение для себя -- читання для когось -- чтение для кого-то -- слухання -- слушание -- робота зі словами -- работа со словами -- письмо для себе -- письмо для себя -- письмо без правил
Анотація: Приклади навчальних завдань при вивченні літератури за навчальною технологією "Щоденні 5".

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Ханчук, Інна (учитель української мови і літератури; учитель-методист; ЗОШ № 24; м. Хмельницький)
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

10.


    Кочерга, Олександр (кандидат психологічних наук; доцент; заступник директора Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка).
    Становлення позиції свідомого читача в учнів початкової школи: психофізиологічний аспект : (Чутливість до читацької компетентності) / О. Кочерга // Початкова школа. - 2018. - № 3. - С. 11-15. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Психологія читання

   Психология чтения

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- читацька компетентність -- читательская компетентность -- свідомий читач -- сознательный читатель -- психофізіологічне дозрівання -- психофизиологическое созревание -- молодші школярі -- младшие школьники -- стимулювання процесу читання -- стимулирование процесса чтения -- мотивування до читання -- мотивирование к чтению
Анотація: Надаються визначення поняття читацької компетентності. Аналізуються особливості формування свідомого читача. Окреслюються певні ключові стадії та їх рівні, які можуть пройти діти для набуття компетенції читача за логікою психофізиологічного дозрівання. Розглядаються базові психофізіологічні механізми забезпечення та стимулювання процесу читання в учнів початкової школи.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_3\4.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)