Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=ценность для клиента<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Чіанг, Че-Чао
(науковий співробітник кафедри менеджменту спорту та дозвілля Університету Чнг Шіу; м.Каохсіонг; Тайвань; Dr.).
Сприйняття туристами цінності та програми готельної діяльності / Ч. -Ч. Чіанг> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 4
. - С. 269-278 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.432в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика гостиничного хозяйства
Економіка готельного господарства
Кл.слова (ненормовані):
гостиничный бизнес
--
готельний бізнес
--
программа лояльности
--
програма лояльності
--
туризм
--
туризм
--
ценность
для
клиента
--
цінність
для
клієнта
--
туристичний маркетинг
--
туристический маркетинг
--
качество туристических услуг
--
якість туристичних послуг
--
потребительское поведение
--
споживча поведінка
Анотація:
Показано, що сприйняття туристами цінності – це динамічна змінна у процесі вибору готелю. Розуміння процесу сприйняття цінності може допомогти значно підвищити якість обслуговування в готелі. У проведеному опитуванні виділено дві групи туристів – з клубними картами окремого готелю та без привілеїв. В обох групах було проведено аналогічне опитування, результати якого було піддано факторному аналізу. Результати аналізу дозволили виявити 24 фактори впливу на сприйняття цінності за 5 основними групами: цінність досвіду обслуговування, функціональна цінність, культурна цінність, цінність
для
суспільства та цінності у межах заданої вартості. Результати дослідження можуть бути враховані при розробці маркетингових стратегій
для
готелів.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
2.
Наксонгаєв , Буалак
(Демонстраційна школа Рахабхатського університету Рахабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
Задоволеність клієнтів різними аспектами управління готелем [Текст] : на прикладі Таїланду / Б. Наксонгаєв > // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 8
. - С. 156-159 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
640.4:005.336.3
ББК
65.432(5ТАЇ)в7-80
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика гостиничного хозяйства
Економіка готельного господарства
Таиланд
Таїланд
Кл.слова (ненормовані):
гостиничный бизнес
--
готельний бізнес
--
управление качеством
--
управління якістю
--
инфраструктурная аналитика
--
інфраструктурна аналітика
--
удовлетворенность клиентов
--
задоволеність клієнтів
--
маркетинговые исследования
--
маркетингові дослідження
--
сервисное качество
--
сервісна якість
--
туризм
--
ценность
для
клиента
--
цінність
для
клієнта
Анотація:
Задоволеність постояльців готелів у Таїланді досліджено в контексті 5 ключових аспектів: інфраструктура готелю, їжа та напої, цінова політика, якість обслуговування та загальна атмосфера. Типологічна випадкова вибірка
для
опитування склала 200 респондентів. Проведено опитування, а також невеликі інтерв’ю з малою групою обраних респондентів. По виборці в цілому спостерігається досить високий ступінь задоволеності клієнтів досвідом проживання в готелі в Таїланді, найвищі оцінки при цьому отримали якість обслуговування, а також їжа та напої. Більш детальне оцінювання відповідей дозволило розподілити фактори задоволеності клієнтів таким чином, від найбільш важливих до найменш: якість обслуговування, їжа та напої, інфраструктура готелю, загальна атмосфера та цінова політика.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Знайти схожі
>
3.
Сірігунна, Джармон
(Демонстраційна школа Рахабхатського університету Рахабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
Ринковіі фактори, що впливають на рішення стати постійним клієнтом бюджетного готеля [Текст] : на прикладі Бангкоку / Д. Сірігунна> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 8
. - С. 165-168 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.13
ББК
65.432(5ТАЇ)г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика гостиничного хозяйства
Економіка готельного господарства
Теория маркетинга
Теорія маркетингу
Таиланд
Таїланд
Бангкок
Кл.слова (ненормовані):
бюджетные гостиницы
--
бюджетні готелі
--
гостиничный бизнес
--
готельний бізнес
--
клиентские предпочтения
--
клієнтські вподобання
--
месторасположение
--
місцерозташування
--
оценочные исследования
--
оціночні дослідження
--
персонал
--
потребительское поведение
--
споживча поведінка
--
поведінка споживачів
--
поведение потребителей
--
рыночные факторы
--
ринкові фактори
--
фиксированные цены
--
фіксовані ціни
--
ценность
для
клиента
--
цінність
для
клієнта
Анотація:
Зроблено спробу оцінити поведінку постійних клієнтів бюджетних готелів, а також дослідити, які саме ринкові фактори впливають на таке рішення у випадку м. Бангкок, Таїланд. Спочатку було проведено детальні інтерв’ю з 10 експертами галузі. Після того – опитування 100 клієнтів бюджетних готелів Бангкоку. Найголовнішою причиною вибору бюджетного готелю, за результатами як інтерв’ю, так і опитування, стала низька фіксована ціна
для
постійних клієнтів. Ключові ринкові фактори, що впливають на такий вибір респондентів, у рейтингу розташувались таким чином: фіксована ціна, місце розташування готелю та привітний персонал.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)