Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ценность для клиента<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Чіанг, Че-Чао (науковий співробітник кафедри менеджменту спорту та дозвілля Університету Чнг Шіу; м.Каохсіонг; Тайвань; Dr.).
    Сприйняття туристами цінності та програми готельної діяльності / Ч. -Ч. Чіанг // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 4. - С. 269-278 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- программа лояльности -- програма лояльності -- туризм -- туризм -- ценность для клиента -- цінність для клієнта -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- качество туристических услуг -- якість туристичних послуг -- потребительское поведение -- споживча поведінка
Анотація: Показано, що сприйняття туристами цінності – це динамічна змінна у процесі вибору готелю. Розуміння процесу сприйняття цінності може допомогти значно підвищити якість обслуговування в готелі. У проведеному опитуванні виділено дві групи туристів – з клубними картами окремого готелю та без привілеїв. В обох групах було проведено аналогічне опитування, результати якого було піддано факторному аналізу. Результати аналізу дозволили виявити 24 фактори впливу на сприйняття цінності за 5 основними групами: цінність досвіду обслуговування, функціональна цінність, культурна цінність, цінність для суспільства та цінності у межах заданої вартості. Результати дослідження можуть бути враховані при розробці маркетингових стратегій для готелів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Наксонгаєв , Буалак (Демонстраційна школа Рахабхатського університету Рахабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
    Задоволеність клієнтів різними аспектами управління готелем [Текст] : на прикладі Таїланду / Б. Наксонгаєв // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 156-159 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.432(5ТАЇ)в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Таиланд
    Таїланд

Кл.слова (ненормовані):
гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- управление качеством -- управління якістю -- инфраструктурная аналитика -- інфраструктурна аналітика -- удовлетворенность клиентов -- задоволеність клієнтів -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- сервисное качество -- сервісна якість -- туризм -- ценность для клиента -- цінність для клієнта
Анотація: Задоволеність постояльців готелів у Таїланді досліджено в контексті 5 ключових аспектів: інфраструктура готелю, їжа та напої, цінова політика, якість обслуговування та загальна атмосфера. Типологічна випадкова вибірка для опитування склала 200 респондентів. Проведено опитування, а також невеликі інтерв’ю з малою групою обраних респондентів. По виборці в цілому спостерігається досить високий ступінь задоволеності клієнтів досвідом проживання в готелі в Таїланді, найвищі оцінки при цьому отримали якість обслуговування, а також їжа та напої. Більш детальне оцінювання відповідей дозволило розподілити фактори задоволеності клієнтів таким чином, від найбільш важливих до найменш: якість обслуговування, їжа та напої, інфраструктура готелю, загальна атмосфера та цінова політика.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

3.


    Сірігунна, Джармон (Демонстраційна школа Рахабхатського університету Рахабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
    Ринковіі фактори, що впливають на рішення стати постійним клієнтом бюджетного готеля [Текст] : на прикладі Бангкоку / Д. Сірігунна // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 165-168 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.432(5ТАЇ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

   Таиланд
    Таїланд

    Бангкок

Кл.слова (ненормовані):
бюджетные гостиницы -- бюджетні готелі -- гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- клиентские предпочтения -- клієнтські вподобання -- месторасположение -- місцерозташування -- оценочные исследования -- оціночні дослідження -- персонал -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- рыночные факторы -- ринкові фактори -- фиксированные цены -- фіксовані ціни -- ценность для клиента -- цінність для клієнта
Анотація: Зроблено спробу оцінити поведінку постійних клієнтів бюджетних готелів, а також дослідити, які саме ринкові фактори впливають на таке рішення у випадку м. Бангкок, Таїланд. Спочатку було проведено детальні інтерв’ю з 10 експертами галузі. Після того – опитування 100 клієнтів бюджетних готелів Бангкоку. Найголовнішою причиною вибору бюджетного готелю, за результатами як інтерв’ю, так і опитування, стала низька фіксована ціна для постійних клієнтів. Ключові ринкові фактори, що впливають на такий вибір респондентів, у рейтингу розташувались таким чином: фіксована ціна, місце розташування готелю та привітний персонал.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)