Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=художньо-читацька компетентність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки НАПН України).
    Читацька компетентність: що формуємо, що і як перевіряємо й оцінюємо [Текст] / А. Фасоля // Дивослово. - 2017. - № 9. - С. 8-15. - Бібліогр.: с. 15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання літератури
   Методика преподавания литературы

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- читацька компетентність -- читательская компетентность -- термінологія -- терминология -- предметні компетентності -- предметные компетентности -- міжпредметні компетентності -- межпредметные компетентности -- ключові компетентності -- ключевые компетентности -- художньо-читацька компетентність -- художественно-читательская компетентность -- літературна компетентність -- литературная компетентность -- інформаційно-читацька компетентність -- информационно-читательская компетентность -- літературознавча субкомпетентність -- литературоведческая субкомпетентность -- інформаційна субкомпетентність -- информационная субкомпетентность -- емпатійно-образна субкомпетентність -- эмпатийно-образная субкомпетентность -- естетично-аксіологічна субкомпетентність -- эстетично-аксиологическая субкомпетентность -- самоорганізаційна субкомпетентність -- самоорганизационная субкомпетентность -- рівні умінь -- уровни умений -- репродуктивні уміння -- репродуктивные умения -- функційні вміння -- функциональные умения -- эвристически-поисковые умения -- евристично-пошукові вміння -- творчі вміння -- творческие умения -- завдання для перевірки умінь учнів -- задания для проверки умений учеников -- компетентнісно зорієнтоване навчання -- компетентностно ориентированное обучение -- оцінювання навчальних досягнень учнів -- оценивание учебных достижений учеников -- творчо-мовленнєва субкомпетентність -- творческо-речевая субкомпетентность
Анотація: Розглянуто проблеми ефективного формування та розвитку в учнів читацької компетентності.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Дивослово_2017_9\2.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)