Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=характерні риси дистанційного навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Ястребова, Валентина
(кандидат педагогічних наук; проректор; Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; науковий керівник дослідно-експериментальної роботи колегіуму).
Методологічні засади інноваційної моделі закладу освіти ХХІ століття / В. Ястребова> // Рідна школа. - 2016. -
№ 2/3
. - С. 26-31. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
модернізація системи освіти
--
інноваційні моделі закладів освіти
--
відкрита освіта
--
дистанційна освіта
--
концепції відкритої освіти
--
концепции открытого образования
--
моделі шкіл відкритої освіти
--
модели школ открытого образования
--
модернізація сучасної освіти
--
модернизация современного образования
--
система освіти
--
система образования
--
громадсько-орієнтована освіта
--
общественно-ориентированное образование
--
школи відкритої освіти
--
школы открытого образования
--
інноваційні заклади освіти
--
инновационные учреждения образования
--
напрями формування моделі відкритої освіти
--
направления формирования модели открытого образования
--
дистанційне
навчання
--
дистанционное обучение
--
технології
дистанційного
навчання
--
технологии дистанционного обучения
--
характерні
риси
дистанційного
навчання
--
характерные черты дистанционного обучения
Анотація:
Розглядаються методологічні засади інноваційної моделі закладу освіти. Визначаються завдання вироблення нових підходів до модернізації системи освіти в усіх ланках її функціонування. Обгрунтовується специфіка відкритої системи освіти, пов'язана з тим, що освітня система має бути здатною не лише озброювати знаннями того, хто навчається, а й унаслідок постійного і швидкого оновлення знань в нашу епоху, формувати потребу в неперервному самостійному оволодінні ними, самостійний і творчий підхід до знань упродовж всього активного життя людини.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_2-3\6.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)