Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=фінансовий маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Новошинская, Любовь (кандидат экономических наук, Одесский государственный экономический университет).
    Маркетинг на финансовом рынке как закономерный результат дифференциации научного знания / Любовь Новошинская // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2008. - № 11. - С. 62-66 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
фінансовий маркетинг -- наукові дисципліни -- концепції маркетингу -- теорія маркетингу -- класичний маркетинг -- маркетингове управління -- розвиток маркетингу -- фінансовий ринок -- фондовий ринок -- фондові індекси -- цінні папери -- індекси національних ринків -- національні ринки -- финансовый маркетинг -- научные дисциплины -- концепции маркетинга -- теория маркетинга -- классический маркетинг -- маркетинговое управление -- развитие маркетинга -- финансовый рынок -- фондовый рынок -- фондовые индексы -- ценные бумаги -- индексы национальных рынков -- национальные рынки
Анотація: Рассматривается современная тенденция расширения концепции маркетинга, причины и закономерности его проникновения в сферу финансового рынка. Рассмотрен генезис трансформаций концепций маркетинга. Сформированы некоторые понятия, особенности и аргументы в пользу целесообразности и возможности развития маркетинга на финансовом рынке.


Дод.точки доступу:
Котлер, Ф. \о нем\; Друкер, П. \о нем\; Лабмен, Ж. \о нем\; Ассель, Г. \о нем\; Виннер, Н. \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.02.2009р. Інв.2195ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Алексеєнко, Л. М. (доктор економічних наук; професор кафедри фінансів суб'єктів господарювання і страхування).
    Інституціональна трансформація просторових фінансових інновацій / Л. М. Алексеєнко, Г. М. Лацик // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал . - 2012. - № 8. - С. 69-77 : табл. - Библиогр.: в сносках
УДК
ББК 65.26
Рубрики: Економіка
   Фінанси в цілому

   Экономика

   Финансы в целом

Кл.слова (ненормовані):
фінансові інновації -- финансовые инновации -- типи фінансових інновацій -- типы финансовых инноваций -- фінансові інструменти -- финансовые инструменты -- похідні фінансові інструменти -- производные финансовые инструменты -- фінансовий маркетинг -- финансовый маркетинг -- фінансові технології -- финансовые технологии -- процес сек'юритизації -- процесс секьютеризации -- дезінтермедіація -- дезинтермедиация -- фінансові послуги -- финансовые услуги -- міжнародні фінансові організації -- международные финансовые организации -- оподатквання фінансового сектору -- налогообложение финансового сектора -- види податків -- виды налогов
Анотація: Досліджено теоретико-сутнісні засади фінансових інновацій в умовах системних трансформацій. Виявлено передумови виникнення й розвитку фінансових інновацій. Формульовано рекомендації щодо сприяння фінансовій стабільності й розширенню сфери оподаткування фінансового сектору.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Лацик, Г.М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансів суб'єктів господарювання і страхування); Міжнародний валютний фонд, міжнародна фінансова організація \о нем\МВФ, міжнародна фінансова організація \о ней\; Международный валютный фонд, международная финансовая организация \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)