Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=філософія педагогіки<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Федій, О. А.
Терапевтичний потенціал естетичної системи Всесвіту: філософсько-онтологічний підхід / О. А. Федій> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 3
. - С. 80-91. - Бібліографія : С.90-91 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховання школярів
--
воспитание школьников
--
гуманистическое образование
--
гуманістична освіта
--
естетична система Всесвіту
--
естетичне виховання
--
естетотерапія
--
образовательно-эстетические практики
--
онтология
--
онтологія
--
освітньо-естетичні практики
--
творческое развитие личности
--
творчий розвиток особистості
--
философия образования
--
Философия педагогики
--
философско-онтологический подход
--
філософія
освіти
--
філософія
педагогіки
--
філософсько-онтологічний підхід
--
эстетическая система Вселенной
--
эстетическое воспитание
--
эстетотерапия
Анотація:
Розкрита сутність нового для української
педагогіки
поняття "естетотерапія" в філософсько-онтологічному контексті. Розглянуті онтологічні характеристики елементів естетичної системи Всесвіту та визначені основні структурні складові естетотерапії. Аналіз сучасних філософсько-онтологічних знань про естетичну специфіку Всесвіту дає підстави визначити естетотерапію як самостійну психолого-педагогічну науку, покликану актуалізувати особистісний естетичний потенціал людини з метою її гармонізації і створення об'єктивних умов для повноцінного творчого самоствердження учня в освітньому просторі сучасного навчально-виховного закладу. До структурних засобів естетотерапії зараховуємо традиційні для гуманної
педагогіки
засоби педагогічного впливу на людську особистість: природу, мистецтво та спілкування.
Знайти схожі
>
2.
Пашков, В. В.
(ректор Запорізької академії післядипломної освіти; доцент).
Світоглядно-методологічні засади педагогічної освіти / В. В. Пашков> // Грані. - 2011. -
№ 5
. - С. 103-107. - Література : С.107 : 4 назви
УДК
316.74
ББК
60.561.9
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
методология образования
--
методологія освіти
--
педагогическая социология
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
педагогічна соціологія
--
підготовка вчителів
--
подготовка учителей
--
философия педагогики
--
філософія
педагогіки
Анотація:
Розглядаються світоглядно-методологічні засади освіти педагогів. Визначено соціокультурні пріоритети філософії освіти та її аксіологічні аспекти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Пашков, В. В.
(кандидат філософських наук; доцент; ректор Запорізького інституту післядипломної освіти).
Феномен "академії": соціоосвітній контекст (еволюція поглядів) / В. В. Пашков> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. -
№ 7
. - С. 34-39. - Література : С.39 : 7 назв
УДК
37
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
академическая подготовка
--
академическое образование
--
академия как феномен
--
академічна освіта
--
академія як феномен
--
вища освіта
--
вища школа
--
высшая школа
--
высшее образование
--
личность профессионала
--
образование как социальный институт
--
особистість професіонала
--
професіонали
--
професіоналізм
--
профессионалы
--
философия педагогики
--
філософія
педагогіки
Анотація:
Здійснено аналіз робіт соціогуманітарного напрямку, в яких розкривається соціоосвітній зміст феномена академії, визначається подальший розвиток педагогічної післядипломної освіти в сучасних умовах.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)