Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=фандрайзинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Боголіб, Т. М.
    Конкуренція університетів: світовий досвід і українські реалії / Т. М. Боголіб // Вісник НАН України. - 2012. - № 10. - С. 31-41. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Університети
   Университеты

Кл.слова (ненормовані):
університети -- вища освіта -- суспільство знань -- рейтинг університетів -- елітні університети -- фандрайзинг -- капіталізація -- университеты -- высшее образование -- общество знаний -- рейтинг университетов -- элитные университеты -- капитализация


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.
   656.2
   П 78


    Радіонова, Н. В.
    Сучасні аспекти соціального маркетингу / Н. В. Радіонова, Е. Салова // Проблеми економіки транспорту : тези доп. ХІ Міжнар. наук. конф. (25.04–26.04.2013) / Дніпропетров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Д. : ДНУЗТ, 2013. - С. 14
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КЕМ -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- социально-этическая деятельность -- соціально-етична діяльність -- фандрайзинг -- этические стандарты -- етичні стандарти


Дод.точки доступу:
Салова, Є. Г. (студент); Салова, Е. Г.; Радионова, Н. В.

Знайти схожі

3.


    Цибакова, Вера ( доктор філософії; професор кафедри маркетингу; ректор ).
    Маркетинговая концепция открывает возможности для партнерства коммерческого и некоммерческого секторов / В. Цибакова, В. Чиховска // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 38-41. - текст статьи на английском языке. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- соціальний маркетинг -- соціальна відповідальність бізнесу -- корпоративна соціальна відповідальність -- партнерство -- некомерційний сектор -- комерційний сектор -- фандрайзинг -- социальный маркетинг -- некоммерческий маркетинг -- коммерческий сектор -- социальная ответственность бизнеса -- корпоративная социальная ответственность
Анотація: Досліджуються та аналізуються нові, сучасні підходи до концепції маркетингу для ефективного співробітництва комерційного і некомерційного секторів економіки. Застосування цих підходів дозволить, з одного боку, забезпечити реалізацію бажаних соціальних дій держави, а з другого – стимулювати соціально відповідальну поведінку компаній.


Дод.точки доступу:
Чиховска, Вера (доктор філософії (екон.); професор кафедри менеджменту; проректор з науки і досліджень)

Знайти схожі

4.


    Пузіков, Дмитро (кандидат педагогічних наук; завідувач відділу інновацій та стратегій розвитку освіти).
    Оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу: особливості та умови організації / Д. Пузіков, К. Гораш. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 1/2. - С. 7-11. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- оцінювання інноваційного розвитку -- оценивание инновационного развития -- рівні інноваційного розвитку -- уровни инновационного развития -- теоретичні моделі оцінювання інноваційного розвитку -- теоретические модели оценивания инновационного развития -- результати оцінювання інноваційного розвитку -- результаты оценивания инновационного развития -- організаційно-педагогічні умови -- организационно-педагогические условия -- фандрайзинг
Анотація: Розглянуто проблему оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу із врахуванням особливостей та умов організації цього процесу відповідно до рівня інноваційного розвитку закладу. Визначено поняття "рівень інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу", обгрунтовано чотири рівні цього процесу, виокремлено основи для класифікації означених особливостей та умов. Описано основні особливості та умови оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу, які відповідають визначеним рівням його інноваційного розвитку.


Дод.точки доступу:
Гораш, Катерина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу інновацій та стратегій розвитку освіти)

Знайти схожі

5.
   06
   Л 89


Львівська політехніка (Л.)

    Двуліт, З. П.
    Джерела фінансування фандрайзингу та пріоритетні напрями його реалізації в Україні / З. П. Двуліт, Н. В. Стасів, У. І. Моторнюк // Вісник / Львів. політех. - Львів, 2018. - № 899: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 85-90 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Фінанси підприємств
   Финансы предприятий

   Фінанси

   Финансы

Кл.слова (ненормовані):
некомерційна організація -- некоммерческая организация -- фандрайзинг -- основні джерела фінансування -- основные источники финансирования -- забезпечення системності дій -- обеспечение системности действий


Дод.точки доступу:
Стасів, Н. В.; Моторнюк, У. І.; Львівська політехніка(Л.)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)