Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=учителя начальных классов<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Зорочкіна, Тетяна (аспірант кафедри загальної педагогіки і психології Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького).
    Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з обдарованими дітьми / Т. Зорочкіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 7. - С. 55-62. - Библиогр. в конце ст. - рис., табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- підготовка учителів -- подготовка учителей -- учителі початкових класів -- учителя начальных классов -- підготовка творчого вчителя -- подготовка творческого учителя -- обдаровані діти -- одаренные дети -- методичні засади підготовки -- методические основы подготовки -- моделі підготовки вчителів -- модеои подготовки учителей -- мотиваційний компонент -- мотивационный компонент -- змістовий компонент -- содержательный компонент -- процесуальний компонент -- процессуальный компонент -- креативно-діяльнісний компонент -- креативно-деятельный компонент -- рефлексівна діяльність -- рефлексивная деятельность
Анотація: Розглядається концепція підготовкм майбутніх учителів початкових класів до роботи з обдарованими дітьми, визначено умови професійно-педагогічної підготовки творчого вчителя, здатного працювати зі здібними учнями.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Прокоф'єва, Марина (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки та психології РВНЗ "Кримський гуманітарний університет").
    Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Прокоф'єва // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 44-48. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
учителі початкових класів -- учителя начальных классов -- майбутні учителі -- будущие учителя -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- концепції підготовки майбутнії вчителів -- компетенции подготовки учителей -- компоненти концепцій -- компоненты концепций -- концептуальні положення -- концептуальные положения -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- інтегративний підхід -- интегративный подход -- синергетичний підхід -- синергетический подход -- акмеологічний підхід -- акмеологический подход -- аксіологічний підхід -- аксиологический подход -- технологіний підхід -- технологический подход -- принципи організації навчально-виховного процесу -- принципы организации учебно-воспитательного процесса -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс
Анотація: Представлено концепцію підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів, розглянуто методологічні підходи і наукові принципи щодо її побудови.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

3.


   
    Навчання педагогічних працівників щодо ефективного проведення "Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності" // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 5. - С. 14-15 : фотогр. - (Вдосконалення педагогічної майстерності)
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Безпека життєдіяльності
   Безопасность жизнедеятельности

   Загальноосвітні навчальні заклади

   Общеобразовательные учебные заведения

   Україна
    Одеська область

    Украина

    Одесская область

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы -- початкові класи -- начальные классы -- вчителі початкових класів -- учителя начальных классов -- тижні знань -- недели знаний -- семінари -- семинары -- тренінги -- тренинги -- правила безпечної поведінки дітей -- правила безопасного поведения детей -- насильства по відношенню до дітей -- насилия по отношению к детям -- здійснення протиправних дій -- осуществление противоправных действий -- загрози терористичних актів -- угрозы террористических актов -- регионы Украины -- регіони України
Анотація: Розкрито тематику навчання педагогічних працівників початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів Одеської області з основ безпеки життєдіяльності дітей.


Дод.точки доступу:
Навчально-методичний центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Одеської області \о нем\; Попередження насильства та терористичних проявів по відношенню до дітей молодшого шкільного віку, семінар \о нем\; Психолого-методологічні підходи до попередження насильства по відношенню до дітей, тренінг \о произв.\; Одеський національний університет імені І. І. Мечникова \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Кочерга, Олександр (кандидат психологічних наук; доцент; завідувач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти; Київський університет імені Бориса Грінченка).
    Розвиток психологічної компетентності вчителя початкової школи / О. Кочерга // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 52-56. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- психофізіологічні системи -- психофизиологические системы -- психологічна компетентність -- психологическая компетентность -- компетентність педагога -- компетентность педагога -- вчителя початкових класів -- учителя начальных классов -- розвивальне середовище -- развивающая среда -- професійна компетентність вчителя -- профессиональная компетентность учителя -- психологічна культура вчителя -- психологическая культура учителя -- модель розвитку психологічної культури -- модель развития психологической культуры -- змістово-психологічний вимір -- содержательно-психологическое измерение -- діяльнісний вимір -- деятельностное измерение -- генетично-віковий вимір -- генетико-возрастное измерение -- соціогенні детермінанти розвитку -- социогенные детерминанты развития -- внутрішньособистісні детермінанти розвитку -- внутриличностные детерминанты развития -- глосарії -- глоссарии
Анотація: Розглянуто поняття компетенції та компетентності педагога. Представлено аналіз психологічної комптентності вихователя дошкільного навчального закладу та вчителя початкових класів. Розроблено глосарій психологічної компетентності вчителя початкових класів з опертям на психологічні запити вчителів початкових класів під час проходження ними курсів підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. Обгрунтовано важливість психологічної компетентності вчителя початкових класів для створення умов розвивального середовища в початковій школі.


Знайти схожі

5.


    Полякова, Олена (викладач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти; Київський університет імені Бориса Грінченка).
    Реалізація компетентісного підходу в оцінювальній діяльності вчителя початкових класів / О. Полякова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 69-72. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
оцінювальна діяльність -- оценочная деятельность -- оцінювальна компетентність -- оценочная компетентность -- форми та методи оцінювання -- формы и методы оценки -- вчителі початкових класів -- учителя начальных классов -- педагогічна оцінка -- педагогическая оценка -- оціночні судження -- оценочные суждения -- метод портфоліо -- метод портфолио -- рейтингова система оцінювання -- рейтинговая система оценивания -- тести навчальних досягнень -- тесты учебных достижений
Анотація: Розглядається розвиток оцінювальної діяльності вчителя початкових класів на засадах компетентнісного підходу. Аналізуються можливості використання в процесі навчання таких форм оцінювання навчальних досягнень школярів, як вербальне оцінювання, портфоліо, рейтингова система.


Знайти схожі

6.


    Сінельнікова, Наталія (аспірантка Інституту вищої освіти НАПН України).
    Формування педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи (ІІ половина ХХ ст.) / Наталія Сінельнікова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 108-112. - Бібліогр.: 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74р
Рубрики: Педагогическое образование, 20 ст. 2-я пол.
   Педагогічна освіта, 20 ст. 2-а пол.

   УРСР
    УССР

Кл.слова (ненормовані):
вища педагогічна освіта -- высшее педагогическое образование -- історія освіти -- история образования -- педагогічна культура -- педагогическая культура -- педагогічний такт -- педагогический такт -- педагогічна техніка -- педагогическая техника -- учителі початкових класів -- учителя начальных классов -- вища педагогічна освіта -- высшее педагогические образование
Анотація: Розглянуто проблему формування педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів в історичному контексті та подано періоди її формування в УРСР (друга половина ХХ ст.).


Знайти схожі

7.


    Кузьмич, Оксана (доцент кафедри слов'янської філології та загального мовознавства; кандидат педагогічних наук).
    Підготовка майбутніх учителів початкових класів до виховання мовленнєвого етикету у молодших школярів [Текст] / О. Кузьмич // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 3. - С. 62-69. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
учителі початкових класів -- учителя начальных классов -- мовленєвий етикет -- языковый этикет -- молодші школярі -- младшие школьники -- професійна підготовка педагогів -- профессиональная подготовка педагогов -- виховання мовленєвого етикету -- воспитание языкового этикета -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- навчальні програми -- учебные программы
Анотація: Досліджено актуальну й недостатньо розроблену педагогічною наукою та освітньою практикою проблему підготовки майбутніх учителів початкових класів до виховання мовленнєвого етикету в молодших школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Ушмарова, Вікторія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри теорії і методики професійної освіти).
    Інноваційні форми підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями / В. Ушмарова, Є. Бачинська // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 70-75 : рис., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Педагогічна освіта

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
коучинг -- коуч-сесії -- коуч-сессии -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование -- обдаровані учні -- одаренные учащиеся -- проектні класи -- проектные классы -- науково-педагогічні проекти -- научно-педагогические проекты -- професійна підготовка вчителів -- профессиональная подготовка учителей -- вчителі початкових класів -- учителя начальных классов -- готовність до роботи з обдарованої дитиної -- готовность к работе с одаренными детьми
Анотація: Здійснено теоретичне обгрунтування коучингу як інноваційної форми вдосконалення готовності вчителів до роботи зі здібними і обдарованими учнями. Виокремлено напрями реалізації коучингу в освіті, здійснено огляд зарубіжного досвіду використання коучингу у діяльності закладів вищої освіти та системі підвищення кваліфікації вчителів. Представлено авторську методику повного циклу коучингу, розкрито зміст його етапів у процесі підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними і обдарованими учнями проектних класів "Інтелект України".

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\17.pdf

Дод.точки доступу:
Бачинська, Євгенія (кандидат педагогічних наук; доцент; проректор з науково-методичної роботи); Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \про нього\

Знайти схожі

9.


    Довга, Тетяна (кандидат педагогічних наук; професор; професор кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти).
    Імідж-портрет учителя початкової школи: візуалізація професійних вимог та соціальних очікувань / Т. Довга // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 3/4. - С. 20-25. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Педагогічна соціологія

   Социология

   Педагогическая социология

Кл.слова (ненормовані):
імідж-портрет -- имидж-портрет -- професійні риси -- профессиональные черты -- особистісно-професійний імідж -- личностно-профессиональный имидж -- соціальні очікування -- социальные ожидания -- майбутні учителя -- будущие учителя -- професійна підготовка вчителя -- профессиональная подготовка учителя -- професійні вимоги -- профессиональные требования -- психологічний портрет -- психологический портрет -- соціальний портрет -- социальный портрет -- професіограма вчителя -- профессиограма учителя -- я-концепція -- я-концепция -- соціальні очикування -- социальные ожидания -- експектакції -- экспектакции -- учителя начальных классов -- вчителі початкової школи
Анотація: Присвячено проблемі професійної підготовки вчителя. Розкрито зміст поняття "імідж-портрет". Окреслено роль професійних вимог та соціальних очікувань у створенні узагальненого імідж-портрета майбутнього вчителя початкової школи.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)