Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=учебный коллектив<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Безена, І. М.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Перспективи трансформації змісту освіти як засобу самореалізації особистості школяра в умовах становлення нової філософсько-осівітньої парадигми / І. М. Безена> // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. -
№ 2
. - С. 31-36. - Бібліографія : С.35-36 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
гуманистический подход
--
гуманістичний підхід
--
зміст освіти
--
компетентність
--
компетентность
--
компоненти змісту освіти
--
компоненты содержания образования
--
личностный потенциал
--
личность школьника
--
мониторинг качества образования
--
моніторинг якості освіти
--
навчальний колектив
--
образовательная парадигма
--
освітня парадигма
--
особистісний потенціал
--
особистість школяра
--
парадигма образования
--
парадигма освіти
--
процес індивідуалізації
--
процесс индивидуализации
--
психологизация учебно-воспитательного процесса
--
психологізація навчально-виховного процесу
--
самореализация личности
--
самореалізація особистості
--
содержание образования
--
социокультурная среда
--
соціокультурне середовище
--
сталий розвиток
--
трансформация образования
--
трансформація змісту освіти
--
трансформація освіти
--
трансформація содержания образования
--
устойчивое развитие
--
учебный
коллектив
--
философия образования
--
философско-образовательная парадигма
--
філософія освіти
--
філософсько-освітня парадигма
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Розглядається філософсько-освітня парадигма пошуку нових підходів у процесі самореалізації особистості в шкільний період, перспективи трансформації змісту освіти як засобу самореалізації особистості школяра. Дається характеристика компонентів змісту шкільної освіти. Зміни парадигмальних засад шкільної освіти проходять у контексті концепту розвитку змісту та якості освіти, їх удосконалення. Концептуальним центром шкільної освіти є людина. Засоби реалізації особистісного потенціалу школяра визначають у перспективі сталий розвиток людства у ХХІ столітті.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Лякішева, Анна
(доктор педагогічних наук; доцент кафедри соціальної педагогіки та педагогіки вищої школи; декан педагогічного інституту).
Сутнісні особливості академічної групи як середовища соціальної взаємодії студентів / А. Лякішева, Л. Грицюк> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. -
№ 6
. - С. 69-78. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
академічні групи
--
академические группы
--
соціальна взаємодія студентів
--
социальное взаимодействие студентов
--
групова взаємодія студентів
--
групповое взаимодействие студентов
--
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
соціальна поведінка студентів
--
социальное поведение студентов
--
ознаки академічної групи
--
признаки академической группы
--
етапи розвитку академічної групи
--
этапы развития академической группы
--
навчальний колектив
--
учебный
коллектив
--
студентські групи
--
студенческие группы
Анотація:
Розкриваються теоретичні засади вивчення особливостей академічної групи як середовища групової взаємоідї студентів. Проаналізовано сутність особливостей академічної групи як середовища соціальної взаємодії студентів.
Дод.точки доступу:
Грицюк, Лідія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри соціальної педагогіки та педагогіки вищої школи)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)