Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=управління освітою<.>
Загальна кількість знайдених документів : 53
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-53 
1.


    Січкаренко, Галина
    Початок формування державної політики в галузі вищої освіти в Україні (кінець 1980 - початок 1990 рр.) / Галина Січкаренко // Історичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 19-30. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Україна, 20 ст.кінець
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- политика образовательная -- політика освітня -- политика в сфере образования -- політика в сфері освіти -- управление образованием -- управління освітою
Анотація: На базі архівних документів Міністерства освіти і науки України розглядаються перші кроки у формуванні національної системи управління вищою освітою наприкінці 1980 - початку 1990 рр. (нормативно-правові акти, акредитація вищих навчальних закладів, ат естація науково-педагогічних кадрів).


Знайти схожі

2.


    Ступак, Ф. Я. (доцент Національного медичного університету ім. О.О. Богомольця; кандидат історичних наук).
    Соціальна діяльність органів земського самоврядування у галузі освіти в Україні / Ф. Я. Ступак // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 6. - С. 55-58. - Бібліографія : С.58 : 27 назв
УДК
Рубрики: Історія, 19 ст. 2-а пол.
   История, 20 ст. поч.

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
земские стипендии -- земские школы -- земское самоуправление -- земства -- земське самоврядування -- земські стипендії -- земські школи -- история благотворительности -- история образования -- история школ -- історія доброчинності -- історія освіти -- історія шкіл -- народна освіта -- народное образование -- управление образованием -- управління освітою
Анотація: У статті розглядається досвід діяльності земських органів самоврядування в галузі освіти (70-і рр. ХІХ ст. - початок ХХ ст.). Підкреслюється, що розвитку народної освіти надвалася значна підтримка.


Знайти схожі

3.


    Головньова, І. В.
    Актуальні напрями застосування нового підходу до управління в освіті / І. В. Головньова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 44-50. - Бібліографія : С.50 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
викладач - студент -- викладач вузу -- вища освіта -- высшее образование -- командний дух -- командный дух -- коучинг -- менеджмент в образовании -- менеджмент освіти -- новий стиль в управлінні -- новый стиль в управлении -- преподаватель - студент -- преподаватель высшей школы -- професійна освіта -- профессиональное образование -- работа в команде -- робота в команді -- управление образованием -- управление образованием в высшей школе -- управління освітою -- управління освітою в вищій школі
Анотація: Розглянуті питання застосування нового стилю менеджменту в освітній сфері. Новий стиль в управлінні (далі - НСУ) як стиль керівництва передбачає створення таких стосунків, коли співробітники прагнуть реалізувати свій потенціал, а керівник сприяє цьом у. НСУ освітою часто вимагає від викладача фундаментальних змін у способі сприйняття самого себе та інших людей - студентів і співробітників, уміння бачити в них особистості, що володіють потенціалом бути високоефективними в обраній сфері.


Знайти схожі

4.


    Пустовіт, Григорій (доктор педагогічних наук; професор; вчений секретар Відділення загальної педагогіки та філософії освіти АПН України).
    Позашкільна освіта та виховання крізь призму сьогодення / Г. Пустовіт // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 3. - С. 28-32. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
позашкільні навчальні заклади -- становлення особистості -- управління освітою -- позашкільна освіта -- внешкольные учебные учреждения -- становление личности -- управление образованием -- внешкольное образование
Анотація: Здійснено аналіз сучасного стану позашкільної освіти й виховання в Україні, визначено основні суперечночті та шляхи їх подолання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Онищук, Людмила (доктор педагогічних наук; завідувач лабораторією управління професійно-технічною освітою інституту ПТО НАПН України).
    Організаційно-методичні принципи децентралізованого управління професійно-технічною освітою / Л. Онищук // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 6. - С. 19-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Професійна освіта
   Профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
організаційно-методичні принципи -- професійно-технічна освіта -- управління освітою -- децентралізоване управління -- професійна освіта -- управління професійно-технічною освітою -- организационно-методические принципы -- профессионально-техническое образование -- управление образованием -- децентрализованное управление -- профессиональное образование -- управление профессионально-техническим образованием
Анотація: Розкрито сутність організаційно-методичних принципів управління професійно-технічною освітою в умовах його децентралізації з урахуванням закономірностей соціально-економічного розвитку регіональних систем і стратегічних завдань управління цим процесом.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Побірченко, Н. С.
    Формування неперервної педагогічної освіти як системи з погляду історичних перетворень (ІІ половина ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. С. Побірченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 68-78. - Бібліографія : С.78 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 19 ст., друга пол.
   Образование. Педагогика, 20 ст., поч.

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее педагогическое образование -- история образования -- история образования в Украине -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- освітня реформа -- педагогические кадры -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічні кадри -- підготовка вчителів -- післядипломна освіта -- подготовка учителей истории -- последипломное образование -- реформа образования -- управление образованием -- управління освітою
Анотація: Проаналізовано процес формування неперервної педагогічної освіти в Україні другої половини 19 - початку 20 століття з точки зору історичних перетворень.Висвітлена ієрархізована система неперервної освіти педагогічних працівників означеного періоду в к онтексті різних ознак організаційної та змістової єдності, взаємозв'язку та послідовності усіх ланок освіти. Початок розвитку системи неперервної педагогічної освіти ми пов'язуємо з кінцем Петровської епохи, коли в першій половині ХVIII ст. Київська д уховна академія стала осередком підготовки вчителів для національних шкіл. У 1802 р. створено центральний орган управління освітою - Міністерство народної освіти. Широка освітня реформа в Російській імперії зачепила всі ланки освіти - вищу, середню та початкову, активізувала пошуки нових форм педагогічної освіти. Після шкільної реформи 1864 р. особливо загострилася потреба в учительськихкадрах. Значні зміни в системі неперервної педагогічної освіти відбуваються після Жовтневого перевороту. Створен ня в 1925 р. Державного науково-методологічного комітету започаткувало новий етап керівництва післядипломною освітою.


Дод.точки доступу:
Министерство народного образования \о нем\; Міністерство народної освіти \о нем\

Знайти схожі

7.


    Лосєва, Н. М.
    Сучасний підхід до вивчення особистості керівника освіти / Н. М. Лосєва // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 64-73. - Бібліографія : С.72-73 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.40
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
акмеологический подход -- акмеология -- акмеологічний підхід -- акмеологія -- керівники освіти -- компетентність керівників освіти -- компетентность руководителя образования -- личностно-профессиональная зрелость -- личностно-профессиональная компетентность -- особистісно-професійна зрілість -- особистісно-професійна компетентність -- педагогическая акмеология -- педагогическая деятельность -- педагогическая психология -- педагогічна акмеологія -- педагогічна діяльність -- педагогічна психологія -- професійна діяльність -- професійна компетентність -- профессиональная деятельность -- профессиональная компетентность -- психология профессий -- психология руководителя -- психология управления -- психологія керівника -- психологія професій -- психологія управління -- руководители образования -- управление образованием -- управленческая деятельность -- управління освітою -- управлінська діяльність
Анотація: Розглядаються питання цілісного дослідження особистості професійного керівника навчального закладу з психолого-акмеологічних позицій, показані можливості застосування акмеологічного підходу в цілях особистісно-професійного розвитку керівника. За умов стійкого позитивного ставлення керівника освіти до своєї професійної діяльності його особистісне зростання неодмінно супроводжується і професійним зростанням. Гуманізація освіти, використання акме-технологій, підтримка особистісно-професійного розвитку освітянина неодмінні і в процесі його підготовки, і під час підвищення кваліфікації, і протягом усього професійного життя.


Знайти схожі

8.


    Хромов, М. (кандидат економічних наук ).
    Європейський досвід удосканалення розвитку людського капіталу на базі управління освітою і професійною підготовкою песоналу / М. Хромов // Україна: аспекти праці : Науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 44-49 : табл., рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.24
Рубрики: Економіка
   Економіка праці

   Экономика

   Экономика труда

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- професійна підготовка -- трудові ресурси -- закордонний досвід -- ефективність розвитку -- людський капітал -- управління освітою -- система образования -- профессиональная подготовка -- трудовые ресурсы -- зарубежный опыт -- эффективность развития -- человеческий капитал -- управления образованием
Анотація: Досліджено європейський досвід управління освітою та професійною підготовкою персоналу на основі загальнонаукових принципів організації освітнього процесу. Виконано системний аналіз сучасних педагогічних технологій формування людського капіталу на всіх рівнях ієрархії управління економічним і суспільним розвитком. Визначено світові тенденції найраціональнішого вирішення задач ефективного розвитку трудових ресурсів на основі поєднання розбудови масової багаторівневої системи освіти зі збереженням індивідуальних освітніх контактів. Запропоновано механізми реформування системи освіти і професійного навчання України з урахуванням досвіду інших країн та особливостей вітчизняного національного менталітету.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Карпенко, О. В.
    Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан: нормативно-правові акти та державно-управлінські рішення / О. В. Карпенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 125-142. - Бібліографія : С.141-142 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- государственное управление -- государственное управление образованием -- державне управління -- державне управління освітою -- дошкільна освіта -- дошкольное образование -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- модернизация образования -- модернизация образовательной политики -- модернизация образовательной системы -- модернізація освіти -- модернізація освітньої політики -- модернізація освітньої системи -- нормативно-правове забезпечення освіти -- нормативно-правовое обеспечение образования -- образование в Казахстане -- освіта в Казахстані -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- реформирование образования -- реформування освіти -- середня освіта -- среднее образование -- управление образованием -- управленческие решения -- управління освітою -- управлінські рішення
Анотація: Розглянуто сучасний стан освітньої галузі Республіки Казахстан. Проаналізовані статистичні дані і динаміка модернізації дошкільної, середньої, професійно-технічної та вищої освіти країни. Показано авторське бачення розвитку галузі. Головною перспективою розвитку сучасної освіти не тільки Казахстану, але й інших колишніх радянських республік (за винятком хіба що балтійських країн та Грузії) є поступове, планомірне оновлення галузі з використанням роками напрацьованих педагогічних методик та навчальних програм. Поступове й виважене реформування галузі освіти є ефективним механізмом інтелектуального розвитку будь-якої країни, а відновлення якості навчання до високого рівня колишньої, радянської, школи сприятиме забезпеченню спадковості національних педагогічних здобутків.

Перейти к внешнему ресурсу: Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан: н

Знайти схожі

10.


    Сагуйченко, В. В. (доцент кафедри менеджменту організацій ; начальник навчального відділу Запорізької державної академії).
    Вчитель у контексті суспільства ризику / В. В. Сагуйченко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 2. - С. 136-139. - Бібліографія : С.139 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
институт образования -- інститут освіти -- общество риска -- педагогическая деятельность -- педагогический риск -- педагогическое образование -- педагогічна діяльність -- педагогічна освіта -- педагогічний ризик -- післядипломна освіта -- последипломное образование -- реформирование образования -- реформування освіти -- система образования -- система освіти -- социология образования -- соціологія освіти -- суспільство ризику -- управление образованием -- управління освітою -- учитель
Анотація: У статті досліджено специфіку педагогічного ризику, обумовленого сучасними соціокультурними контекстами.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-53 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)