Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=умные часы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Куденко, О. В. (аспирант кафедри маркетингу ДВНЗ КНЕУ імені Вадима Гетьмана).
    Дослідження рівнів сегментування ринку мобільних пристроїв з функцією виходу в мережу Інтернет / О. В. Куденко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017/1. - № 12. - С. 138-146 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.38(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика связи, 2011-2016 гг.

   Економіка зв'язку, 2011-2016 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
абоненты -- абоненти -- компании-операторы связи -- компанії-оператори зв'язку -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- коммуникационные технологгии -- комунікаційні технології -- конкуренция -- конкуренція -- матрица БКГ -- матриця БКГ -- мобильные устройства -- мобільні пристрої -- ринок мобільних пристроїв -- рынок мобильных устройств -- экономическое прогнозирование -- економічне прогнозування -- экономический рост -- економічне зростання -- роуминг -- роумінг -- рыночное сегментирование -- ринкове сегментування -- мобільні телефони -- смартфоны -- смартфони -- планшети -- ноутбуки -- десктопи -- нетбуки -- статистические данные -- статистичні дані -- умные часы -- розумні годинники -- Інтернет -- Интернет -- досвід підприємств -- опыт предприятий
Анотація: Досліджено рівні сегментації українського ринку збуту комп'ютерних пристроїв із функцією мережевого підключення, що дало можливість схематично зобразити сегменти ринку пристроїв для виходу в мережу Інтернет та пристроїв зі схожими (суміжними) функціями, а також зобразити сегменти пристроїв, які були витіснені з ринку вищеозначеними та виокремити три ви-значених рівні сегментування ринку мобільних пристроїв з функцією виходу в мережу Інтернет.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Леново, компанія \о ней\; Самсунг електронікс, компанія \о ней\; Бостонська консалтингова група \о нем\

Знайти схожі

2.


    Кудлаева, Е. Г.
    Обеспечение безопасности пассажира с помощью электронного устройства (гаджета) для индивидуального использования / Е. Г. Кудлаева // Безопасность движения поездов : Труды пятнадцатой научно-практической конференции (23-24 октября 2014 г. Москва) / ОАО "Рос. железн. дор.", Всерос. н.-и. ин-т ж.-д. трансп., Моск. гос. ун-т путей сообщ. - Москва, 2014. - С. VI-20. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожная автоматика
   Залізнична автоматика

   Пассажирские перевозки

   Пасажирські перевезення

Кл.слова (ненормовані):
безопасность пассажира -- безпека пасажира -- электронное устройство -- електронний пристрій -- гаджет -- "умные часы" -- "розумні часи" -- транспортные компании -- транспортні компанії


Дод.точки доступу:
Открытое акционерное общество "Российские железные дороги"; Всероссийский научно-исследовательский институт железнодорожного транспорта; Московский государственный университет путей сообщения
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)