Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=турпродукт<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Резнікова, Вікторія (кандидат юридичних наук; доцент кафедри трудового, земельного та господарського права Хмельницького універсітету управління та права ).
    Туристичний продукт: товар чи послуга / В. Резнікова // Підприємництво, господарство, право. - 2010. - № 10. - С. 64-69. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 67.404
Рубрики: Право
   Цивільне право

   Гражданское право

Кл.слова (ненормовані):
туризм -- туристична індустрія -- туристическая индусрия -- туристичний продукт -- туристический продукт -- туристична послуга -- туристическая услуга -- організатори туризму -- организаторы туризма -- посередницька діяльність -- посредническая деятельность -- турпродукт -- сутність турпродукту -- сущность турпродукта
Анотація: Присвячена аналізу змісту понять " туристична послуга", " туристичний продукт", "тур", на просування та реалізацію на ринку яких спрямована посередницька діяльність організаторі туризму.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Горб, К. М. (кандидат географічних наук; доцент кафедри менеджменту ЗЕД).
    Маркетинг дестинацій у контексті споживання туристичного продукту / К. М. Горб // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Економіка". - 2015. - № 1. - С. 95-99 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290-2
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
турпродукт-дестинація -- етапи споживання -- маркетингова політика -- туристичний продукт -- придбання продукту -- маркетингова діяльність -- економіка туризму -- туристичні послуги -- турпродукт-дестинации -- этапы потребления -- маркетинговая политика -- туристический продукт -- приобретение продукта -- маркетинговая деятельность -- экономика туризма -- туристические услуги
Анотація: Зіставлено поняття туристичного продукту та дестинації, виділено поняття турпродукту-дестинації, представлено модель процесу його споживання. Обгрунтовано й висвітлено диференціацію узгоджених маркетингових дій на різних етапах даного процесу.

Утримувачі документа:
Бібліотека Університету митної справи та фінансів : 49000

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)