Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=туристичні агентства<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Радославлєвіч, Гордана (доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD).
    Задоволеність клієнтів онлайн-пропозиціями туристичних агентств у Сербії / Г. Радославлєвіч, Л. Максимовіч, К. Борнславлєвіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 436-447 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4СЕР)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Сербия
    Сербія

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- маркетинг -- онлайн-предложения -- онлайн-пропозиції -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- туристические агентства -- туристичні агентства -- туристические продукты -- туристичні продукти -- факторы удовлетворенности -- фактори задоволеності -- удовлетворенность клиентов -- задоволеність клієнтів -- экономическое моделирование -- економічне моделювання -- электронный маркетинг -- електронний маркетинг
Анотація: Показано, що задоволеність клієнтів розглядається як один з ключових чинників успіху туристичного агентства. ІНТЕРНЕТ стає одним із ключових чинників, які впливають на зміни в поведінці клієнта в туристичній індустрії. З цією метою вивчено рівень задоволеності клієнтів онлайн-пропозиціями туристичних агенств в Сербії, визначено основні чинники, що впливають на задоволеність клієнтів. На основі даних, зібраних шляхом проведення опитування в Сербії, запропоновано концептуальну модель і протестовано гіпотези відносно чинників, які впливають на задоволеність клієнтів. Результати цього дослідження можуть бути використані як посібник для туристичних агенств, з можливістю їх використання для проведення аналізу, спрямованого на підвищення задоволеності клієнтів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Максимовіч, Ліляна (доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD); Борнславлєвіч, Катаріна (асистент економічного факультету Університету м.Крагуєвац; Сербія); INTEPNET, глобальная информационнная сеть \о нем\

Знайти схожі

2.


    Ян, Юн-Шен (старший викладач Християнського університету Чанг-Юнг; м.Тайнань; Тайвань).
    Взаємозв'язок між робочими цінностями співробітників, плинністю кадрів і задоволеністю роботою у сфері туризму / Ю. -Ш. Ян // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 4. - С. 556-563 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(5КИТ)г-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
кадровая текучесть -- кадрова плинність -- трудовые ресурсы туристического бизнеса -- трудові ресурси туристичного бізнесу -- кадры -- кадри -- рабочие ценности -- робочі цінності -- трудовые мотивации -- трудові мотивації -- туритическая индустрия -- туристична індустрія -- туристические агентства -- туристичні агентства -- управление персоналом -- управління персоналом -- трудові цінності -- трудовые ценности -- конкурентоспроможність туристичних підприємств -- конкурентоспособность туристических предприятий -- удовлетворенность работой -- задоволеність роботою
Анотація: Показано, що туристичний бізнес активно розвивається по всьому світу, і туристичні агентства не просто стикаються з проблемами використання природних ресурсів і розробки нових продуктів, але й зосереджуються на управлінні людськими ресурсами, інноваціях і підвищенні конкурентоспроможності. Досліджено робочі цінності співробітників, плинність кадрів і задоволеність роботою в туристичних агентствах. Об'єктом дослідження стали працівники в 10 провідних туристичних агентствах Тайваню, за версією Фонду споживача. Аналіз даних з фокусом на трудових цінностях показав, як взаємозв'язок між трудовими цінностями і задоволеністю роботою впливає на модель аналізу плинності кадрів. Доведено, що покращення параметру трудових цінностей може вплинути на задоволеність роботою; трудові цінності і задоволеність роботою негативно впливають на плинність кадрів; задоволеність роботою має посередницький вплив на взаємозв'язок між трудовими цінностями і плинністю кадрів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Зубарєва, М. А. (Національний університет "Острозька академія"; Острог).
    Особливості реклами та ПР у туризмі [Текст] / М. А. Зубарєва // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 7. - С. 15-20. - Література : С.19-20 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 76
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
PR-деятельность -- PR-діяльність -- интернет-технологии -- інтернет-технології -- паблик рилейшнз -- паблік рілейшнз -- реклама в туризме -- реклама у туризмі -- социальные коммуникации -- соціальні комунікації -- туристические фирмы -- туристические порталы -- туристические продукты -- туристические агентства -- туристичні фірми -- туристичні агентства -- туристичні портали -- туристичні продукти
Анотація: Розглянуто актуальні питання використання важливих інструментів прикладних соціальних комунікацій тактичного спрямування (реклама) і стратегічного (ПР). Охарактеризовано основні види реклами у туризмі та види ПР-діяльності. Виділено основні відмінності між рекламою і ПР у туристичній сфері. Визначено специфіку, проблематику реклами як основного інструменту для просування туристичного продукту на мережевий ринок.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)