Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=туристичні агентства<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Радославлєвіч, Гордана
(доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD).
Задоволеність клієнтів онлайн-пропозиціями туристичних агентств у Сербії / Г. Радославлєвіч, Л. Максимовіч, К. Борнславлєвіч> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 11
. - С. 436-447 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.433(4СЕР)с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Сербия
Сербія
Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
маркетинг
--
онлайн-предложения
--
онлайн-пропозиції
--
потребительская удовлетворенность
--
споживацька задоволеність
--
туристические
агентства
--
туристичні
агентства
--
туристические продукты
--
туристичні
продукти
--
факторы удовлетворенности
--
фактори задоволеності
--
удовлетворенность клиентов
--
задоволеність клієнтів
--
экономическое моделирование
--
економічне моделювання
--
электронный маркетинг
--
електронний маркетинг
Анотація:
Показано, що задоволеність клієнтів розглядається як один з ключових чинників успіху туристичного
агентства
. ІНТЕРНЕТ стає одним із ключових чинників, які впливають на зміни в поведінці клієнта в
туристичні
й індустрії. З цією метою вивчено рівень задоволеності клієнтів онлайн-пропозиціями туристичних агенств в Сербії, визначено основні чинники, що впливають на задоволеність клієнтів. На основі даних, зібраних шляхом проведення опитування в Сербії, запропоновано концептуальну модель і протестовано гіпотези відносно чинників, які впливають на задоволеність клієнтів. Результати цього дослідження можуть бути використані як посібник для туристичних агенств, з можливістю їх використання для проведення аналізу, спрямованого на підвищення задоволеності клієнтів.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Максимовіч, Ліляна (доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD); Борнславлєвіч, Катаріна (асистент економічного факультету Університету м.Крагуєвац; Сербія); INTEPNET, глобальная информационнная сеть \о нем\
Знайти схожі
>
2.
Ян, Юн-Шен
(старший викладач Християнського університету Чанг-Юнг; м.Тайнань; Тайвань).
Взаємозв'язок між робочими цінностями співробітників, плинністю кадрів і задоволеністю роботою у сфері туризму / Ю. -Ш. Ян> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 4
. - С. 556-563 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.433(5КИТ)г-6
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
кадровая текучесть
--
кадрова плинність
--
трудовые ресурсы туристического бизнеса
--
трудові ресурси туристичного бізнесу
--
кадры
--
кадри
--
рабочие ценности
--
робочі цінності
--
трудовые мотивации
--
трудові мотивації
--
туритическая индустрия
--
туристична індустрія
--
туристические
агентства
--
туристичні
агентства
--
управление персоналом
--
управління персоналом
--
трудові цінності
--
трудовые ценности
--
конкурентоспроможність туристичних підприємств
--
конкурентоспособность туристических предприятий
--
удовлетворенность работой
--
задоволеність роботою
Анотація:
Показано, що туристичний бізнес активно розвивається по всьому світу, і
туристичні
агентства
не просто стикаються з проблемами використання природних ресурсів і розробки нових продуктів, але й зосереджуються на управлінні людськими ресурсами, інноваціях і підвищенні конкурентоспроможності. Досліджено робочі цінності співробітників, плинність кадрів і задоволеність роботою в туристичних
агентства
х. Об'єктом дослідження стали працівники в 10 провідних туристичних
агентства
х Тайваню, за версією Фонду споживача. Аналіз даних з фокусом на трудових цінностях показав, як взаємозв'язок між трудовими цінностями і задоволеністю роботою впливає на модель аналізу плинності кадрів. Доведено, що покращення параметру трудових цінностей може вплинути на задоволеність роботою; трудові цінності і задоволеність роботою негативно впливають на плинність кадрів; задоволеність роботою має посередницький вплив на взаємозв'язок між трудовими цінностями і плинністю кадрів.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
3.
Зубарєва, М. А.
(Національний університет "Острозька академія"; Острог).
Особливості реклами та ПР у туризмі [Текст] / М. А. Зубарєва> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. -
№ 7
. - С. 15-20. - Література : С.19-20 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
002
ББК
76
Рубрики:
Реклама
Кл.слова (ненормовані):
PR-деятельность
--
PR-діяльність
--
интернет-технологии
--
інтернет-технології
--
паблик рилейшнз
--
паблік рілейшнз
--
реклама в туризме
--
реклама у туризмі
--
социальные коммуникации
--
соціальні комунікації
--
туристические фирмы
--
туристические порталы
--
туристические продукты
--
туристические
агентства
--
туристичні
фірми
--
туристичні
агентства
--
туристичні
портали
--
туристичні
продукти
Анотація:
Розглянуто актуальні питання використання важливих інструментів прикладних соціальних комунікацій тактичного спрямування (реклама) і стратегічного (ПР). Охарактеризовано основні види реклами у туризмі та види ПР-діяльності. Виділено основні відмінності між рекламою і ПР у
туристичні
й сфері. Визначено специфіку, проблематику реклами як основного інструменту для просування туристичного продукту на мережевий ринок.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)