Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=транснаціональна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Семів, Л. К.
Освітні детермінанти та механізми формування й збереження соціально-демографічного потенціалу Карпатського регіону : соціальна політика / Л. К. Семів> // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2013. -
№ 1
. - С. 82-89 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. 88-89. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
УДК
[338.45:37]:314(477.8)
Рубрики:
Освіта
Образование
Україна
Львівська область
Чернівецька область
Закарпатська область
Кл.слова (ненормовані):
освітні детермінанти
--
образовательные детерминанты
--
вища
освіта
--
высшее образование
--
індекс людського розвитку
--
индекс человеческого развития
--
індекс конкурентоспроможності
--
индекс конкурентоспособности
--
академічна мобільність
--
академическая мобильность
--
транснаціоналізація навчання
--
транснационализация обучения
--
трикутник знань
--
треугольник знаний
--
регіони України
--
регионы Украины
--
реалізація традиційних завдань освіти
--
реализация традиционных заданий образования
--
динаміка кількості студентів
--
динамика количества студентов
--
рейтингова оцінка областей регіону
--
рейтинговая оценка областей Украины
--
професійна підготовка
--
профессиональная подготовка
--
система освіти
--
система образования
--
Болонський процес
--
Болонский процесс
--
ВНЗ
--
болонські стратегії
--
болонские стратегии
--
транснаціоналізація навчання
--
транснационализация обучения
--
інтелектуальна міграція
--
интеллектуальная миграция
--
транснаціональна
освіта
--
транснациональное образование
--
фундаментальна
освіта
--
фундаментальное образование
--
науково-дослідна діяльність
--
научно-исследовательская деятельность
Анотація:
Обгрунтовано основні освітні детермінанти (фактори), які відображають якісні зміни в системі освіти України на рубежі ХХ-ХХІ ст.; наголошено на особливості впливу на розвиток соціально-демографічного потенціалу Карпатського регіону реалізації традиційних завдань освіти, Болонського процесу та пов'язаної з ним академічної мобільності викладачів та студентів, транснаціоналізації навчання та інтелектуальної міграції; зростання ролі університетів у формуванні нової економіки в Європі, реалізація ідеї "Трикутника знань".
Утримувачі документа:
Библиотека ИНСО ПГАСА
Дод.точки доступу:
До суспільства знань, звіт ЮНЕСКО \о произв.\; Стратегія інноваційного розвитку України на 2010-2020 рр. в умовах глобалізаційних викликів \о произв.\; Концепція розвитку національної інноваційної системи \о произв.\
Знайти схожі
>
2.
Дебич, Марія
(кандидат педагогічних наук; доцент; старший науковий співробітник).
Різноманітність теорій інтернаціоналізації вищої освіти в розвинених державах світу [Текст] / М. Дебич> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. -
№ 6
. - С. 49-58. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Вища професійна
освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
інтернаціоналізація вищої освіти
--
интернационализация высшего образования
--
транснаціональна
освіта
--
транснациональное образование
--
інтернаціоналізація вдома
--
интернационализация дома
--
інтернаціоналізація за кордоном
--
интернационализация за рубежом
--
якість вищої освіти
--
качество высшего образования
--
вища
освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
Анотація:
Розглянуто різні теоретичні підходи до інтернаціоналізації вищої освіти. Запропоновано індикатори, за якими можна розпізнати університет, що досягнув стану "всеосяжної" і "всепроникної" інтернаціоналізації. Проаналізовано пріоритетні напрями інтернаціоналізації. Акцентовано увагу на переосмисленні інтернаціоналізації та орієнтації за результати і процес. Вказано аргументи інтернаціоналізації, які формуються навколо імперативів економічного розвитку, конкурентоспроможності, демографічної тенденції, міжнародного взаєморозуміння, глобальної відповідальності, переконання у можливості поліпшення якості вищої освіти на основі інтернаціоналізації.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)